NSA.Rhinox
Legacy Member
waffelaar zei:Daar kan wel een waarheid inzitten, maar aub kijk niet recht in de ogen van een marginaal die je voorbij passeert, da's al een reden voor hun om te beginnen vechten: "NA WA ZITTE GIE TE KIEKEN"
gewoon doorlopen en negeren zonder al te veel te lachen met de dwaze medemens![]()
wat hebben kippen ermee te maken?

soms zoeken ze dan wel ke spel ofzo , vooral als ze in bende zijn. Zo van ' ek iets aan van u ofzo '
wilde gij dood?
ad:
haha ... ik heb ook nie veel schrik om iemand in zijn ogen te kijken en 'k doe da meestal wel alster enen mij zit aan te kijken, kijk ik wel terug