Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blood_Raven

Legacy Member
Phil zei:
Face it, kleine schermutselingen op de straat =/= Street Fighter/Mortal Kombat
Jah en hoeveel keer wordt der nie me den assepot los op enen zen bakkes getoekt tijdens een cafégevecht :p.
't Blijft iets laag vechten, en derop anticiperen maakt u der niet beter op voorbereid.

Ge kunt hier nu zeggen: die handtechniek moette gebruiken, etc.
Eenmaal als iemand anders een wapen trekt of nog maar een knuppel-like voorwerp heeft dan staat ge daar mooi. Beste is gewoon uit de weg gaan, als het moet dan zal uw lichaam wel een enorme adrenalinestoot geven. (Om te gaan lopen of om kletse te incassere, ge kiest da maar zelf :p)

Fact is wel dat als ge iemand totop het randje duwt totdat hij moet vechten dat ge dan wel eens een tegenstander kunt hebben die ge niet moogt onderschatten qua vastberadenheid.
Iemand die niets te verliezen heeft kan soms blijven vechten tot hij erbij neervalt.

babbode

Legacy Member
[TFT]Poky;9297273 zei:
sterk maar imo ook dom van u broer :)

maar toch mijn broer had reflex zenne ik had alles van dichtbij gezien d8 echt die gaat die raken en toch is die blo hem niet gelukt om mijn broer te raken alleen aan zijn dij been(later pas ontdekt als we thuis aankwamen mijn broer had niks gevoeld tijdens het gevecht zelf terwijl we thuis aankwamen en was die broek vol met bloed. Maar die gast was er erger aan toe zenne ;) was ne grote bluffer wou mijn broer uitdagen met mes krijgt zijn straf voila ;) opgeruimd staat netjes en zegt niets meer sinds da gevecht ;)

nixie

Legacy Member
babbode zei:
maar toch mijn broer had reflex zenne ik had alles van dichtbij gezien d8 echt die gaat die raken en toch is die blo hem niet gelukt om mijn broer te raken alleen aan zijn dij been(later pas ontdekt als we thuis aankwamen mijn broer had niks gevoeld tijdens het gevecht zelf terwijl we thuis aankwamen en was die broek vol met bloed. Maar die gast was er erger aan toe zenne ;) was ne grote bluffer wou mijn broer uitdagen met mes krijgt zijn straf voila ;) opgeruimd staat netjes en zegt niets meer sinds da gevecht ;)

Niks tegen u broer of u, ma een bekke mal chance en u broer had dood kunne zijn..

[TFT]Poky

Legacy Member
binnenkant dijbeen, voort zelfde geld wast in zijn lies dus zegt ma ook tegen u broer da hem wa chance heeft gehad.

'Iemand die niets te verliezen heeft kan soms blijven vechten tot hij erbij neervalt.' maar tegen iemand dat iets of wat kan vechten zal hem wel neergaan denk ik hoor

babbode

Legacy Member
NiXiE zei:
Niks tegen u broer of u, ma een bekke mal chance en u broer had dood kunne zijn..

daarom kennen jullie hem niet he hij is ook geen normale zenne ;) die heeeft veel zelfvertrouwen en als hij iets kan bereikt hij het ook dat is het speciale aan mijn broer ;) da is wel waar da hij chance had bij messteek dat het niet effe verder in zijn middelste kwam :p

Tapijt

Legacy Member
babbode zei:
tenzij gij in geen corrupte gemeente woont zoals hier(temse). Mijn broer werd dezelfde nacht naar de cel gebracht en volgende dag naar rechter zonder enig bewijs later bleken de verklaringen onjuist te zijn en tegenstrijdig dus was mijn broer onschuldig in de cel en dan 1 maand instelling!!!:angry: Dan nog strafblad en nog mugshots moeten trekken was een rare nacht om niet te vergeten dus ik spreek uit ervaring!!! POLITIE WERKT NIET TENZIJ JIJ BLANK BENT!!!! (uit mijn ervaring :angry: )

Ik ben ook van temse, kheb eerlijk gezegd nognie veel klachte gehoord over de flikke hier ?

whacker

Legacy Member
cura zei:
dude :/
kweet niet wat je ook bedoelt met "niet zo gerodeerde", maar als die 5 andere niet mentaal gehandicapt zijn dan ga je zoiezo verliezen als ze alle 5 tegelijk op u afkomen.. films =/= realiteit..
Pas op ze, als er iemand echt wa kan vechten en die petst er ene neer dan zijn die ander vier rap weg.
EDIT: ik herinner mij net dat ik uitga van een voorbeeld dat niet echt representatief is. Kerel was bij de beste van België in Thai en Fransen Boks.
Sorry, ignore maar :)

[TFT]Poky

Legacy Member
wie was die kerel dan wel?
Want thai en franse zijn wel 2 verschillende dingen qua stijl

^MystiQ

Legacy Member
[TFT]Poky;9300064 zei:
wie was die kerel dan wel?
Want thai en franse zijn wel 2 verschillende dingen qua stijl

Maar het kan zijn dat hij ze alletwee beoefende hé ..

whacker

Legacy Member
Ja hij deed zelfs nog een derde stijl in zijn hoogdagen (maar die ben ik vergeten) :)
Ik weet dat één van die stijlen vooral op "handenwerk" gebaseerd is en daar was hij het beste in. Maar omdat hij daar zo sterk in was kon hij die andere ook goed omdat hij zijn voeten dus "minder nodig" had.
Was ne maat van mij in de hogeschool. 'k Ga zijne naam nu niet direct hier vermelden eh :).
Hij zei dat hij bij de besten van België was (de beste van zijn club was hij alleszins, in zijn categorie neem ik aan) en gezien hij zeker te vertrouwen twijfel ik daar niet echt aan.

^MystiQ

Legacy Member
Vooral op handenwerk, dat lijk mij dan toch sterk op engels boksen ?

Bij franse boks ( wordt ook wel savate genoemd ) wordt er ook geslaan met de handen en wordt er alleen maar gestampt met de voet.
Terwijl thai box dan weer kniestoten en stampen met het scheen is gecombineerd met de handen..

Whacker, ik stel mij toch serieus de vraag waarom de naam niet mag genoemd worden .. Heeft de persoon in kwestie iets uitgestoken misschien ?

cura zei:
nogma goe da math'ke ier is voor duidelijkheid te scheppen! :)

Bram, er werd u niets gevraagd ;)

ChevaL

Legacy Member
Woensdagavond, verjaardagsfeestje van mij en een maat. In Gent:

Mijn ene maat ligt int ziekenhuis, hij werd gesprongen door 5 man ( 4 allochtonen en 1 blanke ) op het feestje en zijn oogkast is gebroken. De 5 gasten waren direct weg ( maar kweet waar die blanke op school zit dus die hoort nog wel wat van de flikken ).

Ik werd buiten gesprongen door 2 allochtonen die voorbij kwamen, een maat van mij heeft ze weggeduwd voor ze bij mij kwamen en hebben mijn maat dan een open lip geslaan, security kwam erbij en de 2 gasten gingen weg.

Op da moment waren 2 maten van mij gaan eten 500 meter en toen ze terugkeerden kwamen ze die 2 allochtonen tegen ( dezelfde die mij wouden bespringen ), een maat kreeg een bloedneus op zijn doos en nog een andere maat kreeg ook een patat. ( En ze staken gewoon het zebrapad over... )

Zoiets ebbek nog nooit meegemaakt... vandaag ebbek verklaring afgelegd bij de flikken.

NinjaTune

Legacy Member
Math'ke zei:
Poky heeft gewoon gelijk, als ge geen vechtervaring heb zijde gewoon nix waard in een 1 vs 1 fight :D

Als ge beide geen vechtervaring hebt, zijde evenveel waard gelijk den ander.

Soit, ik ben ook totaal geen vechter, maar al 2 keer gevochten. Meestal altijd zatlappen waarmee je te maken hebt eigenlijk. Ene keer een kerel die me nog kende van het lager en toen was dat al eigenlijk de loser van de klas, en nu 10 jaar later wou hij ons eens terug nemen. Hij was straalbezopen en kwam continu boel zoeken met me. Tot op een gegeven moment ik zei dat hij het moest kappen, trok hij een vuist naar mij, maar ik was hem voor. :) Dus het was hem of ik.

Tweede keer was 2 weken geleden op erasmus hier in france. Bende tecktonics tegengekomen. Zoals je hier de hype jumpen hebt, heb je in france de hype 'tecktonic'. Stoere knullen met een vrouwenkapsel en emo-kledij, dansend als homo's; om het kort te beschrijven. Ge zag dat ze ook puur kwamen boel zoeken en op gegeven moment sloeg een van die manne op ne maat van me die in het gips zat. die kon dus niks terug doen, en die bleef er maar op meppen uit het niets; wij zijn er tussen gekomen en toen zag ik ne kleine vanachter lopen in de rug van mijn maat met z'n vuist getrokken, en die heb ik even mooi meegehad of mijn maat had een slag op z'n schedel. En toen was het eigenlijk uitgedraaid op 15 tegen 10 man ofzo. ma aangezien die daar iedereen kenden bleven die manne maar toestromen dus wij maar doodleuk de taxi gebeld en weggegaan, of ik vrees dat er niet veel van ons overbleef :D eigenlijk totaal niet nice, maar sommige zatlappen weten van geen ophouden en komen echt boel zoeken om ook effectief te vechten, best wel triest. Zelf nog niks geincasseerd, gelukkig, want soms kan je er toch wel lelijk aan toe zijn na zo'n toestanden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan