Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grayfox

Legacy Member
Math'ke zei:
Uhu, da bedoelek toch ? Iemand die geen vechtsport doet zal iemand niet meters ver sleuren met nen kick hé, of iemand omver kegelen.
Poky heeft gewoon gelijk, als ge geen vechtervaring heb zijde gewoon nix waard in een 1 vs 1 fight :D
ah ok, da stukje had ik ni gelezen :p maar zonder vechttraining kan een stamp op de knie nog altijd zeer effectief zijn, kunnen ze allesinds niet meer achter je lopen

@hieronder: ik moet ook ni kunnen vechten, gevechtsport zie ik als puur competitief, je krijgt er natuurlijk meer zelfvertrouwen van omdat je je niet physiek geintimiteerd meer zal voelen door andere mensen, maar om het ook effectief te gebruiken in echte situaties is niet het beste idee

metaphore

Legacy Member
ik moet ni kunnen vechten, das alleen iets da ik zal gebruiken als ik met de dood bedreigd word... en dan weet ik enkele dingen die ik kan doen.

kick in ballen en lopen
ne slag in zen keel en lopen
ne knie in zen nieren en lopen

meer moet ik ni kunnen

wouter_dc

Legacy Member
+ Trap op zijn knieën, kan ie al niet meer achter je aankomen :unsure:

metaphore

Legacy Member
als ge ne goeie shot in u ballen krijgt kan die ook ni achter u aan komen zenne :p

In een gevecht ben ik toch nix waard. Het enige wa ik heb is mijn lengte... en das juist goe voor wa duw en trek werk bij van die café scharmutselingen tussen zatlappen :)

wouter_dc

Legacy Member
Van die gasten die bij dieren zijn opgegroeid en hun testikels in hun lichaam kunnen terug trekken op commando :unsure:

^MystiQ

Legacy Member
metaphore zei:
In een gevecht ben ik toch nix waard. Het enige wa ik heb is mijn lengte... en das juist goe voor wa duw en trek werk bij van die café scharmutselingen tussen zatlappen :)

Kziet al voor mij :D

[TFT]Poky

Legacy Member
ja ma wa doede als ge dienen shot in zijn balle mist :D, en da kunde normaal alleen maar doen als ge nog ni aant vechten zijt.

Eens ge bezig zijt en half mekaar aant opvrijen zijt dan denk ik ni da ge nog deftig in zijn ballen kunt stampen :D

metaphore

Legacy Member
mja idd, maar als ik de kans heb dan zijn da gewoon een paar punten waar ik naar wil raken... Als ge 1 vd drie raakt, en dan moet het al ni te hard zijn, zijn ze wel uitgeteld voor een tijdje.

Maar idd als ik voor nen geoefende vechter sta heb ik toch geen kans :)
Gewoon ff afstand proberen nemen en den tip van uwe schoen goe mikken :p

wouter_dc

Legacy Member
Eens ge bezig bent, en de ge hangt in die zen armen half, gewoon grijpen naar de edele delen. Voelt wel goor, maar toch, hij zal het wel merken :d

^MystiQ

Legacy Member
metaphore zei:
mja idd, maar als ik de kans heb dan zijn da gewoon een paar punten waar ik naar wil raken... Als ge 1 vd drie raakt, en dan moet het al ni te hard zijn, zijn ze wel uitgeteld voor een tijdje.

Maar idd als ik voor nen geoefende vechter sta heb ik toch geen kans :)
Gewoon ff afstand proberen nemen en den tip van uwe schoen goe mikken :p

Tprobleem is da nen stamp op ne geoefende vechter zijne knie ook al nie zodanig veel meer gaat uitmaken :p

Phil

Legacy Member
Math'ke zei:
Tprobleem is da nen stamp op ne geoefende vechter zijne knie ook al nie zodanig veel meer gaat uitmaken :p


Iedereen gaat er precies vanuit dat in 90% van de gevechten de mensen geoefende vechters zijn...

Ik denk dat in 90% van de gevechten, 1 vd 2 dronken is, en dan mss in 10% van die gevechten iemand een idee heeft van wat hij aan het doen is...

Face it, kleine schermutselingen op de straat =/= Street Fighter/Mortal Kombat

metaphore

Legacy Member
idd, schermutselingen op café of op straat komt ge bena wekelijks tegen als ge uzelf meerdere keren per week goe bedrinkt.
En meestal gebeurt er dan ook ni meer als nen duw en dan ineens alle vrienden die erop af komen en dan pintjes die heen en weer gegeven worden om alles te vergeven :p

Wij hebbe der ene dieje altijd iedereen zit uit te maken als hij wa zat is, dus da gebeurt wel vaker dat er iets gebeurt, en dan moeten wij er altijd tussenkomen en ist meestal op een paar seconden opgelost. Kheb al veel van die problemen gehad maar kheb nog nooit ne klop zien uitgedeeld worden :) Meestal staat ge een paar minuten later gewoon met die mensen te zwanzen :p Of ge moest echt de verkeerde mensen tegenkomen...

Toch soms wel ambetant da dieje altijd ambras veroorzaakt :)

DeadBull

Legacy Member
Pepperspray to the rescue, en dan het wereldrecord verpulveren op de 1000 m.
Met dank aan de Schengenakkoorden.

[TFT]Poky

Legacy Member
seffes krijgde die pepperspray in u eigen ogen :) da zou nog is een zicht zijn

moehaa!

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Mensen afdreigen mag ook niet.

Het is nu eenmaal makkelijker te bewijzen dat iem pepperspray heeft gebruikt dan dat iemand u bedreigd heeft.

DeadBull

Legacy Member
[TFT]Poky;9297190 zei:
seffes krijgde die pepperspray in u eigen ogen :) da zou nog is een zicht zijn
Allesinds een beter zicht dan hoe ik er uit zou zien na een gevecht tegen iemand met een mes of tegen een man of drie.

babbode

Legacy Member
DeadBull zei:
Allesinds een beter zicht dan hoe ik er uit zou zien na een gevecht tegen iemand met een mes of tegen een man of drie.

hahah da is em juist mijn broer heeft gevochten tegen 2 gasten eentje met een ijzeren staaf en andere met mes ;) en heeft uiteindelijk gewonnen zonder mijn hulp, alleen heeft hij wel een snijwonde opgelopen in zijn binnendij en de andere lullen hebben een openwonden aan hun hand en die andere is gaan vluchten ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan