Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thales

Legacy Member
ChevaL zei:
Woensdagavond, verjaardagsfeestje van mij en een maat. In Gent:

Mijn ene maat ligt int ziekenhuis, hij werd gesprongen door 5 man ( 4 allochtonen en 1 blanke ) op het feestje en zijn oogkast is gebroken. De 5 gasten waren direct weg ( maar kweet waar die blanke op school zit dus die hoort nog wel wat van de flikken ).

Ik werd buiten gesprongen door 2 allochtonen die voorbij kwamen, een maat van mij heeft ze weggeduwd voor ze bij mij kwamen en hebben mijn maat dan een open lip geslaan, security kwam erbij en de 2 gasten gingen weg.

Op da moment waren 2 maten van mij gaan eten 500 meter en toen ze terugkeerden kwamen ze die 2 allochtonen tegen ( dezelfde die mij wouden bespringen ), een maat kreeg een bloedneus op zijn doos en nog een andere maat kreeg ook een patat. ( En ze staken gewoon het zebrapad over... )

Zoiets ebbek nog nooit meegemaakt... vandaag ebbek verklaring afgelegd bij de flikken.

het woord allochtonen komt toch veel terug in deze thread.

PapaGanz

Legacy Member
Dat is omdat het hier allemaal vol met racisten zit die ****** in elkaar slaan!

Vordesh

Legacy Member
Blood_Raven zei:
Jah en hoeveel keer wordt der nie me den assepot los op enen zen bakkes getoekt tijdens een cafégevecht :p.

khebt nog meegemaakt da ze me volle bakken bier/cola (dunno juist..) aant smijte waren :d

NinjaTune

Legacy Member
ik heb in leuven nog meegemaakt dat ze een glas kapotslaan op de bar en dat glas een stuk of 4 x in iemand z'n gezicht rammen, tot z'n gezicht openligt. Die jongen is getekend voor het leven ..

ChevaL

Legacy Member
Thales zei:
het woord allochtonen komt toch veel terug in deze thread.

Ik zeg alleen maar wat er gebeurd is, ni dak een racist ben want er zijn turken waarmee ik overeen kom. Ik heb ook gezegd dat er een blanke bij was, tis ook hij da met het gevecht begonnen is, en hij heeft de meeste klappen uitgedeeld en zo mijn maat int ziekenhuis geslaan. Een maat van mij zit op dezelfde school als hem ( als hij zich ni vergist heeft ) dus hij is er nog niet van af.

Thales

Legacy Member
je moet je niet verantwoorden hoor.
Maar allochtonen is eigenlijk te breed opgevat. ****** zijn cool, chinezen ook etc. tzijn de turken en marrokkanen die steeds terug komen ( middenoosten - N-afrika )

^MystiQ

Legacy Member
Face it, tzijn in 90 % van de gevallen waarbij er allochtonen betrokken zijn altijd de noord afrikanen. En dat heeft inderdaad niets met racisme te maken.

nTFs

Legacy Member
En dan vinden ze - de allochtone medemens - het gek dat ze niet meer binnen mogen in een discotheek..Begrijpe wie kan.

Mr.Anderson

Legacy Member
Marokanen en turken, tis altijd hetzelfde.
Ik ga doodgelukkig zijn alsk op m'n gezicht krijg van nen blanken :)

ng

Legacy Member
Math'ke zei:
Face it, tzijn in 90 % van de gevallen waarbij er allochtonen betrokken zijn altijd de noord afrikanen. En dat heeft inderdaad niets met racisme te maken.

Moesten ze niet zo makkelijk kunnen schuilen achter het woord racisme, het zou wel al minder zijn.

wouter_dc

Legacy Member
*sigh*

Vandaag in Rotterdam, ik zit daar op een bank. Rechts van mij komt een allochtoon aangestapt (ja, een marokkaan) Duwt fiets op de grond. Loopt wat door, begint dingen te roepen naar voorbijgangers, niemand reageert. Hij komt ne grote gast tegen (kop groter ofzo, die marokkaan was gastje van ong. 18j, die andere 30 ofzo) Begint zwaar uit te pakken. Vliegen wa voeten door de lucht. Marokkaan al zwaar aan het flippen (hij was begonnen tegen een voorbijganger) Op 2 meter staat daar groepje van 3, laat ons het zo noemen, extreem rechtse mannen :) (Kaalgeschoren, bomberjasje, de bekende opdrukken, ...) 2 daarvan komen tussen beide, marokkaan wordt benaderd door die twee anderen.
Doet zo mega stoer zen slobbertrui (bij nood aan een deftige trui) uit, mouwkes omhoog en hij ging beginnen... Kreeg een paar stampen, viel op de grond, en die 2 anderen stapten rustig door. Marokkaan ging erachter :sop: mept één van de twee tegen z'n bolleke... Staan ze daar rustig, midden op het straat een gevechtje te houden... Ondertussen staat iedereen daarop te gapen.. Einde was niet meer zo spectaculair, ik veronderstel dat da gastje wel is gaan lopen na een paar petsen van die me hun kaal bolleke.

Was een mooi staaltje van onnodig geweld, maar hij zocht echt wel zelf ambras... En dan snappen sommigen nog niet dat er problemen zijn met die jongeren (niet met allemaal, maar wel een deel :p)

DeBuGGeR

Legacy Member
LexiC zei:
ik heb in leuven nog meegemaakt dat ze een glas kapotslaan op de bar en dat glas een stuk of 4 x in iemand z'n gezicht rammen, tot z'n gezicht openligt. Die jongen is getekend voor het leven ..

ziek hoor :s, vooral in een maatschappij als deze (erg visueel)

Arifiene

Legacy Member
LexiC zei:
ik heb in leuven nog meegemaakt dat ze een glas kapotslaan op de bar en dat glas een stuk of 4 x in iemand z'n gezicht rammen, tot z'n gezicht openligt. Die jongen is getekend voor het leven ..

Dat is met mijn ex ook gebeurd in Gent. Kheb daar zelfs foto's van...
Nuja, de littekens vallen goed mee, maar er zal toch nog plastische chirurgie aan te pas komen.

Not needed to say dak zoiets laag en stom vind zeker.

^MystiQ

Legacy Member
Arifiene zei:
Dat is met mijn ex ook gebeurd in Gent. Kheb daar zelfs foto's van...
Nuja, de littekens vallen goed mee, maar er zal toch nog plastische chirurgie aan te pas komen.

Not needed to say dak zoiets laag en stom vind zeker.

What the fuck, das inderdaad gewoon laag, alsde zoiets op u ziet afkomen zouk toch ook weglopen ze. Zo een dingen zijn nie voor te lachen.

Nen maat van mij eeft een glas op zijn oogkas gekregen op een fuif, eeft veel problemen nu met zijn oogzenuwen. En het enige wat hij wou doen was de gemoederen daren omdat het zijn chiro fuif was. Stel je voor ;)

^MystiQ

Legacy Member
babbode zei:
amaai nog nie lol :p
(btw ben kik de enigste allochtoon hier?)

Nee hoor ;) Thugangel is afkomstig van turkije als ik mij niet vergis en Ali weet ik niet vanwaar hij komt. En er zitten er wel nog hoor, don't worry. You're not alone :p

babbode

Legacy Member
Math'ke zei:
Nee hoor ;) Thugangel is afkomstig van turkije als ik mij niet vergis en Ali weet ik niet vanwaar hij komt. En er zitten er wel nog hoor, don't worry. You're not alone :p

ahzo dan ist ok lol, dan kunne ze niet alles op mij steke :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan