Iemand op zn rug geklopt.
resultaat: Een ruggewervel gesplitst en hij kon een maand niet mee turnen dacht ik(6de leerjaar)
Iemand die achter mij zat(5e middelbaar) maakte een opmerking over dat hij wel op mn vriendin wou zitten. K zette me recht en gooide mn stoel naar zn kop
resultaat: een poot kwam op zn gezicht terecht en brak zn linkerbovenkaak.=> 32 uren strafstudie (geen ziekenhuiskosten of dergelijke moeten betalen)
>>>zelfde jaar leerkracht over de trapleuning gehouden omdat hij me gewoon onrechtvaardig behandelde(kon nooit iets goed doen). Ben toen geschorst van die school.
Dat is het zowat. Zie me nu niet aan als 1 of ander krapuul, want dat ben ik echt niet. Als ik me aan iets erger, kan ik me gewoon moeilijk intomen.
Nog iets: Toen ik nog voetbalde, had ik een kopduel met iemand van de tegenstanders, hij sprong, kopte en viel dood terug op de grond. Ik in paniek! Maar die jongen had iets gekregen in zijn kop, waarschijnlijk een slechte beweging of de bal enorm slecht geraakt ofzo. Is me altijd bijgebleven en droom ik soms nog over.