kappamen
Legacy Member
Zeer zeker.skelly_king zei:Security mag niets doen, buitenwippers aan den andere kant die kunde nog vaak zien vechten ze![]()
Maar hoeveel security dudes trekken hen dat aan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer zeker.skelly_king zei:Security mag niets doen, buitenwippers aan den andere kant die kunde nog vaak zien vechten ze![]()
kappamen zei:Zeer zeker.
Maar hoeveel security dudes trekken hen dat aan?
Th0masSss zei:De beste gevechtsport imo is MMA, bijna geen beperkingen...

lilpunk zei:ik heb maandag voort eerst echt een vuist tegen mn bakkes ghad.
zone laffe gast, omg
kstond te pissen en hij wou stoer doen tegenover ze vriendje fzo,
ij tikte op me schouder, kdraai mn kop en klets...
kben gelukkig kalm gebleven, 2 tegen 1 valt toch nie veel te doen wrs.
als ze toch maar mi 2 zijn =)lilpunk zei:ik heb maandag voort eerst echt een vuist tegen mn bakkes ghad.
zone laffe gast, omg
kstond te pissen en hij wou stoer doen tegenover ze vriendje fzo,
ij tikte op me schouder, kdraai mn kop en klets...
kben gelukkig kalm gebleven, 2 tegen 1 valt toch nie veel te doen wrs.
C2W zei:Op zo'n mensen kijk ik neer, echt man, hoe laag is het IQ van zo'n mense?

NotoriousP zei:Trouwens, was je aan het wildplassen? Beetje illegaal hé, een boks zal het je wel afleren.
NotoriousP zei:Niks van reflexen precies... overigens kijk je nooit over je schouder als je plast? Nogal op je gemak blijkbaar.
Trouwens, was je aan het wildplassen? Beetje illegaal hé, een boks zal het je wel afleren.
En euhm, voel je je nu stoer hem een laffe gast noemen op het internet? Terwijl je zelf niet de balle had iets terug te slaan? LOL.

Kijk jij bij alles wat je doet over je schouder? Nogal paranoïde blijkbaar.NotoriousP zei:Niks van reflexen precies... overigens kijk je nooit over je schouder als je plast? Nogal op je gemak blijkbaar.
Waarom zou hij zich "stoer voelen"?NotoriousP zei:En euhm, voel je je nu stoer hem een laffe gast noemen op het internet? Terwijl je zelf niet de balle had iets terug te slaan? LOL.
night ghost 128 zei:Uw vriendjes gaan halen en dan die kloppen geven is maar laf. Heeft zelf weg van allochtonen en jumpers.

kappamen zei:http://video.google.com/videoplay?d...418&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
This is Me, wel een jaar geleden. Ben nu reeds iet of wat volwassener.![]()

night ghost 128 zei:Och kom, ge geeft diene gewoon nen boks terug.
Alst zo van die onnozelaars zijn dan verwachten die dat toch niet.
Uw vriendjes gaan halen en dan die kloppen geven is maar laf. Heeft zelf weg van allochtonen en jumpers.
)
kappamen zei:http://video.google.com/videoplay?d...418&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
This is Me, wel een jaar geleden. Ben nu reeds iet of wat volwassener.![]()
Piejie zei:Kijk jij bij alles wat je doet over je schouder? Nogal paranoïde blijkbaar.