Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bludgeoned

Legacy Member
Meer aan de andere kant van Torhout (als is het niet echt groot).
Is ook wel een eindje van Lembeek.

skelly_king

Legacy Member
Het schijnt die Chichenen ofhoe je het ook schrijft nu het agressievste soort is in Gent. Zelf vindek dat er nie veel buitenlanders rondlopen tenzij ge in de sleepstraat zit :D Ik vind dat ze zwaar de immigratiewet eens mogen aanpassen. 1/10 Van alle inwoners in belgie zijn allochtonen.

bludgeoned

Legacy Member
cura zei:
Na lang (7 minuten!) overleg besloten dat je het eventueel over Tsjetjenen kan hebben?
Ik weet het nog zo zeker niet :D
Mss Chinezen
De soort die inwoners van Tsjetsjenië niet correct kan benoemen is volgens mij ook staatsgevaarlijk en de populatie moet zeker niet onderdoen voor de volledige allochtonenpopulatie

berNd-

Legacy Member
Ben ook wel tegen fysiek geweld... heb ne keer op een fuif gehad da ne zatte kerel mij vastpakte bij m'n keel en toepitste en met m'n kop tegen buskotje aangooide.... heb die kerel zijn arm weggetrokken en weggeduwd en gewoon gezegd dattem moest kalmere :) Lukt dat niet dan zijn er nog altijd paar truukjes om ze 'zonder al teveel moeite' op de grond te krijgen.

Bv. als hij je bij uw kraag pakt, pak je zijn dum en duw je die "dicht", dit doet vree veel pijn en hij gaat dan ook wel direct zitten :)

of

als ge vanonder ligt en die zit op u ofzo, gewoon met gestrekte hand onder zijn kin "tikken" :)

ik ben niet zo voor dat boxen en vechten hehe :) maar dit is puur verdediging dan hehe; zal et ook niet snel gebruiken :-)

Flipkikker

Legacy Member
Met klemmen moet je oppassen,
na een tijdje voelt de persoon in kwestie de klem niet meer en moet je nog harder aanspannen, en sommigen voelen het totaal niet =/

Men trainer raadt aan om zo'n klemmen op ledematen niet als "klem" te gebruiken, maar om iets te forceren
Ipv een klem op de pols te zetten, een slag geven op dezelfde manier als je hem zou aanspannen :)

berNd-

Legacy Member
als ge u duim buigt en dan op het laatste kootje hard duwt, dan doet dat pijn ;) bij de meeste toch :) en ik bedoel wel DOOR duwen e :)

en aan die duim geraken is niet moeilijk, gebt meestal u beide hande vrij :) tis alleen kwestie van verstand erbij houde en niet panikere ;)

btw; goede tip flipkikker :p wa vechtsport doet ge ?

cura

Legacy Member
die duimklem werkt maar bij heel weinig mensen, plus dat je als hij je bij je kraag vast heeft met 1 hand eigenlijk het minste zorgen moet maken over die ene hand :P

Flipkikker

Legacy Member
berNd- zei:
als ge u duim buigt en dan op het laatste kootje hard duwt, dan doet dat pijn ;) bij de meeste toch :) en ik bedoel wel DOOR duwen e :)

en aan die duim geraken is niet moeilijk, gebt meestal u beide hande vrij :) tis alleen kwestie van verstand erbij houde en niet panikere ;)

btw; goede tip flipkikker :p wa vechtsport doet ge ?

Inayan Eskrima System III

Nog maar een goeie 6 maand mee bezig om eerlijk te zijn, maar ik heb er toch al iets van opgestoken :)

Mienod

Legacy Member
Doet verschrikkelijk veel pijn zo'n duimklem :p
Maar het werkt inderdaad niet bij iedereen.

Bot

Legacy Member
Waarom hoor ik zoveel mensen praten over 'jumperkes'

associeren jullie jumperkes met marokanen die van die belachelijke petjes dragen??

mr idd veel jumpbelgen beginnen ook marokanen na te 'apen' door hun woordenschat en .. gedrag over te nemen.

Ik ken 2 goeie marokkanen die ni zijn zoals 'de rest' en zei zeggen ook dat ze het verpesten voor hun..

wa ook grappig is da in scholen meer en meer word gevochten hier.. Bij de minste discussie word hier ook al direct uitgehaalt met 'ik haal heel borgerhout' en van die belachelijke 'bedreigingen'.. 1ne tik en die magere mannekes liggen te blijten

Optec

Legacy Member
Kvroeg mij tot daarstraks af wat jullie bedoelde met die "klakskes"
Kheb ze gezien vandaag , allé, eerder gehoord want heel de GB moest weten dazzer waren.
En dan eronder een potske. Mocht het dat nu nog alleen zijn maar het gedrag erbij ....

Bot

Legacy Member
ik denkdat ze me klakskes bedoelen

van die gastjes die me van die neppe louis vuitton en wa weet ik het petjes van turkije rond lopen

Optec

Legacy Member
Ik ga ni naar de merken kijken maar het verbaast me niks moest het zo zijn ...
Ze stonden zo beetje (belachelijk) te hoog/scheef en sommige droegen er nog iet onder.
Whatever, zolang het da maar is

Bot

Legacy Member
ja zoiet bedoelde ik soms plakken er 20 verschillende logos van verschillende merken op dus mwah

das zal wel jumpstijl zijn zeker

dubbelken

Legacy Member
Ik denk dat ik es boel gaan maken op een feestje van de hoogstudentenclub Thraso
Vermits dat ze toch zo weinig vechten op hogeschoolfeestjes??


Ma nu eerst men jumpmoves perfectioneren!
Keer op youtube zien :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan