Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

=Ermac=

Legacy Member
DieselPower™;9295921 zei:
fixed

Anyway, hoe zat het nu met da verhaal over uw broer Babbode?

Stop fixing my posts :angry:
You look like you need an asskick!!:naughty:

:p

babbode

Legacy Member
DieselPower™ zei:
fixed

Anyway, hoe zat het nu met da verhaal over uw broer Babbode?

lol als ik bezig ben kan ik non stop bezig zijn heb er geen zin in lol :p zal het wel eens vertellen ;)

babbode

Legacy Member
MXJ950R zei:
Ge valt mij aan.
Waarom?
Ge weet niks van mijn leven.

gij kunt da nie weten omda gij da nooit hebt meegemaakt da is het dus je bent op dit plek onwetend over ;) nie te veel tv kijken ;) REAL LIFE IS WAY WORSER! :angry:

Is dit nodig?
Leen mij die glazen bol eens.

ja of anders gaan men de nieuws berichtjes ophalen dat de allochtoon weer de schuld is en dit en dat ;) en dat het zo is zoals de pers het zegt bla bla bla altijd de pers geloven niet te veel knack lezen heb er veel leugen in gezien zij er maar zeker van ;) bekijk eht eens uit een standpuntvan een allochtoon niet van iemand die het niet heeft meegemaakt zoals die journalpissers! ;) die verdienen hun geld om wa actie in eht verhaal te zetten wa provoceren enzo ;)

Bot

Legacy Member
Hmmm waarom reageert ge nie op mijne post? Of is negeren het betere woord?

=Ermac=

Legacy Member
babbode zei:
ja of anders gaan men de nieuws berichtjes ophalen dat de allochtoon weer de schuld is en dit en dat ;) en dat het zo is zoals de pers het zegt bla bla bla altijd de pers geloven niet te veel knack lezen heb er veel leugen in gezien zij er maar zeker van ;) bekijk eht eens uit een standpuntvan een allochtoon niet van iemand die het niet heeft meegemaakt zoals die journalpissers! ;) die verdienen hun geld om wa actie in eht verhaal te zetten wa provoceren enzo ;)

WTF gast.:wtf:

/ignore number 2.:applause:

babbode

Legacy Member
Bot zei:
Hmmm waarom reageert ge nie op mijne post? Of is negeren het betere woord?

hunh? ik vond het weeral azo van die veralgemeningskes ;) dus heb geen zin om mijn hoofd te laten barsten terwijl het al honderden keren al discussies op tv op straat op forums pffww word er echt moe van zenne :drool: t'is al 1:50u en gij verwacht da kik ne uitleg ga geven ej joeng gij zijt ook bij den verkeerde zenne :p en derbij er is genoeg op het internet ;)

Flipkikker

Legacy Member
1 iets:

Kunt ge AUB uw posts wa structuur geven?
Leestekens spaties en new-lines zouden niet misstaan,
geen probleem dat ge mss een spellingsfoutje ofzo maakt, maar nu ziet het er totaal chaotisch uit :s

babbode

Legacy Member
Flipkikker zei:
1 iets:

Kunt ge AUB uw posts wa structuur geven?
Leestekens spaties en new-lines zouden niet misstaan,
geen probleem dat ge mss een spellingsfoutje ofzo maakt, maar nu ziet het er totaal chaotisch uit :s

zo ben ik srry ;)

Flipkikker

Legacy Member
babbode zei:
wat bedoel je ermee?:confused:

"zo ben ik srry" vind ik een ongepaste reactie ;)
ik heb mijn ongepaste reactie erop dan ook (te laat) verwijdert)

Het is een kleine moeite om een beetje structuur in je posts te steken :)

[TFT]Poky

Legacy Member
rechtervoet zei:
Wat volg je van gevechtssport ?

kick / thai box

En over dat allochtonen gedoe, ik kan daar ergens wel inkomen dat sommige groepen in de maatschappij worden benadeeld.
Maar no offence maar dat is meestal ook een beetje jullie eigen schuld.
Ik zeg niet de persoonlijke schuld van u broer (ken het verhaal niet) maar van een ganse groep die zorgt voor die 'slechte' reputatie.

Ik ken genoeg brave, kalme, gezellige allochtonen (meestal zijn deze wel wat beter geeduceerd) en die betalen dan soms de prijs van wat sommige van hun allochtonen "broeders" uitsteken.
Tis spijtig maar zo is het nu eenmaal

Maar de "echte" Belgen gaan ook niet vrij uit hoor, want sommige marginale gevallen die kunnen er ook iets van.

Iig om terug op de discussie terug te komen, vechten ook al kan ik er een beetje iets van ik heb schrik om dat te gebruiken zelfs als zelfverdediging.

Stel dat ge iemand zijn neus of kaak breekt, de enige manier om te bewijzen dat dat zelfverdediging was is als ge zelf iets voor hebt. En daar heb ik nu echt geen zin in.
Kbedoel voort zelfde geld staan daar geen getuigen en is het u woord tegen dat van dienen andere

^MystiQ

Legacy Member
MXJ950R zei:
Ge geeft die 5€ en ge gaat naar de politie en hij word later opgepakt.
Wie heeft er gewonnen?

Haha, de politie, ik ga nix meer aangeven bij de politie, webben ene keer nen gestolen gsm aangegeven en ik verzeker u, de problemen werden er alleen maar groter door ;)

DieselPower™;9295720 zei:
n/o Math'ke, but you're full of shit :)

Dat klinkt precies wel als een geargumenteerde mening hé ;) Gij moogt er uw gedacht van hebben maar als zoiets zegt zonder te argumenteren kannek daar moeilijk respect voor opbrengen ;)

Bot zei:
Maat, ik ben 15 jaar. Als die mij nu had gestoken, of wa dan ook. Niemand had da gezien of gehoord daar, en als ik da had overleeft 'ja twas ne volwasse ***** van ongeveer 1.80' laat ze daar maar is naar op zoek gaan. De kans da gij het overleeft is kleiner dan de kans da ze hem zouden pakken.

Loop gewoon weg ? Zou ik toch gedaan hebben ..

Frans_tsoenamie

Legacy Member
Ik denk dat ik uit boxen(van op tv :p) afgeleid heb dat het beste, een mokerslag op een van de zijden van de kin is.

[TFT]Poky

Legacy Member
:) ik heb geleerd van tv :)

iig om nen deftigen boks te kunnen geven moet ge gevechtssport gedaan hebben.

Zoals in alle sporten is er techniek, en die moet ge aanleren.
Ge kunt misschien denken dat ge hard kunt boksen maar in 99% van de gevallen is dit echt overschat.

Ik spreek uit ervaring, ik dacht ook nog cva nen boks te kunnen uitdelen totdat ik naar de eerste training ging.

^MystiQ

Legacy Member
[TFT]Poky;9296316 zei:
Ik spreek uit ervaring, ik dacht ook nog cva nen boks te kunnen uitdelen totdat ik naar de eerste training ging.

Hier kan ik alleen maar ²nd op zeggen, tzelfste met nen 'stamp' geven ze. In vele gevallen komt nen stamp gewoon nie hard aan.

Grayfox

Legacy Member
Math'ke zei:
Hier kan ik alleen maar ²nd op zeggen, tzelfste met nen 'stamp' geven ze. In vele gevallen komt nen stamp gewoon nie hard aan.
Euh ja, als je niet weet hoe je moet stampen. Op de training vliegen er geregeld mensen naar de andere kant van de zaal door een trap die ze niet konden ontwijken...

^MystiQ

Legacy Member
Grayfox zei:
Euh ja, als je niet weet hoe je moet stampen. Op de training vliegen er geregeld mensen naar de andere kant van de zaal wegens een trap...

Uhu, da bedoelek toch ? Iemand die geen vechtsport doet zal iemand niet meters ver sleuren met nen kick hé, of iemand omver kegelen.
Poky heeft gewoon gelijk, als ge geen vechtervaring heb zijde gewoon nix waard in een 1 vs 1 fight :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan