Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aXl_ zei:mja, kweni. taekwondo kerel hier krijgt toch serieus op zijn bakkes van kickboxer.![]()
Tapijt zei:en wa moete ons voorstelle bij dien snelle harai goshi ?![]()


Doggiedog zei:die beweging kunt ge niet doen als ge dat niet deftig geleerd hebt zenne. Als ge dat niet gewend zijt, dan moet ge er teveel bij nadenken, en uw aanvaller gaat ook niet efkes staan wachten totdat gij een goeie positie hebt aangenomen en 4 pogingen onderneemt om hem op de grond te smijten, totdat ge beseft dat de kracht uit snelheid voortkomt en hem dan pas met veel moeite zachtjes op de grond krijgt doordat ge niet genoeg spieren hebt gekweekt om snel genoeg zijn lichaam in de goeie richting te sleuren.![]()

K3nsh1n zei:mja, dien krl die taekwondo daar beoefent , dies bepaalde dinge ni gewoon eh, bv die zen been vasthoude, en andere dinge wa dien kickboxer doet, denkte da da mag in ne taekwondo match? uiteindelijk begint em ook wa smerig te doen ma soit
kem zo ook et gevoel da die krl ni lang taekwondo doet
muay thai is geen kickboxing hé. Heeft heel andere regels dacht ik.K3nsh1n zei:mja, dien krl die taekwondo daar beoefent , dies bepaalde dinge ni gewoon eh, bv die zen been vasthoude, en andere dinge wa dien kickboxer doet, denkte da da mag in ne taekwondo match? uiteindelijk begint em ook wa smerig te doen ma soit
kem zo ook et gevoel da die krl ni lang taekwondo doet
Doggiedog zei:die beweging kunt ge niet doen als ge dat niet deftig geleerd hebt zenne. Als ge dat niet gewend zijt, dan moet ge er teveel bij nadenken, en uw aanvaller gaat ook niet efkes staan wachten totdat gij een goeie positie hebt aangenomen en 4 pogingen onderneemt om hem op de grond te smijten, totdat ge beseft dat de kracht uit snelheid voortkomt en hem dan pas met veel moeite zachtjes op de grond krijgt doordat ge niet genoeg spieren hebt gekweekt om snel genoeg zijn lichaam in de goeie richting te sleuren.
w3bb3r zei:vechten is grappig.. eerst staan ze fel te doen en moet je blijven lachen in hun gezicht en zo beetje weg kijken ook maar blijven lachen
op den duur hebben ze heel hun woordenboek gebruikt en kunnen ze niets meer zeggen.. ofwel beginnen ze te duwen..
als ze duwen, terug duwen en u echt enorm pissed maken.. maar echt wel heeeeel kwaad maken éworden ze meestal bang en ist afgelopen
![]()
Ben 2 keer in Maastricht op stap gegaan en nooit meer. 1ne keer zomaar andere keer carnaval.
Ik stond daar wat het Vrijthof te overkijken.

en die gaan nu eens NOOIT alleen op stap, vaste kliek van 25 man ofzo...
bLz zei:Is een judo beweging.
http://www.infojudo.com/images/nage_no_kata/harai_goshi.jpg
Perfect als iemand uithaalt naar je borst![]()


acid_bug zei:Iemand da we leren kennen hebben in Lloret had ook wel een enorm grote muil ze, hij is met ons mee uitgegaan en elke keer hij er bij was was er wel iets van ambras ofzo![]()
Op een bepaald moment staat er zo ne kerel te praten me een meiske waar hij van alles mee gedaan had, zegt hij zo: Kijk wat da ik nu ga doen eh, hij draait hem om en slaat diene kerel gewoon vol op zijn neus zonder waarschuwing. Dan nog vaak aanvaringen gehad maar die anderen durfden niets doen gewoon omdat hij zo fars opgesteld was, vreemd^^
blacky zei:Wa voor ne loser is da.



) om in een gevecht terecht te komen. Als iemand van mijn vrienden in de problemen zit ben ik altijd haantje de voorste om er tussen te komen en ze uit elkaar te halen.