Archief - Vogelspin als huisdier

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Myst!Q

Legacy Member
Kvind et een klein kot voor die spin en vochtigheid ? Is da wel gezond voor die spin ? :p

Sagax

Legacy Member
naart schijnt zijn bacteriën en schimmels de grootste dooddoener van zulke spinnen -_- Dermee dat ge u luchtvochtigheid in de gaten zult moeten houden :)

SecondAccount

Legacy Member
seffest verdrinkt em in zijn bak :/
kon ge die nie eerst zowa op voorhand wa opzetten of iets (dunno eh n/o :))

brc

Legacy Member
eventjes thread weer naar boven halen daar ik sinds ook enkele achtvoeters zitten heb....

zijn hier op het forum veel spinnenliefhebbers ?

GMotha

Legacy Member
Zijn vogelspinnen naar't schijnt geen vreselijk vieze beesten (ik bedoel hiermee: dat ge hun kot verdomd vaak moet kuisen)?

Myst!Q

Legacy Member
GMotha zei:
Zijn vogelspinnen naar't schijnt geen vreselijk vieze beesten (ik bedoel hiermee: dat ge hun kot verdomd vaak moet kuisen)?

Geen idee maar onder mijne voet zouden ze allezins belanden denkek :p

Arifiene

Legacy Member
hier komt mijn arachnafobie weer bovenzetten...
vieze vadsige beesten, bah
(dit natuurlijk geheel terzijde)

warthie

Legacy Member
Ferm beest. Ik zou het wel ni graag voorhebben dat ze ontsnapt in huis.

Tha_nOn

Legacy Member
tis een mooie spin maar is zijn kooike niet wat te klein in verhouding? of is dat gezichtsbedrog enal:p

Anoniem0

Legacy Member
mijne copain zijne george ontsnapt geregeldn nkeer.
da kruipt dan over de muur als ge naar nen fimmel aan het zien zijt.


zo in den donkeren.
swel nog grappig.


allezins hij is er niet meer.
vraagt verdomd veel verzorging tbh

Lethall

Legacy Member
Ik zou da nog wel willen een spin, maar door verschillende redenen:
ouders, te weinig thuis om zo'n spin echt goed te verzorgen, wacht ik liever tot later tot ik echt tijd in zo'n beestje kan steken.

Xoliul

Legacy Member
Ik heb mijn Rosa dus nog altijd hoor, is echt niet veel moeite (kooi moet je bijna nooit kuisen). Ze is al één keer ontsnapt omdat ik de kooi niet helemaal toe had gedaan (deurtje klemde), toen zat ze in het toilet (nee, niet in de pot), gewoon in een doos geschept en terug gezet. In de zomer kan ik ook gewoon een sprinkhaan uit het veld gaan vangen als voedsel, makkelijker dan naar de winkel te rijden.
Ik zou zeggen, er zijn weinig nadelen aan zo'n spin, beest kan tegen erg veel en kan lang zonder eten, aggresief is de mijne ook amper (ze heeft nog maar een keer uitgehaald naar iemand).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan