Grayfox
Legacy Member
ah ok, da stukje had ik ni gelezenMath'ke zei:Uhu, da bedoelek toch ? Iemand die geen vechtsport doet zal iemand niet meters ver sleuren met nen kick hé, of iemand omver kegelen.
Poky heeft gewoon gelijk, als ge geen vechtervaring heb zijde gewoon nix waard in een 1 vs 1 fight![]()
maar zonder vechttraining kan een stamp op de knie nog altijd zeer effectief zijn, kunnen ze allesinds niet meer achter je lopen@hieronder: ik moet ook ni kunnen vechten, gevechtsport zie ik als puur competitief, je krijgt er natuurlijk meer zelfvertrouwen van omdat je je niet physiek geintimiteerd meer zal voelen door andere mensen, maar om het ook effectief te gebruiken in echte situaties is niet het beste idee


en heeft uiteindelijk gewonnen zonder mijn hulp, alleen heeft hij wel een snijwonde opgelopen in zijn binnendij en de andere lullen hebben een openwonden aan hun hand en die andere is gaan vluchten