Blood_Raven
Legacy Member
Jah en hoeveel keer wordt der nie me den assepot los op enen zen bakkes getoekt tijdens een cafégevechtPhil zei:Face it, kleine schermutselingen op de straat =/= Street Fighter/Mortal Kombat
.'t Blijft iets laag vechten, en derop anticiperen maakt u der niet beter op voorbereid.
Ge kunt hier nu zeggen: die handtechniek moette gebruiken, etc.
Eenmaal als iemand anders een wapen trekt of nog maar een knuppel-like voorwerp heeft dan staat ge daar mooi. Beste is gewoon uit de weg gaan, als het moet dan zal uw lichaam wel een enorme adrenalinestoot geven. (Om te gaan lopen of om kletse te incassere, ge kiest da maar zelf
)Fact is wel dat als ge iemand totop het randje duwt totdat hij moet vechten dat ge dan wel eens een tegenstander kunt hebben die ge niet moogt onderschatten qua vastberadenheid.
Iemand die niets te verliezen heeft kan soms blijven vechten tot hij erbij neervalt.
was ne grote bluffer wou mijn broer uitdagen met mes krijgt zijn straf voila 
Dan nog strafblad en nog mugshots moeten trekken was een rare nacht om niet te vergeten dus ik spreek uit ervaring!!! POLITIE WERKT NIET TENZIJ JIJ BLANK BENT!!!! (uit mijn ervaring 