Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NSA.Rhinox

Legacy Member
waffelaar zei:
Daar kan wel een waarheid inzitten, maar aub kijk niet recht in de ogen van een marginaal die je voorbij passeert, da's al een reden voor hun om te beginnen vechten: "NA WA ZITTE GIE TE KIEKEN"
gewoon doorlopen en negeren zonder al te veel te lachen met de dwaze medemens :p

wat hebben kippen ermee te maken? :$ :wtf:

skelly_king

Legacy Member
Ik kijk altijd in de ogen :D soms zoeken ze dan wel ke spel ofzo , vooral als ze in bende zijn. Zo van ' ek iets aan van u ofzo ' :D Ma ik heb een probleem me teveel nr mensen kijken

matthias

Legacy Member
waffelaar zei:
Daar kan wel een waarheid inzitten, maar aub kijk niet recht in de ogen van een marginaal die je voorbij passeert, da's al een reden voor hun om te beginnen vechten: "NA WA ZITTE GIE TE KIEKEN"
gewoon doorlopen en negeren zonder al te veel te lachen met de dwaze medemens :p

da heb ik ook eens meegemaakt, ma twasz eigelijk onbewust dak sdie peet aanstaarde
kwas aant dromen ofzo
en as die peet paseer bleef ik em gewoon volgen lme mijn ogen
ineens draaid die em om
enzo tegen mij
WA IST E ????
ineens schiet ik zo uit mijn "droom" en had ik dus door dakdie gevolgd had :D
kheb em gewoon genegeerd en voort gestapt :P
die peet was 35 jaar ook denkik
de marginaliteit droop der natuurlijk weral af ...

LaCucaracha

Legacy Member
Plastic zei:
Al relatief vaak gevochten... meestal in de metro rond de avond me ne maat...

Btw er is totaal niets zieligs aan vechten, alleen als je het uitlokt om geen reden maar anders is dat een manier als een ander, zolang het nie 15 tegen 1 is...

metro in brussel? :eek: wilde gij dood?

Thales

Legacy Member
doet me denken aan een maat die moest pissen en dat ging doen in de metro in brussel. stond te pissen met zen piet in zen hand en opeens een mes tegen zen rug. gevolg : Gsm kwijt

boogje

Legacy Member
Thales zei:
doet me denken aan een maat die moest pissen en dat ging doen in de metro in brussel. stond te pissen met zen piet in zen hand en opeens een mes tegen zen rug. gevolg : Gsm kwijt

stomme Belgen!

:'-)

boogje

Legacy Member
plaats dan gewoon een *kuch* achter mijn post.

Damn, nu wou ik mijn post nog zo subtiel mogelijk maken :sad:

Sk8erMatty

Legacy Member
ik kan ook wel een groot muilke opzetten =), ma sterk ben'k nie echt dus moestek lappe krijgen ekket zittn ^^ tenzij ik me ne maat ben die mij helpt enzo...anders mag'k gaan lopen ze :) haha ... ik heb ook nie veel schrik om iemand in zijn ogen te kijken en 'k doe da meestal wel alster enen mij zit aan te kijken, kijk ik wel terug

lttuvix

Legacy Member
waffelaar zei:
Daar kan wel een waarheid inzitten, maar aub kijk niet recht in de ogen van een marginaal die je voorbij passeert, da's al een reden voor hun om te beginnen vechten: "NA WA ZITTE GIE TE KIEKEN"
gewoon doorlopen en negeren zonder al te veel te lachen met de dwaze medemens :p

als ik oog oog contact heb zeg ik altijd "hallo" of "goeiemorgen/middag/avond" kweet nie hoe da komt, zal wel macht van gewoonte zijn. Soms kijken mensen dan raar of reageren niet, maar vaker begroeten ze je terug

waffel

Legacy Member
lttuvix zei:
als ik oog oog contact heb zeg ik altijd "hallo" of "goeiemorgen/middag/avond" kweet nie hoe da komt, zal wel macht van gewoonte zijn. Soms kijken mensen dan raar of reageren niet, maar vaker begroeten ze je terug

ik heb het hier wel over het feit wanneer je bv uitgaat en je kijkt in de ogen van een marginaal of dergelijks :p
Vandaar ook dat ik dialect gebruikte, want die mensen kunnen niet proper praten :cry:
Want zoals je zegt, ik heb dat ook; altijd es knikken ofzo anders voel je je zo schuldig als het omgekeerd gebeurd :p

skelly_king

Legacy Member
'k eb nog maar paar keer last gehad van teveel nr iemand te kijken. 2x was het nen jumper. Komt daar opeens zo nen kerel van ja zijde gy heel tijd aan m'n maat aant kijken en ik van euh nee , naar die wa verder :D en jem van ahja 'k zout nie doen ij eeft al wa gepakt en ij wil op u slaan en ik zo van ale wijs amuseert u nog e ... Belaglijk gwn

sparco

Legacy Member
eergisteren nog last gehad met 2 jongeren in antwerpen:
Ik en m'n vriendin stappen af op de rooseveltplaats en we moesten zeer snel perron 20 vinden, men vriendin loopt wat verder om te kijken welke nummer die perrons hebben, ik loop naar de andere kant om ook te zoeken naar perron 20. Ik roep naar m'n vriendin 'Hier is perron 20!' Op dat moment hoor ik ineens een persoon vlak bij mij roepen van "Was dat tege mij?Durfde da nog es zeggen? Ik maak u kapot kerel" en begon zo richting mij te lopen. Z'n maat hield em tegen en hij wou z'n eigen maar losrukken en bleef maar roepen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan