Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skelly_king

Legacy Member
Maakt gewoon dat ge me de zwaartse mannen overeenkomt :) dan moede nooit bang zijn ofzo op nen fuif :D

Piekatsjoe

Legacy Member
@Skelly_king: iemand kennen die met de zwaarste mannen overeenkomt is al genoeg :p

_DKsissor_

Legacy Member
de zwaarste mannen tonen dat gij zwaarder zijt helpt soms ook ^^

Delirium

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
1.79 en 68 kg

Nog nooit gevochten en nog nooit moeten lopen.

1m 72 en 74 KG en nog nooit gevochten :)
Wel al veel last gehad met zatten die af en to een groot bakkes opzetten, maar ga mij gewoon verzetten, en heb er dan geen last van.
Ik heb gelukkig alle confrontaties al kunnen vermijden.

Ik denk als je het echt op iemand gemunt hebt, je die toch gewoon een djoef op zijn muile geeft al is die 1,50m of 2m. De adrenaline die dan door uw lichaam pompt, is dan net wat sterker dan uw verstand

NL-=Chielio=-

Legacy Member
Ben vroeger regelmatig in een gevecht terecht gekomen, de laatse jaren 1 keer in een discotheek. Jongen haalde de vuist aan naar een vriendin van mij. De vriend en ik zorgden ervoor dat we eerder waren .. Is dat goed, nee, maar je haalt geen vuist aan naar vriendinnen van mij. Zijn ook in positieve zin bekenden van de beveiliging daar, dus verder ook geen probleem.

Mijn eigen vriendin zit bij de politie, komt dus regelmatig in gevecht. Maar alleen als laatste "redmiddel".

dunno

Legacy Member
Mijn eigen vriendin zit bij de politie, komt dus regelmatig in gevecht. Maar alleen als laatste "redmiddel".

Je bedoelt dat je vriendin in jou plaats vecht ofzo? :p

Forze

Legacy Member
al bijna 10 jaar vrij zwaar aan het uitgaan (naar de meesten hun normen ;) ) & nog nooit gevochten. Ook meermaals alleen op zowat alle mogelijke uren (en alle mogelijke staten van dronkenschap) door "zware" buurten in Antwerpen & Brussel gezwalpt & nog nooit ruzie of wat dan ook gehad. (en ben geen ruige rocker ofzo, gewoon standaard joe regular me nen vodcabuik)

Enkele keren met een paar vrienden & kennissen uitgegaan waarvan de vriendinnen nogal "expleciet" dansen en dan kunnen sommige mensen hun gedachten nogal raar lopen. Gewoon even vriendelijk vragen aan die mensen om ff normaal te doen & ff ergens anders te gaan staan. Nog nooit iemand meegemaakt dat die persoon daarna nog moeilijk deed.

S.conceiçao7

Legacy Member
ik zorg dat ik meestal met een grotere persoon bij me ben.

that puts me on a god-mode ON :p

Tw33tst3r

Legacy Member
op lagere school vocht ik veel, volgens mijne laatste dokter heb ik blijkbaar adhd (mr da kenden ze niet in de jaren 80 -> ik veel kletsen gehad van leerkrachten) dus ik steek het daarop

opt middelbaar mij een paar keer moeten verdedigen, ergste was ene zijn oog dicht geklopt toen em mij bij mijn keel had en zo tegen het bord pinde, rechterarm zat gekneld tussen mijn rug en bord (snap nog altijd nie hoe da kon gebeuren :s), mr blijkbaar heb ik als rechtshandige toch ne goeie linker :D

kheb borderline bijgevolg kan ik serieus agressief uit de hoek komen en dat om niks, mr kheb dankzij judo en jiu jit'su heel veel zelfbeheersing geleerd waardoor het meestal verbale agressie blijft, tis als ik zwijg dat het gevaarlijk wordt

als ik op café was en ik kreeg ruzie omdat de johnniekes mij uitdaagden of dingen naar mijn kop smeten ging ik gwn naar buiten en sloeg ik op een verkeersbord ofzo, tot de agressie eruit was en dan binnen terug pintjes pakken om de pijn aan mijn hand te vergeten :)

voordeel is wel dat mensen die mij kennen anderen waarschuwen als ze ambras zoeken, want tbh dat vechten is te gemakkelijk, gwn alle remmen loslaten en blijven "fuutsen" kan iedereen met de "juiste" mindset

weggaan en de uitdaging negeren hebde veel mr karakter vr nodig alhoewel er soms mannen zijn dat mr 1 taal verstaan en das een djoef op hun mulle mr die krijgen ze vroeg of laat wel van iemand anders die wat breder is als mij :)

ben trouwens een klikplank van 1m75 :p

ElPorro

Legacy Member
Hehe...ik heb hier de eerste en de laatste pagina van gelezen, en ik moet zeggen dat de meesten op de eerste pagina vrij smerig uit de hoek "zouden" komen als ze ooit in een gevecht verwikkeld zouden raken:

"stamp in de kloten"...heb ik daar meermaals kunnen lezen. Om even heel eerlijk te zijn: wat een lage manier van zelfverdediging...tenminste als je geen vrouw bent (als je een vrouw aanvalt, verdien je imo een stamp in je edele delen). Iemand een stamp in zijn klossen geven en dan gaan lopen is in mijn ogen hetzelfde als iemand blijven slaan/schoppen als hij op de grond ligt. Dan kan je het beter houden bij "gaan lopen".

Ik heb zelf nooit veel gevochten en daar ben ik blij om (ik denk dat ik het op één hand kan tellen). Ik ben al blij dat er nooit iemand een mes heeft getrokken, want tegenwoordig kunnen sommige mensen het blijkbaar niet meer aan met enkel hun vuisten. Fysiek geweld is een laatste redmiddel, wanneer praten niet meer helpt (lees: wanneer iemand je een mep geeft of probeert te geven). Als het dan zover komt, is een vuist in de maag gevolgd door een mep in het gezicht nog altijd het meest effectief imo.

ng

Legacy Member
Als ze u met meerdere aanvallen is die stamp in de kloten gerechtvaardigd.

ElPorro

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Als ze u met meerdere aanvallen is die stamp in de kloten gerechtvaardigd.


Om dan hetzelfde te ontvangen van de rest? Neen dank u, dan sla ik liever de grootste op z'n neus zodat de andere twee keer gaan nadenken ;)

Crashtestdummy

Legacy Member
uwen tegenstander zijn elleboog op uw schouder binnenstebuiten keren is ook wel es leuk :)

maar dan moede zorgen dat er niemand u kent :sop:

bLz

Legacy Member
1 Maal in een gevechtje belandt.
Ik loop naar de bar op een fuif en blijkbaar heb ik onderweg tegen iemand geduwd, en had die daardoor bier op zijn schoenen gehad. :-/
Kga wat later naar buiten, en kloop naar den auto en die gast komt zo af en loop zever te roepen enal.
Kerel haalt uit naar mij, en kdoe een snelle harai goshi zonder veel na te denken. kerel plat op de grond. Zn maatje wist gelijk niet goed wat te doen.

Kben dan maar in de auto gekropen en aangezet.

Voor de rest nooit iets tegenkomen eigenlijk.

SimonL

Legacy Member
kwenie, een paar keer gevochten maar nog nooit doorgeslaan (letterlijk ^^)
ik mag nog zo kwaad zijn, als 't nie nodig is zallek da ook nooit doen eig
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan