Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bot

Legacy Member
loeli zei:
Heb is voorgehad dat ik alleen in de winkelstraat in Mechelen liep, en der roepen zo 2 Marrokanen naar mij 'hej schatje geef uw gsm nummer eens'..
Ik loop zo rustig door 'k heb altijd geleerd dat als je dingen negeerd ze automatisch weggaan, plots krijg ik zo de degoutantste woorden naar mij toe geroepen, iedereen keek zo van wtf gebeurt daar...
'vuile hoer, stoeme slet ....'
echt zo van tjezes gasten get a life

Alez we weten nu allemaal da ge ene meiske bent :D


Math'ke zei:
Ik zou die ten eerste geen geld geven. Ten tweede ik ben ne meter 92 dus of em nu 7 cm kleiner is of niet.

Ik weet uit ervaring da ge van zatlappen nooit echt bang moet zijn. Ne zatlap eeft geen conditie meer en als ge hem nen mep geeft is de kans groot dat em zijn evenwicht al helemaal verliest. Alst natuurlijk meerdere zatlappen zijn maakte u best ribedebie maar dan nog, kerel, 5 euro geven. Ge moet dan toch al met een zwaar ei in uw broek gezeten hebben als ge al in staat zijt om da te geven :D

Maat, ik ben 15 jaar. Als die mij nu had gestoken, of wa dan ook. Niemand had da gezien of gehoord daar, en als ik da had overleeft 'ja twas ne volwasse ***** van ongeveer 1.80' laat ze daar maar is naar op zoek gaan. De kans da gij het overleeft is kleiner dan de kans da ze hem zouden pakken.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Bot zei:
Alez we weten nu allemaal da ge ene meiske bent :D
Dat wisten we al lang :p

Bot zei:
Maat, ik ben 15 jaar. Als die mij nu had gestoken, of wa dan ook. Niemand had da gezien of gehoord daar, en als ik da had overleeft 'ja twas ne volwasse ***** van ongeveer 1.80' laat ze daar maar is naar op zoek gaan. De kans da gij het overleeft is kleiner dan de kans da ze hem zouden pakken.

Ik stond eens met een maat tegen 8 gasten die int Frans kwamen zagen om cigaretten. 2 tegen 8. En een paar van hen deden ook agressief, we gaven niks en uiteindelijk zijn ze maar weggegaan hoor, in ieder geval, wat jij deed vond ik erg dom:
Geef me 2 euro!
- Hier heb je er 5, nie slaan aub...

rechtervoet

Legacy Member
[TFT]Poky;9295652 zei:
ik doe vrij intensief gevechtssport en ik zou het iig ni in mijn hoofd halen om tegen 5 man te vechten...
Ik ga nog liever lopen, 2 dat zou ik nog overwegen maar 5 is wel serieuze overkill

Wat volg je van gevechtssport ?

DieselPower

Legacy Member
MXJ950R zei:
Ge geeft die 5€ en ge gaat naar de politie en hij wordt later opgepakt.
Wie heeft er gewonnen?
fixed

n/o Math'ke, but you're full of shit :)

babbode

Legacy Member
MXJ950R zei:

aja bij belgen doen ze niks maar bij allochtonen nog geen uur later politie voor mijn deur gene zever!!:angry: altijd op ons gemunt en als wij politie bellen dan zijn ze er niet of ze doen niks en dan meen ik het ook echt niks!!! heb al meerdere keren naar politie geweest mor deden niets!!! nuggabols,nada,njet!:angry: kill police! ;)
En dan zijde nog onschuldig zoals bij mijn broer en moete 1 maand de instelling amaai zenne goeie systeem mor moet zeggen uit mijn broers ervaring is ne instelling zoals ne hotel! ;) wees er zeker van joeng! ;) gij krijgt daar elke week zakgeld 10 euro en dan nog eens spellekes spelen,wandelen,voetballen(ben over instelling van ruiselede bezig ter info),als gij geld genoeg hebdt vraagde aan opvoeder om een spelleke te kopen als die naar buiten gaat dus eigelijk was het pure luxe!!! mor wil niet zeggen dat het leuk is!!! 1 maand no family al hebben we hem 2 keer in een week bezocht!!!! NO JUSTICE!!! :angry: BUT LUXERIOUS! ;)

denkimi

Legacy Member
loeli zei:
Heb is voorgehad dat ik alleen in de winkelstraat in Mechelen liep, en der roepen zo 2 Marrokanen naar mij 'hej schatje geef uw gsm nummer eens'..
Ik loop zo rustig door 'k heb altijd geleerd dat als je dingen negeerd ze automatisch weggaan, plots krijg ik zo de degoutantste woorden naar mij toe geroepen, iedereen keek zo van wtf gebeurt daar...
'vuile hoer, stoeme slet ....'
echt zo van tjezes gasten get a life

ge geeft hen een vals nummer, vraagt tegelijkertijd het hunne en stalkt hen dan een eindje. :)

=Ermac=

Legacy Member
babbode zei:
aja bij belgen doen ze niks maar bij allochtonen nog geen uur later politie voor mijn deur gene zever!!:angry: altijd op ons gemunt en als wij politie bellen dan zijn ze er niet of ze doen niks en dan meen ik het ook echt niks!!! heb al meerdere keren naar politie geweest mor deden niets!!! nuggabols,nada,njet!:angry: kill police! ;)

Dan heb ik heel andere ervaringen als u.
Als ik een klacht heb ga ik naar de politie.
Ik leg het probleem op een kalme en volwassen manier uit.
En ik word direct geholpen.Raar...:confused:
Die mensen zijn er voor een reden.

wakel

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9295670 zei:
Ik stond eens met een maat tegen 8 gasten die int Frans kwamen zagen om cigaretten. 2 tegen 8. En een paar van hen deden ook agressief, we gaven niks en uiteindelijk zijn ze maar weggegaan hoor, in ieder geval, wat jij deed vond ik erg dom:
Geef me 2 euro!
- Hier heb je er 5, nie slaan aub...

Ge gaat ni altijd even veel geluk hebben als ge tegenover 8 man staat, wees gerust. Trouwens geen 5 euro geven en ne messteek of een pak slaag krijgen vink dommer, toch als ge weet da hij sterker is.

babbode

Legacy Member
MXJ950R zei:
Dan heb ik heel andere ervaringen als u.
Als ik een klacht heb ga ik naar de politie.
Ik leg het probleem op een kalme en volwassen manier uit.
En ik word direct geholpen.Raar...:confused:
Die mensen zijn er voor een reden.

tenzij gij in geen corrupte gemeente woont zoals hier(temse). Mijn broer werd dezelfde nacht naar de cel gebracht en volgende dag naar rechter zonder enig bewijs later bleken de verklaringen onjuist te zijn en tegenstrijdig dus was mijn broer onschuldig in de cel en dan 1 maand instelling!!!:angry: Dan nog strafblad en nog mugshots moeten trekken was een rare nacht om niet te vergeten dus ik spreek uit ervaring!!! POLITIE WERKT NIET TENZIJ JIJ BLANK BENT!!!! (uit mijn ervaring :angry: )

=Ermac=

Legacy Member
babbode zei:
aja bij belgen doen ze niks maar bij allochtonen nog geen uur later politie voor mijn deur gene zever!!:angry: altijd op ons gemunt en als wij politie bellen dan zijn ze er niet of ze doen niks en dan meen ik het ook echt niks!!! heb al meerdere keren naar politie geweest mor deden niets!!! nuggabols,nada,njet!:angry: kill police! ;)
En dan zijde nog onschuldig zoals bij mijn broer en moete 1 maand de instelling amaai zenne goeie systeem mor moet zeggen uit mijn broers ervaring is ne instelling zoals ne hotel! ;) wees er zeker van joeng! ;) gij krijgt daar elke week zakgeld 10 euro en dan nog eens spellekes spelen,wandelen,voetballen(ben over instelling van ruiselede bezig ter info),als gij geld genoeg hebdt vraagde aan opvoeder om een spelleke te kopen als die naar buiten gaat dus eigelijk was het pure luxe!!! mor wil niet zeggen dat het leuk is!!! 1 maand no family al hebben we hem 2 keer in een week bezocht!!!! NO JUSTICE!!! :angry: BUT LUXERIOUS! ;)

Collocatie.

Uw bericht is een pure uiting van frustratie.
Nog iets,ge hoeft mij uw shit niet te geven van 1 maand geen familie.
Er zijn mensen die een zwaardere jeugd hebben gehad.
Dat heeft echt niks te maken met hetgeen wat ik zei!!

denkimi

Legacy Member
babbode zei:
tenzij gij in geen corrupte gemeente woont zoals hier(temse). Mijn broer werd dezelfde nacht naar de cel gebracht en volgende dag naar rechter zonder enig bewijs later bleken de verklaringen onjuist te zijn en tegenstrijdig dus was mijn broer onschuldig in de cel en dan 1 maand instelling!!!:angry: Dan nog strafblad en nog mugshots moeten trekken was een rare nacht om niet te vergeten dus ik spreek uit ervaring!!! POLITIE WERKT NIET TENZIJ JIJ BLANK BENT!!!! (uit mijn ervaring :angry: )

de politie werkt evenmin als ge blank zijt.

babbode

Legacy Member
MXJ950R zei:
Collocatie.

Uw bericht is een pure uiting van frustratie.
Nog iets,ge hoeft mij uw shit niet te geven van 1 maand geen familie.
Er zijn mensen die een zwaardere jeugd hebben gehad.
Dat heeft echt niks te maken met hetgeen wat ik zei!!

niks te frustratie gewoon onrecht dat is het terwijl wij azo van die brave burgertjes zijn en dit ene keer uit zelfverdediging ons beschermde werden we direct opgepakt!!! gewoon rascisme!! da ist btw gij kunt da nie weten omda gij da nooit hebt meegemaakt da is het dus je bent op dit plek onwetend over ;) nie te veel tv kijken ;) REAL LIFE IS WAY WORSER! :angry:

=Ermac=

Legacy Member
den-kimi zei:
de politie werkt evenmin als ge blank zijt.

Dat is wat ge er zelf van maakt.
Ben ik de enige die altijd vriendelijk geholpen wordt?
btw: ik ben ook niet van Belgische afkomst.

=Ermac=

Legacy Member
babbode zei:
niks te frustratie gewoon onrecht dat is het terwijl wij azo van die brave burgertjes zijn en dit ene keer uit zelfverdediging ons beschermde werden we direct opgepakt!!! gewoon rascisme!! da ist btw gij kunt da nie weten omda gij da nooit hebt meegemaakt da is het dus je bent op dit plek onwetend over ;) nie te veel tv kijken ;) REAL LIFE IS WAY WORSER! :angry:

Ge valt mij aan.
Waarom?
Ge weet niks van mijn leven.

gij kunt da nie weten omda gij da nooit hebt meegemaakt da is het dus je bent op dit plek onwetend over ;) nie te veel tv kijken ;) REAL LIFE IS WAY WORSER! :angry:

Is dit nodig?
Leen mij die glazen bol eens.

Flipkikker

Legacy Member
babbode zei:
niks te frustratie gewoon onrecht dat is het terwijl wij azo van die brave burgertjes zijn en dit ene keer uit zelfverdediging ons beschermde werden we direct opgepakt!!! gewoon rascisme!! da ist btw gij kunt da nie weten omda gij da nooit hebt meegemaakt da is het dus je bent op dit plek onwetend over ;) nie te veel tv kijken ;) REAL LIFE IS WAY WORSER! :angry:

Ipv zo gefrustreerd te overreageren zou je kunnen die situatie rustig uitleggen?

Ik wil je niet aanvallen, maar ik benieuwd naar het verhaal erachter,
want iedereen wordt pissed off als iemand je onrecht aandoet...

En als de politie al dan niet helpt, dat hangt af van agent tot agent, gemeente bij stad etc...
De politie geeft nu eenmaal boetes etc, en zorgt voor wat extra orde in de chaos, logisch dat iedereen zich er tegen af zet :p

babbode

Legacy Member
MXJ950R zei:
Dat is wat ge er zelf van maakt.
Ben ik de enige die altijd vriendelijk geholpen wordt?
btw: ik ben ook niet van Belgische afkomst.
Basis elementen:
-Zijde bruin? ja
-Zijde van arabische afkomst(dus spreekde arabisch)?ja
-Woonde in een buurt waar er veel allochtonen wonen?(ja vroeger) nu niet omdat ik altijd probleem had met die allochtonen altijd politie ambras etc etc...
-Kennen ze u al?ja voor jeugd mispeuteringen(dus als kik 8 a 10 jaar was)
-Conclusie? dat ze vooroordelen gaan doen en zich gaan baseren op wat je als kind vroeger hebt gedaan. Dus denken ze dat je niks veranderdt bent terwijl het zo lang geleden is ong. 9 a 10! jaar:angry: Die politie agenten hier zijn zwaar corrupt jong!!!! ik zeg het u maar zenne ;) TEMSE IS NOT THE PLACE TO BE! ik ben blij als ik dat ik er verhuist ben fwww ik woon nu al een bitteke afgelegen van temse. Ik woon in een deelgemeente van Temse. Boerendorpke zoude zeggen maar heb hier veel problemen gehad met blanke terwijl ik juist wegging van de bruine. De problemen komen naar mij lol!! serieus die gasten die waren allemaal skinheads tunderdoom lovers etc etc...hate bruine bijna trauma opgelopen! als kleine 9 jarige!!

denkimi

Legacy Member
MXJ950R zei:
Dat is wat ge er zelf van maakt.
Ben ik de enige die altijd vriendelijk geholpen wordt?
btw: ik ben ook niet van Belgische afkomst.

tis maar te zien wat ge verstaat onder werken. als ge daar een misdaad gaat aangeven gaan ze die idd vriendelijk noteren.

maar het gaat er vooral om dat met de meeste aangiftes niets gedaan wordt, tenzij ge een lange arm hebt.

babbode zei:
niks te frustratie gewoon onrecht dat is het terwijl wij azo van die brave burgertjes zijn en dit ene keer uit zelfverdediging ons beschermde werden we direct opgepakt!!! gewoon rascisme!! da ist btw gij kunt da nie weten omda gij da nooit hebt meegemaakt da is het dus je bent op dit plek onwetend over nie te veel tv kijken REAL LIFE IS WAY WORSER!
typisch, het zijn toevallig altijd "brave" allochtonen die alleen maar zichzelf verdedigd hebben :ironic:

aja bij belgen doen ze niks maar bij allochtonen nog geen uur later politie voor mijn deur gene zever!! altijd op ons gemunt en als wij politie bellen dan zijn ze er niet of ze doen niks en dan meen ik het ook echt niks!!! heb al meerdere keren naar politie geweest mor deden niets!!! nuggabols,nada,njet! kill police!
En dan zijde nog onschuldig zoals bij mijn broer en moete 1 maand de instelling amaai zenne goeie systeem mor moet zeggen uit mijn broers ervaring is ne instelling zoals ne hotel! wees er zeker van joeng! gij krijgt daar elke week zakgeld 10 euro en dan nog eens spellekes spelen,wandelen,voetballen(ben over instelling van ruiselede bezig ter info),als gij geld genoeg hebdt vraagde aan opvoeder om een spelleke te kopen als die naar buiten gaat dus eigelijk was het pure luxe!!! mor wil niet zeggen dat het leuk is!!! 1 maand no family al hebben we hem 2 keer in een week bezocht!!!! NO JUSTICE!!! BUT LUXERIOUS!
alweer typisch. de politie heeft het altijd op hen gemunt terwijl het altijd de schuld is van die stoute autochtonen. :naughty:

ik vraag mij trouwens af hoe de politie kan zien dat gij een allochtoon zijt via de telefoon. :confused:

Bot

Legacy Member
babbode zei:
Basis elementen:
-Zijde bruin? ja
-Zijde van arabische afkomst(dus spreekde arabisch)?ja
-Woonde in een buurt waar er veel allochtonen wonen?(ja vroeger) nu niet omdat ik altijd probleem had met die allochtonen altijd politie ambras etc etc...
-Kennen ze u al?ja voor jeugd mispeuteringen(dus als kik 8 a 10 jaar was)
-Conclusie? dat ze vooroordelen gaan doen en zich gaan baseren op wat je als kind vroeger hebt gedaan. Dus denken ze dat je niks veranderdt bent terwijl het zo lang geleden is ong. 9 a 10! jaar:angry: Die politie agenten hier zijn zwaar corrupt jong!!!! ik zeg het u maar zenne ;) TEMSE IS NOT THE PLACE TO BE! ik ben blij als ik dat ik er verhuist ben fwww ik woon nu al een bitteke afgelegen van temse. Ik woon in een deelgemeente van Temse. Boerendorpke zoude zeggen maar heb hier veel problemen gehad met blanke terwijl ik juist wegging van de bruine. De problemen komen naar mij lol!! serieus die gasten die waren allemaal skinheads tunderdoom lovers etc etc...hate bruine bijna trauma opgelopen! als kleine 9 jarige!!


Ja en zo ontstond al die haat naar Belgen hier in Belgie (daarnet een bericht hier gelezen over die op de bus zaten enz enz). Als ge ooit in Schijnpoort, Handelstraat, ... (Borgerhout) komt als belg op de verkeerde moment dan hebde het zitten. Waarom ? Er word bij u thuis wss veel gepraat zoals gij bezig bent over Belgen racisten bladiebla. Uw kleinere broertjes pikken da op en gaan met die zelfde ingesteldheid naar school en op straat hangen. Ik mag het geluk hebben dat ik niet een volledige Belg was of ik had het al vaker aan mijn pan. Ge ziet het ook vaker: "Belg praat met Marokkaan, een andere Marokkaan komt: waarom praat ge me die Belg"

=Ermac=

Legacy Member
den-kimi zei:
maar het gaat er vooral om dat met de meeste aangiftes niets gedaan wordt, tenzij ge een lange arm hebt.


Wil dit even zeggen.

Ik heb geen lange arm.
Toch kon ik altijd rekenen op die personen.
Het zal dan wel verschillen van gemeente tot gemeente.:unsure:

Nee,ik heb geen abonement bij de politie.:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan