metaphore
Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
lol, al eens bekeken wat voor dingen daar tussen staan

echt niet om uit te gaan.
Eerder om als 50'er een trappist te gaan drinken na een wandeling ofzo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Terrorist_Hell zei:

*bekijkt site*metaphore zei:lol, al eens bekeken wat voor dingen daar tussen staan
echt niet om uit te gaan.
Eerder om als 50'er een trappist te gaan drinken na een wandeling ofzo


Jiggy zei:Hallo allemaal!
Mijn vriendin en ik hebben weinig vrienden met dezelfde intresse, wat wil zeggen dat ik niet goed met haar vrienden overweg kan en zij niet zo goed met de mijne. We hebben zo wel een paar koppeltjes waar we soms eens mee weggaan en iets gaan eten of naar de cinema gaan maar we hebben niet echt een grote vriendenkring.
Als ik denk aan plaatsen waar je vrienden kan maken zijn dat café's en jeugdhuizen en van die plaatsen. Nu is er nog een volgend probleem, ik en mijn vriendin roken helemaal niet dus plaatsen waar er veel rook hangen zijn als een gaskamer voor ons. We doen dat wel heel af en toe maar dat is echt degoutant. De dag erachter stink je helemaal naar rook.
Ik zei daarnet al lachend dat we misschien moesten beginnen roken om meer sociale contacten te krijgen.
Bestaan er eigenlijk plaatsen waar normale niet-rokende mensen leefbaar met andere mensen om kunnen gaan?
) en over dat roken zou ik niet meer veel over klagen ,binnen hier en 3 maanden is het gedaan met sigaretten in jh'en dusja, ...
The_Messenjah zei:Conclusie: Zelf beginnen roken en vriendjes zoeken bij palliatieve zorgen.

Jiggy zei:Hallo allemaal!
Mijn vriendin en ik hebben weinig vrienden met dezelfde intresse, wat wil zeggen dat ik niet goed met haar vrienden overweg kan en zij niet zo goed met de mijne. We hebben zo wel een paar koppeltjes waar we soms eens mee weggaan en iets gaan eten of naar de cinema gaan maar we hebben niet echt een grote vriendenkring.
Als ik denk aan plaatsen waar je vrienden kan maken zijn dat café's en jeugdhuizen en van die plaatsen. Nu is er nog een volgend probleem, ik en mijn vriendin roken helemaal niet dus plaatsen waar er veel rook hangen zijn als een gaskamer voor ons. We doen dat wel heel af en toe maar dat is echt degoutant. De dag erachter stink je helemaal naar rook.
Ik zei daarnet al lachend dat we misschien moesten beginnen roken om meer sociale contacten te krijgen.
Bestaan er eigenlijk plaatsen waar normale niet-rokende mensen leefbaar met andere mensen om kunnen gaan?
kweet nie, nelly (huurdervan het JH gebouw van zonhoven) was aan het bellen naar iemand om te vragen hoe ze haar sportcafé aan de ene deel rookvrij kon maken met aparte rook ruimtes, dus kdenk da het nog kan dat er gerookt wordt.is vanaf 1 januari alles niet rookvrij in belgië
lttuvix zei:in jeugdhuizen mag er niet meer gerookt worden binnenkort en das nog de beste plek om vrienden te vinden tbh


Quilombo zei:In jeugdhuizen geldt trouwens een rookverbod.

Quilombo zei:cafés (= ~ding dat alcohol schenkt) krijgen geen rookverbod, maar ze moeten wel een niet-rokersruimte hebben van minstens 51% vd totale oppervlakte mét afzuiginstallatie en goei afscheiding... of een rookverbod invoeren ofc![]()
Hail Priest! zei:Nog niet veel van gemerkt feitelijk![]()

joa kweet ma tis pas in januari da de mensen da serieus gaan neme denk ik xDQuilombo zei:da mag nu al nie.
) het lokaal afgehuurd(niet bij onze weten ma soit) dus wij zo benieuwd als we waren de rookmachine afgezet, waren benieuwd of zij hun regels konden respecteren.
Hail Priest! zei:Als je als jeugdhuis een vergunning hebt voor sterke drank te schenken, wordt de keet beschouwd als een café en gelden dus dezelfde normen als jij hier opnoemt!
jodeman zei:Ik kan daar goed inkomen dat het voor sommige mensen helemaal niet aangenaam is om in een omgeving te gaan zitten waar ge constant tweedehandsrook inademd. Dat is gewoon enorm vies.
jodeman zei:Ik kan daar goed inkomen dat het voor sommige mensen helemaal niet aangenaam is om in een omgeving te gaan zitten waar ge constant tweedehandsrook inademd. Dat is gewoon enorm vies.
jodeman zei:Moet er dan altijd een voorwaarde zijn om sociaal contact te maken? Stel u voor dat er een café is waar mensen constant scheten liggen laten en het stinkt daar als de pest. Moet ge daar dan ook gaan zitten om sociaal contact te hebben?
Goety0206 zei:Het komt altijd op hetzelfde neer, mensen worden steeds minder en minder verdraagzamer, Al honderden jaren wordt gerookt op café zonder problemen. Dan komen de tegenstanders af van “Ja ma da is zo ongezond”, ma dan moet alles afgeschaft worden, gaande van auto’s, vliegtuigen, bedrijven die gassen uitstoten zonder deftige filtering, enzo want dit is allemaal schadelijk voor de gezondheid, allemaal 2de handsrook.
) schaf binnen roken af en mensen gaan buiten roken. schaf auto's af en de economie stort in elkaar. wat een ongelooflijk stom argument.