Sileced`
Legacy Member
sparco zei:eergisteren nog last gehad met 2 jongeren in antwerpen:
Ik en m'n vriendin stappen af op de rooseveltplaats en we moesten zeer snel perron 20 vinden, men vriendin loopt wat verder om te kijken welke nummer die perrons hebben, ik loop naar de andere kant om ook te zoeken naar perron 20. Ik roep naar m'n vriendin 'Hier is perron 20!' Op dat moment hoor ik ineens een persoon vlak bij mij roepen van "Was dat tege mij?Durfde da nog es zeggen? Ik maak u kapot kerel" en begon zo richting mij te lopen. Z'n maat hield em tegen en hij wou z'n eigen maar losrukken en bleef maar roepen...
Heb ik al meerdere keren gezien, is één grote show. Het agressief doen en een vriend(in) die hij/zij tegenhoudt. Lekker de "O" zo gevaarlijke alles kapot slagende wat in zijn weg komende vechterbaas uithangen
Ik heb zelf nog maar 2 keer gevochten (als ge het dat kunt noemen
) in mij leven, beide toen ik nog jong was -16. Was beide keren met een "dominant" persoon, zo van die mensen die de grootste mond hebben, de beste in alles (willen) zijn, alles (willen) weten, ... . Ik heb het blijkbaar niet zo op met van die mensen. Voor de rest is er in geen jaren nog iemand geweest die scheef naar mij heeft gekeken, zal wel iets met mijn lichaamsbouw te maken hebben zeker. 


volgende week gaan ze bloeden
