Thales
Legacy Member
ChevaL zei:Woensdagavond, verjaardagsfeestje van mij en een maat. In Gent:
Mijn ene maat ligt int ziekenhuis, hij werd gesprongen door 5 man ( 4 allochtonen en 1 blanke ) op het feestje en zijn oogkast is gebroken. De 5 gasten waren direct weg ( maar kweet waar die blanke op school zit dus die hoort nog wel wat van de flikken ).
Ik werd buiten gesprongen door 2 allochtonen die voorbij kwamen, een maat van mij heeft ze weggeduwd voor ze bij mij kwamen en hebben mijn maat dan een open lip geslaan, security kwam erbij en de 2 gasten gingen weg.
Op da moment waren 2 maten van mij gaan eten 500 meter en toen ze terugkeerden kwamen ze die 2 allochtonen tegen ( dezelfde die mij wouden bespringen ), een maat kreeg een bloedneus op zijn doos en nog een andere maat kreeg ook een patat. ( En ze staken gewoon het zebrapad over... )
Zoiets ebbek nog nooit meegemaakt... vandaag ebbek verklaring afgelegd bij de flikken.
het woord allochtonen komt toch veel terug in deze thread.

.


, vooral in een maatschappij als deze (erg visueel)