Bot
Legacy Member
Chunk zei:Goeie tip voor in een gevecht gehoord van een buitenwipper.
Zie dat je als eerste slaat en , heel belangrijk, slaag met de platte hand.
Ge zult misschien lachen en het voor mietjes vinden maar ik kan u verzekeren als ge uw hand opspant en vol uithaalt met uw platte hand tegen de zijkant van ene zenne kop, hij gaat vrolijk op zijn knietjes. Dien buitenwipper zijn handen waren nu precies ook wel van gewapend beton mor allé
En wa is nu het voordeel van die platte hand want met men vuist gaat die ook zitten zulde denken.
Awel, met de platte hand is veel minder risico op letsels dus ge gaat ook niet moeten betalen voor ene zijn gebroken neus, of ge moest hem nadat hij door zen benen gaat van die patat nog ne kniestoot geven op zijne muile.
Dat is wel handig, maar als ge ni niet van die "berenpoten" hebt dan denk ik toch niet dat het veel zal uithalen en dat ge daarna een flinke vuistslag kan krijgen.
--------------
(voor die verhalen achter messen)
Ik wandelde ooit eens rond 4uur half 5 (smorgends) op straat naar huis van een feestje, en liep ik voorbij een man van afrikaanse afkomst die me riep en bezig was van ja wie ben je hoe heet je in het Frans, daarna vroeg hij 2 euro en ik gaf hem 1,50 want khad geen 2 en toen zat die te zeiken van nee nee nee 2 euro 2 euro kom ff mee naar hier of daar. Toen hebk die gast gezegt geef die 1,50 en kgeef u 5 euro.. Toen heeft die mij met rust gelaten. Het had veel anders kunnen lopen, die gast begon agressiever te worden en die buurt staat ook nogal bekend voor afrippers enzo het was ni echt verstandig omdaar om 4 uur te gaan lopen. Maar ik ben normaal ne persoon da zou zegge van fuck of junge kgeef u gene cent ofzo maar daar was geen auto geen nix ofzo die had alles kunne doen, mij zo wa kloppe kunne geven ofzo, soms denk ik er wel aan dat een mes handig zou zijn voor zulke sitiaties.



.
"

Geef anders heel uw maandloon af hé als ge toch zo bezig zijt. De politie ga de dader met geluk wel vinden maar de kans dat ge uw geld terug krijgt is wel heel klein, inderdaad, ik vertrouw het systeem niet