Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Optec

Legacy Member
Bot zei:
Ja en da bedoel ik dus, gij begrijpt mij.

Zulke gasten komde tegen op straat en zonder reden gana die voor u staan en 1234321 keer vragen 'wa is u probleem' Echt zielige gastjes laatste tijd en tsjah jumpers? Die apen gwn Marokanen en da soort boecht na dus ja

Zowat AL mijn vrienden (die int stad wonen ) zijn al overvallen door hen.
Ene zelfs een meervoudige kaakbreuk geslagen in z'n stamcafe. De man is mager, zoekt nooit ruzie en altyd goedlachs + dat de plaats niet eens echt hun ding was maar bon, live and let live, toch ??
Er wordt per ongeluk glas omgestoten dat vergoed wordt. Geen probleem, toch een UURTJE later komt er 3de allochtoon die praat even met 2 andere en(zonder aanleiding) BOEM op zn hoofd en onmiddelijk weglopen.

Dit is slechts EEN van de vele voorvallen. Of ik nu fiets, scooter of in auto rijd , het zijn ARROGANTE K**** die niets anders doen dan ruzie zoeken.

Vastrijden, tergend traag, hun hand uitsteken als je fietst, express in je weg ....
Na al die jaren moet je bijna racist worden.

But still I refuse!!!:woohoo: (hoe lang nog ???)

Gentille

Legacy Member
Wat ik deze zaterdag gezien heb tart elke verbeelding. Jongens van 13-14 jaar, maar echt zeer jonge gastje é. Je kon zien dat ze net mama's schoot ontvlucht waren, begonnen boel te zoeken tegen gasten van 18-19 jaar en begonnen er op te slaan :eek:. Die gast van 14 jaar heeft een kerel die 2 koppen groter is of hemzelf een kopstoot en enkele vuistslagen :wtf: omdat die tegen hem was gelopen wat min of meer begrijpelijk was want hij was nog geen vuist groot :p. Zijn grote broers waren er natuurlijk ook wel bij want het misschien wel kan verklaren maar ik stond toch met mijn mond vol tanden te kijken naar het lef dat die gast had. En die gast van 19 jaar droop gewoon af :s, wat die kleine natuurlijk onoverwinnelijk maakte en hij de rest van de avond zijn moves bleef tonen aan zijn vrienden.

Optec

Legacy Member
met mijn mond vol tanden te kijken naar het lef dat die gast had...."

Lef of dommigheid ??
Weer voer voor de belgische staat binnen een paar jaar ...

ng

Legacy Member
gentille zei:
Wat ik deze zaterdag gezien heb tart elke verbeelding. Jongens van 13-14 jaar, maar echt zeer jonge gastje é. Je kon zien dat ze net mama's schoot ontvlucht waren, begonnen boel te zoeken tegen gasten van 18-19 jaar en begonnen er op te slaan :eek:. Die gast van 14 jaar heeft een kerel die 2 koppen groter is of hemzelf een kopstoot en enkele vuistslagen :wtf: omdat die tegen hem was gelopen wat min of meer begrijpelijk was want hij was nog geen vuist groot :p. Zijn grote broers waren er natuurlijk ook wel bij want het misschien wel kan verklaren maar ik stond toch met mijn mond vol tanden te kijken naar het lef dat die gast had. En die gast van 19 jaar droop gewoon af :s, wat die kleine natuurlijk onoverwinnelijk maakte en hij de rest van de avond zijn moves bleef tonen aan zijn vrienden.

Mja, als de grote broers erbij zijn, dan durft zo iemand meer.

Gentille

Legacy Member
Optec zei:
met mijn mond vol tanden te kijken naar het lef dat die gast had...."

Lef of dommigheid ??
Weer voer voor de belgische staat binnen een paar jaar ...

Ja ik was gewoon stom verbaasd om dat te zien. Ik vond dat die kerel lef had ja maar waarschijnlijk ook een grote portie dommigheid want had die 19-jarige uitgehaald lag hij op het einde van de zaal mja dan waren de grote broers er bij natuurlijk.

Optec

Legacy Member
It's al about basic respect ....

Simpel vb van hoe het kan : Ik wandelde met een meisje voorbij 2 allochtonen die stonden te praten en een spuwde nogal dichtbij op de grond.
Hij verontschuldigde zich onmiddelijk.
Kijk.....zo kan het dus ook.

Omgekeerd loopt zoiets zo niet af.

Optec

Legacy Member
gentille zei:
Ja ik was gewoon stom verbaasd om dat te zien. Ik vond dat die kerel lef had ja maar waarschijnlijk ook een grote portie dommigheid want had die 19-jarige uitgehaald lag hij op het einde van de zaal mja dan waren de grote broers er bij natuurlijk.

Die 19j had toch ook vrienden bij?

Een GROOT verschil ts "ons" en "hen" : Bij problemen staan er binnen 2 min 20man(familie)
"Wij" helpen elkaar niet....

ng

Legacy Member
gentille zei:
Ja ik was gewoon stom verbaasd om dat te zien. Ik vond dat die kerel lef had ja maar waarschijnlijk ook een grote portie dommigheid want had die 19-jarige uitgehaald lag hij op het einde van de zaal mja dan waren de grote broers er bij natuurlijk.

Dat is nu niet gezegd é.
Leeftijd wilt niet veel zeggen.
Optec zei:
It's al about basic respect ....

Simpel vb van hoe het kan : Ik wandelde met een meisje voorbij 2 allochtonen die stonden te praten en een spuwde nogal dichtbij op de grond.
Hij verontschuldigde zich onmiddelijk.
Kijk.....zo kan het dus ook.

Omgekeerd loopt zoiets zo niet af.

Aangezien hij zich onmiddellijk verontschuldigd zal hij uw excuses ook wel hebben aanvaard.
Alé, de kans is toch groter aangezien die persoon toch precies een degelijke opvoeding heeft gekregen.

Optec

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Dat is nu niet gezegd é.
Leeftijd wilt niet veel zeggen.


Aangezien hij zich onmiddellijk verontschuldigd zal hij uw excuses ook wel hebben aanvaard.
Alé, de kans is toch groter aangezien die persoon toch precies een degelijke opvoeding heeft gekregen.

Uiteraard
Ik bedoelde dan ook met andere "allochtone belgen"

Ik moet zeggen dat zoiets mn dag wel goed maakte. Tzijn net die kleine dingen dat het samenleve mogelij vergemakkelijken

Gentille

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Dat is nu niet gezegd é.
Leeftijd wilt niet veel zeggen.

Dat ventje van 14 jaar was nu niet bepaald gespierd of breed te noemen ivm die 19-jarige die toch een redelijke massa had. Het was waarschijnlijk het verstandigste dat hij heeft gedaan, gewoon weg gaan. Anders had hij die kleine half dood geklopt en ging hij het aan de stok gehad hebben met die broers en werd de fuif weer omgevormd tot een grote vechtpartij :p

Gentille

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Amusement toch?
De marginalen die weer op de vuist gaan.

Als je er zelf niet wordt in betrokken. Zo een typische zomer/boeren fuiven ontaarden meestal in een western-scené zoals in de saloon. Het enige wat ontbreekt zijn lusters aan het plafond waar ze kunnen aan slingeren :rofl:. Dat is dan zo een soort "vechtbal" die rond de zaal of tent gaat en steeds groter wordt :lol:

Optec

Legacy Member
zo was het vroeger
nu sterven er mensen door dat er messen worden gedragen EN gebruikt

Rbn001

Legacy Member
Eén keer meegemaakt . We waren me een bende van school naar de ' batjes ' . Nu gaan wij ff naar het schietkraam want da intresseert de wijven nie zo . Wanneer we weer samenkomen krijgen we te horen dat iemand op z'n bek heeft gekregen . Nu zitten ik en een vriend er een beetj spottend mee te lachen . Zie ik daar zo'n klakse afkomen uit m'n ooghoek . Ik direct subtiel wegwandelen want ik wist dat er x ging gebeuren . M'n vriend had die niet zien afkomen en heeft een vuist in z'n gezicht gekregen .

Daar kan ik nu eens niet over ...

BTW : die klakskes waren 4 jaar ouder dus kosten we er nx tegen beginnen .

Decay

Legacy Member
C2W zei:
De meesten (sorry, iedereen) zeggen wel dat ze niet zouden weglopen als ze een vriend slagen. Weglopen van een gevecht waarbij je alleen staat, als dat je zelfrespect verknalt, nogal domme zelfrespect dan ze. Ik kies dat ik wegloop of niet, 't is niet dat mijn vrienden me daardoor anders gaan bekijken hoor.

Dat bedoelde ik helemaal niet. Uw hersenspinsels geven mijn post een andere betekenis persies :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan