Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sileced`

Legacy Member
sparco zei:
eergisteren nog last gehad met 2 jongeren in antwerpen:
Ik en m'n vriendin stappen af op de rooseveltplaats en we moesten zeer snel perron 20 vinden, men vriendin loopt wat verder om te kijken welke nummer die perrons hebben, ik loop naar de andere kant om ook te zoeken naar perron 20. Ik roep naar m'n vriendin 'Hier is perron 20!' Op dat moment hoor ik ineens een persoon vlak bij mij roepen van "Was dat tege mij?Durfde da nog es zeggen? Ik maak u kapot kerel" en begon zo richting mij te lopen. Z'n maat hield em tegen en hij wou z'n eigen maar losrukken en bleef maar roepen...

Heb ik al meerdere keren gezien, is één grote show. Het agressief doen en een vriend(in) die hij/zij tegenhoudt. Lekker de "O" zo gevaarlijke alles kapot slagende wat in zijn weg komende vechterbaas uithangen :lol:

Ik heb zelf nog maar 2 keer gevochten (als ge het dat kunt noemen :oink:) in mij leven, beide toen ik nog jong was -16. Was beide keren met een "dominant" persoon, zo van die mensen die de grootste mond hebben, de beste in alles (willen) zijn, alles (willen) weten, ... . Ik heb het blijkbaar niet zo op met van die mensen. Voor de rest is er in geen jaren nog iemand geweest die scheef naar mij heeft gekeken, zal wel iets met mijn lichaamsbouw te maken hebben zeker. :)

w3bb3r

Legacy Member
vechten is grappig.. eerst staan ze fel te doen en moet je blijven lachen in hun gezicht en zo beetje weg kijken ook maar blijven lachen :P

op den duur hebben ze heel hun woordenboek gebruikt en kunnen ze niets meer zeggen.. ofwel beginnen ze te duwen..
als ze duwen, terug duwen en u echt enorm pissed maken.. maar echt wel heeeeel kwaad maken é :P worden ze meestal bang en ist afgelopen :)

ng

Legacy Member
Ik denk dat zoiets enkel werkt bij bepaalde mensen als het uitgevoerd is door bepaalde mensen. ;)

lttuvix

Legacy Member
waffelaar zei:
ik heb het hier wel over het feit wanneer je bv uitgaat en je kijkt in de ogen van een marginaal of dergelijks :p
Vandaar ook dat ik dialect gebruikte, want die mensen kunnen niet proper praten :cry:

idd da bedoel ik ook. Als iemand je lastig aankijkt of ge voelt u in gevaar dan ga ik er meestal vriendelijk naartoe en zeg ik hallo en begin er een conversatie mee. Vaak worden die dan nog fuif kameraden dusja :)

skelly_king

Legacy Member
lttuvix zei:
idd da bedoel ik ook. Als iemand je lastig aankijkt of ge voelt u in gevaar dan ga ik er meestal vriendelijk naartoe en zeg ik hallo en begin er een conversatie mee. Vaak worden die dan nog fuif kameraden dusja :)

Das zo grappig, eerst spel ebben en dan samen zitten drinken en trakteren :)

dr.salt

Legacy Member
ik ben zelf 1m92 en vrij struis, en ik moet zeggen, tot hiertoe is er nog nooit iemand geweest die tegen mij eeft graaf zitten doen, wat al bij al goed is want ik ben helemaal geen gewelddadig persoon

Crashtestdummy

Legacy Member
gisteren boel gehad me 2 johhnys die weer ferm aan de menten gezeten hadden. die kwamen dus na mij en mijn 2 maten en begonnen ons uit te lachen da we nogmaar me ne velo en nen brommer aant rijden waren en da zij veel beter waren me hun stoer getunede civic :ironic:

na hun zever te aanhoren rijden we weg, der geeft ene een sjot tegen mijne maat zijn wiel en nog iemand anders duwt mijne maat in zijn rug. toen ze iets tegen mij wilden doen sprong ik van mijne velo, vastgepakt aan het stuur, ne goeie zwaai dermee gegeven en mijne velo naar hun hoofd gesmeten.

vervolgens nog een bloedneus gekregen en wa blauw plekken ma mijn maten hebben mij goe verdedigd. fucking johhnys zoeken me iedereen boel :ironic: da ze in de plaats gewoon iedereen gerust laten en wa leute maken me vrienden ma nee... :doh:
der zal vaneigenst nog heeeeel ferm boel van komen aangezien een van mijn maten zijn wiel geplooid is en em bij een motoclubke zit waar ik ook wel graag gezien ben :sop: volgende week gaan ze bloeden

Avondland

Legacy Member
dr.salt zei:
ik ben zelf 1m92 en vrij struis, en ik moet zeggen, tot hiertoe is er nog nooit iemand geweest die tegen mij eeft graaf zitten doen, wat al bij al goed is want ik ben helemaal geen gewelddadig persoon


Ik 1.94 en het heeft inderdaad zijn voordelen. Zelfs bij cafégevechten waar ik middenin zit word ik niet aangeraakt. :D

Straal ik dan zo'n aura uit? :cool:

nTFs

Legacy Member
Dude87 zei:
gisteren boel gehad me 2 johhnys die weer ferm aan de menten gezeten hadden. die kwamen dus na mij en mijn 2 maten en begonnen ons uit te lachen da we nogmaar me ne velo en nen brommer aant rijden waren en da zij veel beter waren me hun stoer getunede civic :ironic:

na hun zever te aanhoren rijden we weg, der geeft ene een sjot tegen mijne maat zijn wiel en nog iemand anders duwt mijne maat in zijn rug. toen ze iets tegen mij wilden doen sprong ik van mijne velo, vastgepakt aan het stuur, ne goeie zwaai dermee gegeven en mijne velo naar hun hoofd gesmeten.

vervolgens nog een bloedneus gekregen en wa blauw plekken ma mijn maten hebben mij goe verdedigd. fucking johhnys zoeken me iedereen boel :ironic: da ze in de plaats gewoon iedereen gerust laten en wa leute maken me vrienden ma nee... :doh:
der zal vaneigenst nog heeeeel ferm boel van komen aangezien een van mijn maten zijn wiel geplooid is en em bij een motoclubke zit waar ik ook wel graag gezien ben :sop: volgende week gaan ze bloeden

Maar ja sla er maar es goed op volgende week. Laat ze bloeden tot ze niet meer rechtkomen. Misschien beland je ooit nog wel eens in de nor.

ChunWai.

Legacy Member
nTFs zei:
Maar ja sla er maar es goed op volgende week. Laat ze bloeden tot ze niet meer rechtkomen. Misschien beland je ooit nog wel eens in de nor.

Idd, wie is er nu de stoere? Dude87 of die 2 jumperkes?

Chickenlal

Legacy Member
C2W zei:
Idd, wie is er nu de stoere? Dude87 of die 2 jumperkes?

EJ!!! Ge moet nie praten over dingen waar ge niets over weet! Hey waren jhonnies en geen jumpers

:p

blackman

Legacy Member
C2W zei:
Idd, wie is er nu de stoere? Dude87 of die 2 jumperkes?


Die jumpers moeten me hun fikken van ander personen afblijven,en kom niet af met het excuus dat terugvechten niet de enige oplossing is.Dat soort volk luistert bijna alleen maar naar de vuist...of naar de politie.Ik keur geweld af,maar in zo'n situatie zou ik het wel door de vingers kunnen zien.

Cervantes

Legacy Member
ik vecht nooit, ik laat vechten... (mss laf..., maar wel handig)

[TFT]Poky

Legacy Member
blackman zei:
Die jumpers moeten me hun fikken van ander personen afblijven,en kom niet af met het excuus dat terugvechten niet de enige oplossing is.Dat soort volk luistert bijna alleen maar naar de vuist...of naar de politie.Ik keur geweld af,maar in zo'n situatie zou ik het wel door de vingers kunnen zien.

², ik vecht ook ni zomaar.

Maar als ge niets hebt gedaan, en ge wordt daar wa bijeengeslagen door een groepke dan is het imo u recht om die mannen de volgende keer eve hard terug te pakken.

Flikken is meestal geen optie, die nemen gewoon verklaring op en da ist (en ja ik spreek uit ervaring)

MoRb3z

Legacy Member
Ik gebruik lichamelijk geweld als verdediging. Ik ga nooit als ik een mep krijg mijn andere wang toekeren, dan krijgt hij ook een mep. Maar langs de andere kant tijdens een woordenwisseling zal ik nooit mijn vuisten gebruiken.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Avondland zei:
Ik 1.94 en het heeft inderdaad zijn voordelen. Zelfs bij cafégevechten waar ik middenin zit word ik niet aangeraakt. :D

Straal ik dan zo'n aura uit? :cool:

1.79 en 68 kg

Nog nooit gevochten en nog nooit moeten lopen.

Cerberuser

Legacy Member
Mijn ervaring is dat ze je niets doen als je doet alsof ze lucht zijn wanneer ze je uitdagen. Ik heb al enkele grote vechtpartijen gezien maar volgens mij was er daar wederzijdse uitdaging (Leid ik af uit het soort mensen waaruit beide "bendes" gecomposeerd zijn...).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan