Optec
Legacy Member
Bot zei:Ja en da bedoel ik dus, gij begrijpt mij.
Zulke gasten komde tegen op straat en zonder reden gana die voor u staan en 1234321 keer vragen 'wa is u probleem' Echt zielige gastjes laatste tijd en tsjah jumpers? Die apen gwn Marokanen en da soort boecht na dus ja
Zowat AL mijn vrienden (die int stad wonen ) zijn al overvallen door hen.
Ene zelfs een meervoudige kaakbreuk geslagen in z'n stamcafe. De man is mager, zoekt nooit ruzie en altyd goedlachs + dat de plaats niet eens echt hun ding was maar bon, live and let live, toch ??
Er wordt per ongeluk glas omgestoten dat vergoed wordt. Geen probleem, toch een UURTJE later komt er 3de allochtoon die praat even met 2 andere en(zonder aanleiding) BOEM op zn hoofd en onmiddelijk weglopen.
Dit is slechts EEN van de vele voorvallen. Of ik nu fiets, scooter of in auto rijd , het zijn ARROGANTE K**** die niets anders doen dan ruzie zoeken.
Vastrijden, tergend traag, hun hand uitsteken als je fietst, express in je weg ....
Na al die jaren moet je bijna racist worden.
But still I refuse!!!
(hoe lang nog ???)
. Die gast van 14 jaar heeft een kerel die 2 koppen groter is of hemzelf een kopstoot en enkele vuistslagen
omdat die tegen hem was gelopen wat min of meer begrijpelijk was want hij was nog geen vuist groot
. Zijn grote broers waren er natuurlijk ook wel bij want het misschien wel kan verklaren maar ik stond toch met mijn mond vol tanden te kijken naar het lef dat die gast had. En die gast van 19 jaar droop gewoon af
, wat die kleine natuurlijk onoverwinnelijk maakte en hij de rest van de avond zijn moves bleef tonen aan zijn vrienden.
. Dat is dan zo een soort "vechtbal" die rond de zaal of tent gaat en steeds groter wordt 
