Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NinjaTune

Legacy Member
Math'ke zei:
What the fuck, das inderdaad gewoon laag, alsde zoiets op u ziet afkomen zouk toch ook weglopen ze. Zo een dingen zijn nie voor te lachen.

Nen maat van mij eeft een glas op zijn oogkas gekregen op een fuif, eeft veel problemen nu met zijn oogzenuwen. En het enige wat hij wou doen was de gemoederen daren omdat het zijn chiro fuif was. Stel je voor ;)

die kerel wou toen weglopen, maar in een bomvol café, als ge vanachter staat, kunde gewoon nie weglopen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
LexiC zei:
ik heb in leuven nog meegemaakt dat ze een glas kapotslaan op de bar en dat glas een stuk of 4 x in iemand z'n gezicht rammen, tot z'n gezicht openligt. Die jongen is getekend voor het leven ..

Dat is wel erg laf imo.

^MystiQ

Legacy Member
LexiC zei:
die kerel wou toen weglopen, maar in een bomvol café, als ge vanachter staat, kunde gewoon nie weglopen.

Maar dan zouk gewoon trachten te vechten voor mijn leven denk ik. Tis moeilijk te zeggen. Wij zijn altijd met nen hoop op pad enja, zo een dingen vallen bij ons ni echt voor :)

NinjaTune

Legacy Member
Math'ke zei:
Maar dan zouk gewoon trachten te vechten voor mijn leven denk ik. Tis moeilijk te zeggen. Wij zijn altijd met nen hoop op pad enja, zo een dingen vallen bij ons ni echt voor :)

Ik weet ook de reden van die ruzie niet, maar het was behoorlijk heftig. Die kerel was ook met een ganse hoop. Maar als ze met 3 rondom je je keel toeknijpen en tegen de muur knellen, en ondertussen met een glas in u gezicht rammen, kun je jezelf quasi niet verweren en kunnen u vrienden er ook niet makkelijk tussen komen. Ze zijn er ook opgevlogen, maar een glas is rap in iemands gezicht geslaan, ook al vechtte voor u leven. Makkelijker gezegd dan gedaan, die mannen hebben dat ook gedaan hoor.

Redhunter

Legacy Member
Fysiek geweld is en blijft vind ik persoonlijk toch niet iets wat altijd moet gebeuren ...veel gebeurd door misverstanden of drnak...eig superstom...

Beste verdediging is trouwens:
1. In gezicht spugen(heeft hij/zij de reflex om handen in gezicht te leggen)
2. en daarna (bij man)afwerken met schop in klokkenspel...
3. weglopen

GeTa

Legacy Member
redhunter zei:
Fysiek geweld is en blijft vind ik persoonlijk toch niet iets wat altijd moet gebeuren ...veel gebeurd door misverstanden of drnak...eig superstom...

Beste verdediging is trouwens:
1. In gezicht spugen(heeft hij/zij de reflex om handen in gezicht te leggen)
2. en daarna (bij man)afwerken met schop in klokkenspel...
3. weglopen

De kerel da ge da bij doet die maakt het zijn levensmissie om u de lappen van u leven te geven. ^^

Mr.Anderson

Legacy Member
Math'ke zei:
Nee hoor ;) Thugangel is afkomstig van turkije als ik mij niet vergis en Ali weet ik niet vanwaar hij komt. En er zitten er wel nog hoor, don't worry. You're not alone :p

Tuurlijk is hij niet alleen.. ze zitten overal.

^MystiQ

Legacy Member
Piejie zei:
Net zoals racisten?

Boehoe, ga het anders gaan aanklagen bij het centrum voor racisme en gelijke kansen. Voor zover dat daar al enige racistische toon inzat in zijn post.

Maar dit gaat echt geheel off topic uiteraard ;)

Raukaris

Legacy Member
g3t4 zei:
De kerel da ge da bij doet die maakt het zijn levensmissie om u de lappen van u leven te geven. ^^

Ge moet het dan ook alleen doen als dat hun missie al is :p

blacky

Legacy Member
Je snapt het gewoon niet he, dit weekend anstarat. Ik ga rustig ticketje halen sta aan te schuiven voor controle, staat er z'n Marokkaan voor mij die ineens uit het niets begint uit te halen. Mja ik probeer die kerel gewoon te negeren, maar die bleef voos doen. uiteindelijk is hij gewoon weg gegaan. Die bengels van tegenwoordig :|

GeTa

Legacy Member
blacky zei:
Je snapt het gewoon niet he, dit weekend anstarat. Ik ga rustig ticketje halen sta aan te schuiven voor controle, staat er z'n Marokkaan voor mij die ineens uit het niets begint uit te halen. Mja ik probeer die kerel gewoon te negeren, maar die bleef voos doen. uiteindelijk is hij gewoon weg gegaan. Die bengels van tegenwoordig :|

Racist.
:evil: :evil: :evil:

Piejie

Legacy Member
Math'ke zei:
Boehoe, ga het anders gaan aanklagen bij het centrum voor racisme en gelijke kansen. Voor zover dat daar al enige racistische toon inzat in zijn post.
Dude, een paar posts terug heeft hij het over "zwartzakken" maar ook daar zie jij waarschijnlijk geen racistische toon in zeker? :ironic:

Bot

Legacy Member
Thales zei:
je moet je niet verantwoorden hoor.
Maar allochtonen is eigenlijk te breed opgevat. ****** zijn cool, chinezen ook etc. tzijn de turken en marrokkanen die steeds terug komen ( middenoosten - N-afrika )

Wat is dat nu weer voor redeneering

Gij hebt negatieve ervaringen met Marokkanen en Turken maar nog geen gehad met ****** of Chinezen.

GeTa

Legacy Member
Bot zei:
Wat is dat nu weer voor redeneering

Gij hebt negatieve ervaringen met Marokkanen en Turken maar nog geen gehad met ****** of Chinezen.

Dat is inderdaad zijn redenering achter zijn stelling.:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan