DieselPower
Legacy Member
fixedMXJ950R zei:Nee,ik heb geen abonnement bij de politie.![]()
Anyway, hoe zat het nu met da verhaal over uw broer Babbode?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fixedMXJ950R zei:Nee,ik heb geen abonnement bij de politie.![]()
DieselPower™;9295921 zei:fixed
Anyway, hoe zat het nu met da verhaal over uw broer Babbode?

DieselPower™ zei:fixed
Anyway, hoe zat het nu met da verhaal over uw broer Babbode?
zal het wel eens vertellen 
MXJ950R zei:Ge valt mij aan.
Waarom?
Ge weet niks van mijn leven.
gij kunt da nie weten omda gij da nooit hebt meegemaakt da is het dus je bent op dit plek onwetend overnie te veel tv kijken
REAL LIFE IS WAY WORSER!
Is dit nodig?
Leen mij die glazen bol eens.
en dat het zo is zoals de pers het zegt bla bla bla altijd de pers geloven niet te veel knack lezen heb er veel leugen in gezien zij er maar zeker van
bekijk eht eens uit een standpuntvan een allochtoon niet van iemand die het niet heeft meegemaakt zoals die journalpissers!
die verdienen hun geld om wa actie in eht verhaal te zetten wa provoceren enzo 
babbode zei:ja of anders gaan men de nieuws berichtjes ophalen dat de allochtoon weer de schuld is en dit en daten dat het zo is zoals de pers het zegt bla bla bla altijd de pers geloven niet te veel knack lezen heb er veel leugen in gezien zij er maar zeker van
bekijk eht eens uit een standpuntvan een allochtoon niet van iemand die het niet heeft meegemaakt zoals die journalpissers!
die verdienen hun geld om wa actie in eht verhaal te zetten wa provoceren enzo
![]()
Bot zei:Hmmm waarom reageert ge nie op mijne post? Of is negeren het betere woord?
dus heb geen zin om mijn hoofd te laten barsten terwijl het al honderden keren al discussies op tv op straat op forums pffww word er echt moe van zenne
t'is al 1:50u en gij verwacht da kik ne uitleg ga geven ej joeng gij zijt ook bij den verkeerde zenne
en derbij er is genoeg op het internet 
Flipkikker zei:1 iets:
Kunt ge AUB uw posts wa structuur geven?
Leestekens spaties en new-lines zouden niet misstaan,
geen probleem dat ge mss een spellingsfoutje ofzo maakt, maar nu ziet het er totaal chaotisch uit![]()

babbode zei:wat bedoel je ermee?![]()


"Way worser"?babbode zei:REAL LIFE IS WAY WORSER!![]()

rechtervoet zei:Wat volg je van gevechtssport ?
MXJ950R zei:Ge geeft die 5€ en ge gaat naar de politie en hij word later opgepakt.
Wie heeft er gewonnen?

DieselPower™;9295720 zei:n/o Math'ke, but you're full of shit![]()
Gij moogt er uw gedacht van hebben maar als zoiets zegt zonder te argumenteren kannek daar moeilijk respect voor opbrengen 
Bot zei:Maat, ik ben 15 jaar. Als die mij nu had gestoken, of wa dan ook. Niemand had da gezien of gehoord daar, en als ik da had overleeft 'ja twas ne volwasse ***** van ongeveer 1.80' laat ze daar maar is naar op zoek gaan. De kans da gij het overleeft is kleiner dan de kans da ze hem zouden pakken.
ik heb geleerd van tv 
[TFT]Poky;9296316 zei:Ik spreek uit ervaring, ik dacht ook nog cva nen boks te kunnen uitdelen totdat ik naar de eerste training ging.
Euh ja, als je niet weet hoe je moet stampen. Op de training vliegen er geregeld mensen naar de andere kant van de zaal door een trap die ze niet konden ontwijken...Math'ke zei:Hier kan ik alleen maar ²nd op zeggen, tzelfste met nen 'stamp' geven ze. In vele gevallen komt nen stamp gewoon nie hard aan.
Grayfox zei:Euh ja, als je niet weet hoe je moet stampen. Op de training vliegen er geregeld mensen naar de andere kant van de zaal wegens een trap...
