Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whacker

Legacy Member
Math'ke zei:
Whacker, ik stel mij toch serieus de vraag waarom de naam niet mag genoemd worden .. Heeft de persoon in kwestie iets uitgestoken misschien ?
Heeft niks uitgestoken nee, behalve wat mensen neergemept die hem aan het overvallen waren. Ik denk dat het niet zo'n goed idee is om zomaar andere mensen hun gegevens op het net te zetten. Ik zou dat waarschijnlijk ook niet appreciëren.

Sapermun

Legacy Member
Iemand op zn rug geklopt.

resultaat: Een ruggewervel gesplitst en hij kon een maand niet mee turnen dacht ik(6de leerjaar)

Iemand die achter mij zat(5e middelbaar) maakte een opmerking over dat hij wel op mn vriendin wou zitten. K zette me recht en gooide mn stoel naar zn kop

resultaat: een poot kwam op zn gezicht terecht en brak zn linkerbovenkaak.=> 32 uren strafstudie (geen ziekenhuiskosten of dergelijke moeten betalen)

>>>zelfde jaar leerkracht over de trapleuning gehouden omdat hij me gewoon onrechtvaardig behandelde(kon nooit iets goed doen). Ben toen geschorst van die school.

Dat is het zowat. Zie me nu niet aan als 1 of ander krapuul, want dat ben ik echt niet. Als ik me aan iets erger, kan ik me gewoon moeilijk intomen.


Nog iets: Toen ik nog voetbalde, had ik een kopduel met iemand van de tegenstanders, hij sprong, kopte en viel dood terug op de grond. Ik in paniek! Maar die jongen had iets gekregen in zijn kop, waarschijnlijk een slechte beweging of de bal enorm slecht geraakt ofzo. Is me altijd bijgebleven en droom ik soms nog over.

Piejie

Legacy Member
Als je al leerkrachten over trapleuningen gaat houden omdat hij je niet aanstaat (of omgekeerd) heeft dat toch extreem veel weg van krapuleus gedrag. Sorry.

Sapermun

Legacy Member
Piejie zei:
Als je al leerkrachten over trapleuningen gaat houden heeft dat toch extreem veel weg van krapuleus gedrag. Sorry.

Geloof me; het was zo een leerkracht die een verbod had moeten krijgen om in de buurt van minderjarigen te komen. Alleen was ik de enige die er voor een fractie van een seconde iets wou aan doen en er de gevolgen van moest dragen.

Soit, ik ben ook eerder een prater dan een vechter, buiten die voorvalletjes dan. Een pester ben ik al helemaal niet.

Towlie

Legacy Member
Ik geef toe dat ik wel vaak vecht.
Niet omdat ik het graag doe, maar mijn moeder moet echt eens beginnen doen wat ik vraag.

Sapermun

Legacy Member
Towlie zei:
Ik geef toe dat ik wel vaak vecht.
Niet omdat ik het graag doe, maar mijn moeder moet echt eens beginnen doen wat ik vraag.

Je bedoelt datje op je moeder slaat omdat ze niet doet wat jij wil?

...Jou zie ik zeker nog op tv :sop:


Ofwel heb ik het niet goed begrepen.

rechtervoet

Legacy Member
Yeah, sometimes you really need to smack some sense in them mothers :angry:

vinh

Legacy Member
***** is trouwens een echt racistisch woord. helaas is het erg goed ingeburgerd en wordt het ook gebruik zonder daarbij de bedoeling te hebben van racistisch te zijn. toch is het stom om het elke keer te horen of te lezen.)

Gentille

Legacy Member
Sapermun zei:
Iemand op zn rug geklopt.

resultaat: Een ruggewervel gesplitst en hij kon een maand niet mee turnen dacht ik(6de leerjaar)

Iemand die achter mij zat(5e middelbaar) maakte een opmerking over dat hij wel op mn vriendin wou zitten. K zette me recht en gooide mn stoel naar zn kop

resultaat: een poot kwam op zn gezicht terecht en brak zn linkerbovenkaak.=> 32 uren strafstudie (geen ziekenhuiskosten of dergelijke moeten betalen)

>>>zelfde jaar leerkracht over de trapleuning gehouden omdat hij me gewoon onrechtvaardig behandelde(kon nooit iets goed doen). Ben toen geschorst van die school.

Dat is het zowat. Zie me nu niet aan als 1 of ander krapuul, want dat ben ik echt niet. Als ik me aan iets erger, kan ik me gewoon moeilijk intomen.


Nog iets: Toen ik nog voetbalde, had ik een kopduel met iemand van de tegenstanders, hij sprong, kopte en viel dood terug op de grond. Ik in paniek! Maar die jongen had iets gekregen in zijn kop, waarschijnlijk een slechte beweging of de bal enorm slecht geraakt ofzo. Is me altijd bijgebleven en droom ik soms nog over.

U maakt me bang :eek:

^MystiQ

Legacy Member
cclherreman zei:
Idem voor leerkrachten!

Moesten de leerkrachten de dag van vandaag nog altijd lesgeven op de manier zoals ze dit vroeger deden zouden ze ten eerste niet over de trapleuning gehouden worden.

Het is altijd gemakkelijk alles op de jeugd te schuiven. Kijk ook eens verder dan uw neus lang is ;)

Anarchist12911

Legacy Member
Redelijk veel gevochten in mijn jeugd... Ik klopte er meteen op als iemand een opmerking maakte, dat is echter verleden tijd. Nog altijd niemand tegengekomen waarmee ik "ambras" zou kunnen maken of die me iets verkeerd heeft aangedaan de voorbije 10 jaar... Als ze dat echter wel doen dan weet ik zeker dat ik aggresief uit de hoek kan komen.

Ik heb zeker niks tegen vechten tussen mensen als het op gegronde reden is... Als ik uitga kom ik vaak kerels of wijven tegen met een grotere mond dan zichzelf, als die dan wat rammel krijgen dan is het niet meer dan juist.

Bart Religion

Legacy Member
Ach vechten sja. Sommigen begrijpen gewoon niet anders en dan is een flink rammeling wel aan de orde.

cura

Legacy Member
Sapermun zei:
Iemand op zn rug geklopt.

resultaat: Een ruggewervel gesplitst en hij kon een maand niet mee turnen dacht ik(6de leerjaar)

Iemand die achter mij zat(5e middelbaar) maakte een opmerking over dat hij wel op mn vriendin wou zitten. K zette me recht en gooide mn stoel naar zn kop

resultaat: een poot kwam op zn gezicht terecht en brak zn linkerbovenkaak.=> 32 uren strafstudie (geen ziekenhuiskosten of dergelijke moeten betalen)

>>>zelfde jaar leerkracht over de trapleuning gehouden omdat hij me gewoon onrechtvaardig behandelde(kon nooit iets goed doen). Ben toen geschorst van die school.
das beetje tyfusagressief eh :)

Sapermun zei:
Dat is het zowat. Zie me nu niet aan als 1 of ander krapuul, want dat ben ik echt niet. Als ik me aan iets erger, kan ik me gewoon moeilijk intomen.
kzou denken dat dat toch wel één van de kwaliteiten van krapuul is,
sla me alstublieft nie int ziekenhuis voor deze post :(

Oliv112

Legacy Member
Als je ooit moet vechten, doe het dan goed.
Ikzelf zet me in vechthouding, doe alsof ik ga slaan en plant dan men voet tegen zijn neus/kin (hangt af van broek+ schoenen :p)...
Anders sla ik op dat onderste deel van het borstbeen :)

Piejie

Legacy Member
Oliv112 zei:
Als je ooit moet vechten, doe het dan goed.
Ikzelf zet me in vechthouding, doe alsof ik ga slaan en plant dan men voet tegen zijn neus/kin (hangt af van broek+ schoenen :p)...
Anders sla ik op dat onderste deel van het borstbeen :)
Zegt het ventje van 14 jaar :lol:

ng

Legacy Member
Oliv112 zei:
Als je ooit moet vechten, doe het dan goed.
Ikzelf zet me in vechthouding, doe alsof ik ga slaan en plant dan men voet tegen zijn neus/kin (hangt af van broek+ schoenen :p)...
Anders sla ik op dat onderste deel van het borstbeen :)

Jij moet nogal lenig zijn of gewoon op lilliputters slagen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan