Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hmgrwngd

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Moest het er ooit van komen dat er 5 jumperkes rond me staan, ga ik zeker niet lopen, slaan ze eerst, Dan sta ik niet in voor de gevolgen en zalt niet lief zijn! :unsure:

Een hospitaalbezoekje is idd niet lief. :p

5 tegen 1 ? ;)
Blufpoker is toch iets leuks!

Defees

Legacy Member
Door mij postuur enzo kom ik vaak niet toe aan vechten... iedereen is geimponeerd door mijn lengte en breedte ... verder als nen achterlijke op de grond duwen/smijten gaat mijn vechten dus niet :)

VMax

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Een hospitaalbezoekje is idd niet lief. :p

5 tegen 1 ? ;)
Blufpoker is toch iets leuks!

gij hebt precies ooit nog nooit een vuist op uw neus gehad.

Als ge der iet of wa 'van kunt' kunde mikken op elk van under hun neuzekes, en dan loopt da goe af.

Ok als der ene u vast pakt of vloert zijde wel gefucked, ma dan hebde ook niets om beschaamd over te zijn, 5 tegen 1 is immers oneerlijk.

Gentille

Legacy Member
Ik heb eens problemen gehad met een tiental jumperkes. Toen was ik ook wel bang. Dat er één iemand op mij ging kloppen zou met niet echt veel uitgemaakt hebben, maar het ging alles behalve één tegen één geweest zijn. We zijn naar buiten moeten gaan met buitenwippers toen.

De week erachter komen we ze weer tegen, beginnen ze terug, maar ze hadden niet gemerkt dat één van Marokkaanse vrienden mee was :cool: (redelijk geblokte kerel). De problemen waren meteen opgelost :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
gentille zei:
Ik heb eens problemen gehad met een tiental jumperkes. Toen was ik ook wel bang. Dat er één iemand op mij ging kloppen zou met niet echt veel uitgemaakt hebben, maar het ging alles behalve één tegen één geweest zijn. We zijn naar buiten moeten gaan met buitenwippers toen.

De week erachter komen we ze weer tegen, beginnen ze terug, maar ze hadden niet gemerkt dat één van Marokkaanse vrienden mee was :cool: (redelijk geblokte kerel). De problemen waren meteen opgelost :p

Hij riep zijn familie erbij ? :cool:





:unsure:

zoo-music girl

Legacy Member
Make luv, not war *hippiesmiley*

Een vent die op een andere vent klopt kan me maar moeilijk imponeren, *edit: de meeste ruziezoekers willen dat zelfs* 't is dus voor alle duidelijkheid in ieder geval niet stoer. Ik vind plaatselijke rake opmerkingen of geslaagde terechtwijzingen veel stoerder, óf als dat kan de ruziezoekers in kwestie negeren. Toch is een goeie linkse ook niet altijd onflatterend, indien het duidelijk is dat er geen andere weg uit is of als some asshole het mss écht verdient.:cool:

Gentille

Legacy Member
|) ][ |V| ][;9288164 zei:
Hij riep zijn familie erbij ? :cool:





:unsure:

Nee enkel hij. Die kerel begon tegen vriend van me (die er de week ervoor ook bij was) ik vroeg hem om op te houden en toen begon die tegen mij te zagen en me te duwen en zo. Toen gaf mijn vriend hem een duw met zijn borstkas waarop hij een enkele meters achteruit vloog. En vanop dat moment had hij heel wat minder noten op zijn zang. Hij had plots geen problemen meer en zijn vrienden keken allemaal naar de andere kant :applause:

cura

Legacy Member
-V-Maxxor- zei:
gij hebt precies ooit nog nooit een vuist op uw neus gehad.

Als ge der iet of wa 'van kunt' kunde mikken op elk van under hun neuzekes, en dan loopt da goe af.

Ok als der ene u vast pakt of vloert zijde wel gefucked, ma dan hebde ook niets om beschaamd over te zijn, 5 tegen 1 is immers oneerlijk.

uhuh, tis da ze alle 5 hun beurt gaan afwachten, met hun gezicht onverdedigd naar u gaan staan en zeker niet tegelijk gaan afkomen eh!

uw tepels tonen is nogaltijd het meest effectief..

[TFT]Poky

Legacy Member
wat ge hier toch allemaal leest, 5 tegen 1 verliest ge zowiezo zelfs als ge kunt vechten.
Tenzij de rest zo onder de indruk is dat ze niets doen.

5 tegen 1 eindigt meestal in een ziekenhuis bezoek voor u.
Beste is dus lopen :)

babbode

Legacy Member
MaDDie zei:
EERST: Ik ben tegen lichamelijk geweld en zal het dan ook nooit uit eigen wil gaan gebruiken tegen iemand.

