Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Clercq zei:Gewoon doen of je flauwvalt lijkt mij nog altijd het beste![]()
). Dus m'n maat wacht me pissen en dan begint die ene zatten daar super spel te zoeken enzo , van ja 'k eb 10 man achter mij in de cuba gaan we battren enzo van die felle praat. Ik probeer altijd ruzies op te lossen in plaats van te vechten , maar m'n maat nie:d en 'k hou em zo wa tegen ( diene anderen ) en ik ben al nie groot en ben 16 en hij was nog kleiner dan mij en begon hij te stoefen dat hem 19 was enzo. Zag er egt 34 uit met zo'n versleten huid enzo
En ja was redelijk afgang voor hem want m'n maat was 20( nie da de leeftijd iets uitmaakt) . Maar zo ziet ge , voor gewoon ke te gaan pissen kunt ge al ruzie ebben 
Plastic zei:Al relatief vaak gevochten... meestal in de metro rond de avond me ne maat...
Btw er is totaal niets zieligs aan vechten, alleen als je het uitlokt om geen reden maar anders is dat een manier als een ander, zolang het nie 15 tegen 1 is...

Godlessarto zei:Ik ben tegen vechten, maar als ne vriend ineengeslage wordt dan knapt er toch iets hoor. Ik ben blij da het nognooit gebeurt is en ik hoop dat nooit ga gebeuren.
C2W zei:Is kijken naar iemand een reden?![]()
Decay zei:Pfft voor uw eigenbelang ist beter dat ge wel vecht imo. Ook al word ge in elkaar gemept door nen hoop anderen later. Dan hebt ge tenminste uw zelfrespect nog.
Gebroken botten helen wel, een gebroken zelfvertrouwen daar moet ge voor naar de psychiater en word ge ongelukkig door. Als er 15 man u in elkaar klopt dan kunt ge daar niks aan doen en hebt ge uzelf niks te verwijten. Als ge als ne lafaard wegloopt wanneer ze uwe maat of whatever neerslagen dan zijn de gevolgen veel groter dan van een boks in uw gezicht. Lichamelijk leed is inferieur aan mentaal leed hoor. Als ge dat niet snapt gade geen plezant leven leiden.
night ghost 128 zei:Fuck pride dan zenne.
Pride is dat niet, zelfrespect 
Decay zei:Pfft voor uw eigenbelang ist beter dat ge wel vecht imo. Ook al word ge in elkaar gemept door nen hoop anderen later. Dan hebt ge tenminste uw zelfrespect nog.
Gebroken botten helen wel, een gebroken zelfvertrouwen daar moet ge voor naar de psychiater en word ge ongelukkig door. Als er 15 man u in elkaar klopt dan kunt ge daar niks aan doen en hebt ge uzelf niks te verwijten. Als ge als ne lafaard wegloopt wanneer ze uwe maat of whatever neerslagen dan zijn de gevolgen veel groter dan van een boks in uw gezicht. Lichamelijk leed is inferieur aan mentaal leed hoor. Als ge dat niet snapt gade geen plezant leven leiden.
Decay zei:Pulp FictionPride is dat niet, zelfrespect
![]()
Natuurlijk is iedereen bij ons anti jumpers en die mannen deden altijd stoer en hadden zo 4 dagen aan een stuk wa mannen aan de schoolpoort staan om op iemand te slaan enzo. Nooit iets van gekomen natuurlijk en dan wouden ze een klein gastje ke slaan die totaal niets fout ad gedaan. Dus ik en paarmaten , en redelijk wa van de 6e jaars ( ik zit int 5e) gingen ke mee voor diene kleinen. Komt er daar opeens uit het niets nen gast van 15 te slaan op die jumpers. kleiner dan hun zelf. Ze zijn weggelopen!! Das een sociale zelfmoord als je het mij vraagt
ad: (da laatste was een beetje ironisch bedoeld
)skelly_king zei:En de persoon die naar beneden kijkt en nie rechtop wordt sneller slachtoffer van nutteloze vechtpartijen. Als je rechtop loopt toon je wat meer zelfvertrouwen enzo.
