Optec
Legacy Member
night ghost 128 zei:Kom kom, vroeger ook hoor.
NIET zo vaak en NIET door zulke jonge mensen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
night ghost 128 zei:Kom kom, vroeger ook hoor.
gentille zei:Wat ik deze zaterdag gezien heb tart elke verbeelding. Jongens van 13-14 jaar, maar echt zeer jonge gastje é. Je kon zien dat ze net mama's schoot ontvlucht waren, begonnen boel te zoeken tegen gasten van 18-19 jaar en begonnen er op te slaan. Die gast van 14 jaar heeft een kerel die 2 koppen groter is of hemzelf een kopstoot en enkele vuistslagen
omdat die tegen hem was gelopen wat min of meer begrijpelijk was want hij was nog geen vuist groot
. Zijn grote broers waren er natuurlijk ook wel bij want het misschien wel kan verklaren maar ik stond toch met mijn mond vol tanden te kijken naar het lef dat die gast had. En die gast van 19 jaar droop gewoon af
, wat die kleine natuurlijk onoverwinnelijk maakte en hij de rest van de avond zijn moves bleef tonen aan zijn vrienden.

Rbn001 zei:Eén keer meegemaakt . We waren me een bende van school naar de ' batjes ' . Nu gaan wij ff naar het schietkraam want da intresseert de wijven nie zo . Wanneer we weer samenkomen krijgen we te horen dat iemand op z'n bek heeft gekregen . Nu zitten ik en een vriend er een beetj spottend mee te lachen . Zie ik daar zo'n klakse afkomen uit m'n ooghoek . Ik direct subtiel wegwandelen want ik wist dat er x ging gebeuren . M'n vriend had die niet zien afkomen en heeft een vuist in z'n gezicht gekregen .
Daar kan ik nu eens niet over ...

night ghost 128 zei:In groep voelen we ons stoer!

Math'ke zei:Als ge een beetje veilig wilt zijn dan zijde beter van in groep te gaan ja. Zo simpel ist. Willen ze spel, dan kunnen ze der krijgen![]()
)Ik ga veel naar fuiven en ik kijk goed uit mijn doppen, het zijn altijd dezelfste die boel zoekenOptec zei:Die 19j had toch ook vrienden bij?
Een GROOT verschil ts "ons" en "hen" : Bij problemen staan er binnen 2 min 20man(familie)
"Wij" helpen elkaar niet....
Ik heb nog tussengekomen in een gevecht, alle t'was gewoon de gewonde afschermen van de persoon die hem sloeg... Moest er ooit een van mijn vrienden boel hebben ga ik zeker helpen.
Maar ik daag niet uit ^^