MAAR: soms is er geen andere uitweg, raak je in een gevecht betrokken. Sommige mensen zijn er gewoon op uit om een gevecht te starten.

Hebben jullie al eens echt gevochten?
Zoja dingen waar je moet op letten?
trukken of tips?
Ik vraag me ook af wat ik zelf zou doen in een man tege man gevecht.

enz...

FIGHT:unsure:

and chickfights:p
ahhah ik heb een hele strafblad lol :p
nog recent onschuldig verklaard door de jeugdrechter ehehhe :p was ook daadwerkelijk onschuldig ;)

Blood_Raven

Legacy Member
ElPorro zei:
"stamp in de kloten"...heb ik daar meermaals kunnen lezen. Om even heel eerlijk te zijn: wat een lage manier van zelfverdediging...
Ik zou der dan nog eens een toek op de 'kinnebak' tegelijk bijdoen in het pessant.
Maar ik heb nog niet moeten vechten. :p

Als ze mij kwaad zouden krijgen zou ik gewoon ontploffen hoogstwaarschijnlijk.
En ik zit der nix mee in moest ik vechten om enorm vuil en smerig uit de hoek te komen.

=Ermac=

Legacy Member
[TFT]Poky;9289038 zei:
wat ge hier toch allemaal leest, 5 tegen 1 verliest ge zowiezo zelfs als ge kunt vechten.
Tenzij de rest zo onder de indruk is dat ze niets doen.

5 tegen 1 eindigt meestal in een ziekenhuis bezoek voor u.
Beste is dus lopen :)

Tenzij ge deze kerel zijt.
Klik

Grapje.:p
Ik ben niet voor vechten.Het lost niks op.(imo)

LaCucaracha

Legacy Member
babbode zei:
ahhah ik heb een hele strafblad lol :p
nog recent onschuldig verklaard door de jeugdrechter ehehhe :p was ook daadwerkelijk onschuldig ;)

azo ne stoere jongen da gij zijt!:eek:

Mr.Anderson

Legacy Member
gentille zei:
Nee enkel hij. Die kerel begon tegen vriend van me (die er de week ervoor ook bij was) ik vroeg hem om op te houden en toen begon die tegen mij te zagen en me te duwen en zo. Toen gaf mijn vriend hem een duw met zijn borstkas waarop hij een enkele meters achteruit vloog. En vanop dat moment had hij heel wat minder noten op zijn zang. Hij had plots geen problemen meer en zijn vrienden keken allemaal naar de andere kant :applause:

Twas zijn borstkas niet hoor die het hem deed... twas zijne afkomst. ^^

zoo-music girl

Legacy Member
Osi` zei:
Woorden kunnen machtiger zijn dan de kracht van uw vuisten. Als je de juiste snaar weet te raken, heb je hem zo neer.

Zeg voor't dak et gezegd heb!

don't think so osi-dude, ik kwam daar eerder mee aan :tongue:
Of moet ik u eens kennis laten maken met mijn blote vuist? :cool:

Anoniem0

Legacy Member
zoo-music girl zei:
don't think so osi-dude, ik kwam daar eerder mee aan :tongue:
Of moet ik u eens kennis laten maken met mijn blote vuist? :cool:


cut u with my lyrics.. stab u with my pencil!:music:

Karre

Legacy Member
Enkel nog maar bedreigd geweest :music:

-Aan de bushalte aan men school wouden er een groep mensen tegen me uitpakken. Die kwam zo naar mij en die zei: Wa? Fuck you naar mij doen e?! Het probleem was ik had dat totaal niet gedaan en had niet eens in zijn richting gekeken. Aangezien ik de kalmheid zelve was zijn ze snel gestopt (het was toch niet slim om daar in op te gaan als ik er maar enkel met een maat stond en zij een hele groep). Wel bijzonder ironisch dat het hier Johny'kes waren die ons lastig vielen.

-Op de kermis, ik zat in de botsauto's en er beginnen zo mensen fars te doen tegen mij. Wellicht omdat ik er per ongeluk tegen heb gebotst, dunno. Botsauto's voor iets toch... . Ik heb daar een paar keer bijna klap gekregen van die persoon denk ik, maar ik besefte ook wel dat hij geen poot had om op te staan en als hij op mij zou beginnen slaan. Wel dan zou ik wellicht zo hard beginnen flippen dat die gast niet weet wat hem zou overkomen. En het is cliché, maar het was inderdaad ook hier een Johny'ke :crazy: .

Eigenlijk is het wel zielig dat mensen zo gevechten gaan opzoeken zonder reden. Maar ga er gewoon niet op in en die stoppen toch wel :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan