Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kappamen

Legacy Member
skelly_king zei:
Security mag niets doen, buitenwippers aan den andere kant die kunde nog vaak zien vechten ze :D
Zeer zeker.

Maar hoeveel security dudes trekken hen dat aan?

skelly_king

Legacy Member
kappamen zei:
Zeer zeker.

Maar hoeveel security dudes trekken hen dat aan?

Feit, alhoewel dak nog nieveel security heb zien vechten, die bellen eerder de politie.

Fré_

Legacy Member
ik heb maandag voort eerst echt een vuist tegen mn bakkes ghad.
zone laffe gast, omg
kstond te pissen en hij wou stoer doen tegenover ze vriendje fzo,
ij tikte op me schouder, kdraai mn kop en klets...

kben gelukkig kalm gebleven, 2 tegen 1 valt toch nie veel te doen wrs.

kappamen

Legacy Member
lilpunk zei:
ik heb maandag voort eerst echt een vuist tegen mn bakkes ghad.
zone laffe gast, omg
kstond te pissen en hij wou stoer doen tegenover ze vriendje fzo,
ij tikte op me schouder, kdraai mn kop en klets...

kben gelukkig kalm gebleven, 2 tegen 1 valt toch nie veel te doen wrs.

Daz echt vooz...

Hoewel ik dan mijn vriendjes zou gaan halen & die mannen ies wa boter geven :evil: als ze toch maar mi 2 zijn =)

ng

Legacy Member
Och kom, ge geeft diene gewoon nen boks terug.
Alst zo van die onnozelaars zijn dan verwachten die dat toch niet.

Uw vriendjes gaan halen en dan die kloppen geven is maar laf. Heeft zelf weg van allochtonen en jumpers.

ChunWai.

Legacy Member
lilpunk zei:
ik heb maandag voort eerst echt een vuist tegen mn bakkes ghad.
zone laffe gast, omg
kstond te pissen en hij wou stoer doen tegenover ze vriendje fzo,
ij tikte op me schouder, kdraai mn kop en klets...

kben gelukkig kalm gebleven, 2 tegen 1 valt toch nie veel te doen wrs.

Op zo'n mensen kijk ik neer, echt man, hoe laag is het IQ van zo'n mense?

~ pIgnmilkr ~

Legacy Member
ik zou woest zijn ! omg hoe laf, en je broek was wss ook vuil :unsure: ze zouden nog met meer mogen zijn detsen zouden ze vangen !

NotoriousP

Legacy Member
Niks van reflexen precies... overigens kijk je nooit over je schouder als je plast? Nogal op je gemak blijkbaar.

Trouwens, was je aan het wildplassen? Beetje illegaal hé, een boks zal het je wel afleren.

En euhm, voel je je nu stoer hem een laffe gast noemen op het internet? Terwijl je zelf niet de balle had iets terug te slaan? LOL.

cura

Legacy Member
NotoriousP zei:
Trouwens, was je aan het wildplassen? Beetje illegaal hé, een boks zal het je wel afleren.

HAH platgaan :')

iets doet me vermoeden dat NotoriousP overlaatst enen nen djoef op de muil gegeven heeft omdat em aant wildplassen was!

ChunWai.

Legacy Member
NotoriousP zei:
Niks van reflexen precies... overigens kijk je nooit over je schouder als je plast? Nogal op je gemak blijkbaar.

Trouwens, was je aan het wildplassen? Beetje illegaal hé, een boks zal het je wel afleren.

En euhm, voel je je nu stoer hem een laffe gast noemen op het internet? Terwijl je zelf niet de balle had iets terug te slaan? LOL.

Ik snap em nie:s

Piejie

Legacy Member
NotoriousP zei:
Niks van reflexen precies... overigens kijk je nooit over je schouder als je plast? Nogal op je gemak blijkbaar.
Kijk jij bij alles wat je doet over je schouder? Nogal paranoïde blijkbaar.
NotoriousP zei:
En euhm, voel je je nu stoer hem een laffe gast noemen op het internet? Terwijl je zelf niet de balle had iets terug te slaan? LOL.
Waarom zou hij zich "stoer voelen"?

skelly_king

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Och kom, ge geeft diene gewoon nen boks terug.
Alst zo van die onnozelaars zijn dan verwachten die dat toch niet.

Uw vriendjes gaan halen en dan die kloppen geven is maar laf. Heeft zelf weg van allochtonen en jumpers.

Inderdaad! Jumpers zijn hatelijk...
het is inderdaag super laf wa die gast ad gedaan... terugslaan zou je toch nie direct kunnen doen want u broek stond wss nog open enzo. Ik zou zelf toch wa maten gaan halen ofzo ze, en nee ik ben geen allochtoon of jumper ( alhoewel ze zeggen dat ik nen halve turk ben==> Bruin van huidskleur :D )
Jumpers gaan vaak een bende gaan halen voor iets wa ze zelf hebben uitgelokt, hier heb je niks gedaan dus niets verkeerd om paar maten tegaan halen en iets terug te doen. Je kan mss best zelf eerst beginnen erop te slaan en als u maten zien dat nie echt goed lukt , dat ze je dan helpen ofzo ? :D

ChunWai.

Legacy Member
Een groep meebrengen ook al slagen zij, vind ik ook dom. Maar als zij met 2 zijn en jij alleen en je haalt er eventjes 1 (Ja, eentje) maat bij, vind ik het eerlijk. En das niet laf!

^^pathfinder^^

Legacy Member
Piejie zei:
Kijk jij bij alles wat je doet over je schouder? Nogal paranoïde blijkbaar.

Ik kijk bij bijna alles wat ik doe bij wijze van spreke over mijn schouder, ik vertrouw enkel mijn eigen en mn goede vrienden(en die dan ook maar voor 99%)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan