Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Optec

Legacy Member
Wapens niet, et DODELIJK gebruik voor HET MINSTE er van door JONGEREN echter wel...

ng

Legacy Member
Wanneer ben jij dan geboren?

Owja, en eigenlijk is dat geen bewijs.
Zou enkel maar bewijzen dat:

1) de media er toen niet opsprong
2) jij toevallig niets opmerkte

^MystiQ

Legacy Member
gentille zei:
Wat ik deze zaterdag gezien heb tart elke verbeelding. Jongens van 13-14 jaar, maar echt zeer jonge gastje é. Je kon zien dat ze net mama's schoot ontvlucht waren, begonnen boel te zoeken tegen gasten van 18-19 jaar en begonnen er op te slaan :eek:. Die gast van 14 jaar heeft een kerel die 2 koppen groter is of hemzelf een kopstoot en enkele vuistslagen :wtf: omdat die tegen hem was gelopen wat min of meer begrijpelijk was want hij was nog geen vuist groot :p. Zijn grote broers waren er natuurlijk ook wel bij want het misschien wel kan verklaren maar ik stond toch met mijn mond vol tanden te kijken naar het lef dat die gast had. En die gast van 19 jaar droop gewoon af :s, wat die kleine natuurlijk onoverwinnelijk maakte en hij de rest van de avond zijn moves bleef tonen aan zijn vrienden.

Broers of niet, ik had diene kleine op zijne bek geslaan ze. Ik heb ook altijd mijn maten mee :)

Rbn001 zei:
Eén keer meegemaakt . We waren me een bende van school naar de ' batjes ' . Nu gaan wij ff naar het schietkraam want da intresseert de wijven nie zo . Wanneer we weer samenkomen krijgen we te horen dat iemand op z'n bek heeft gekregen . Nu zitten ik en een vriend er een beetj spottend mee te lachen . Zie ik daar zo'n klakse afkomen uit m'n ooghoek . Ik direct subtiel wegwandelen want ik wist dat er x ging gebeuren . M'n vriend had die niet zien afkomen en heeft een vuist in z'n gezicht gekregen .

Daar kan ik nu eens niet over ...

No offense maar wie loopt er nu weg van zijn maten. Der stond eens 6 man rond mij en 5 man rond mijne maat en we zijn ook nie weggelopen. Ge moogt nog zeggen wa ge wilt da e dom zijn da we blijven staan. Der heeft niemand het lef gehad om ons te slaan. Zeker niet toen ze onze hulp zagen afkomen ;)

nTFs

Legacy Member
Die klein mannen van tegenwoordig toch hé. Ze worden brutaler met de minuut.
Minder TV en games voor die snotapen ! :)

^MystiQ

Legacy Member
night ghost 128 zei:
In groep voelen we ons stoer!

Als ge een beetje veilig wilt zijn dan zijde beter van in groep te gaan ja. Zo simpel ist. Willen ze spel, dan kunnen ze der krijgen ;)

SilentSpring

Legacy Member
Math'ke zei:
Als ge een beetje veilig wilt zijn dan zijde beter van in groep te gaan ja. Zo simpel ist. Willen ze spel, dan kunnen ze der krijgen ;)

bwa, plezant voor uw maten lijkt me da niet als ge ze in gevechten betrekt.
Ik ben altijd maar met ne maat of 2, m'n nicht en paar vriendinnen van haar.
Vroeger, ten tijde van't middelbaar gingen we geregeld met net geen 10man weg, maar eens in't hoger is dat bendeke beetje uit elkaar gevallen enja.

Ik loop nog altijd liever weg dan te vechten, care dat je 'imago' geschaad is fzo.
'k heb wel een bril en 'k heb al 2x m'n neus gebroken, dus daarmee da'k niet direct geneigd ben om te vechten.

En dan nog, ik voel me te goed om te vechten.

(dikke nek enzo:p)

En eigenlijk, 'k ga al 3j weg, nog nooit in een gevecht betrokken geweest.
1x ze aan de andere kant van de zaal zien vechten, 't is al.
'k ben dan ook meestal weg rond 3u30, meeste gevechten beginnen wss pas later?

-I-

Legacy Member
Nog nooit gevochten maar als het zover zou komen vecht ik zoals Homer Simpson:
-eerst wenen en smeken voor mijn leven
-als ze off-guard zijn, zand in hun ogen smijten en in de ballen kloppen
-weglopen
-als ze u achtervolgen dan kan je zo hit and run tactieken gebruiken zoals snel omdraaien en kloppen en terug weglopen

Cyclone

Legacy Member
vechten is:

- Eerst slaan is meestal winnen
- Veel vrienden hebben is winnen

- Tegen vreemdelingensoort verliest ge altijd (gebroken neus en half afgescheurd oor nadat ik vriend verdedigde)

[TFT]Poky

Legacy Member
trainer heeft is gezegd tegen mij, als er ene op u ligt en ge kunt niks doen trekt zijn oor dan van zijne kop :)

Gizmo_1987

Legacy Member
Optec zei:
Die 19j had toch ook vrienden bij?

Een GROOT verschil ts "ons" en "hen" : Bij problemen staan er binnen 2 min 20man(familie)
"Wij" helpen elkaar niet....
Ik ga veel naar fuiven en ik kijk goed uit mijn doppen, het zijn altijd dezelfste die boel zoeken ;) Ik heb nog tussengekomen in een gevecht, alle t'was gewoon de gewonde afschermen van de persoon die hem sloeg... Moest er ooit een van mijn vrienden boel hebben ga ik zeker helpen.
En van die jumperkes, ik lach daar eens goed mee... Ik heb soms veel zin om te vragen waar ze toch die mooie pet halen :lol: Maar ik daag niet uit ^^
Moest het er ooit van komen dat er 5 jumperkes rond me staan, ga ik zeker niet lopen, slaan ze eerst, Dan sta ik niet in voor de gevolgen en zalt niet lief zijn! :unsure:
Allochtonen kennen we hier gelukkig nog niet.

ng

Legacy Member
Leve West-Vlaanderen.
Mijn vriendin spot daar altijd mee.
"We gaan een spelletje spelen, zoek de allochtoon. Bij u ga ik niet lang zoeken."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan