Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[TFT]Poky;8821634 zei:ik zie ook liever K1 (vooral K1 world max buakaw, sato,....)
Kimbo wint ofwa, Mercer is diene goed? Want ik volg MMa niet echt
Want hij had daar tegen een 2e rang MMA'er wel een pak slaag gekregen

Corrupt^ zei:Nie leren incasseren bij kung fu? lmao... mss bij de lessen die ge ier volgt ma de echte kung fu gaste die kunnen incasseren hoor, of hebben jullie nog nooit gehoord van hard body training. Ge denkt toch niet dat door blokken steen slaan alleen techniek en meditatie is eh![]()
Een bot bestaat uit een soort structuur met miniscule gaten in, beetje als een raster. Elke keer je daar een miniscule fractuur op veroorzaakt (en grotere ook) en dus het bot zich moet herstellen worden die gaten alsmaar meer opgevult waardoor ge een vaster, steviger bot krijgt.
Die manne beginne eerst tege zachte houte plankskes te slaan en slaan zich eigenlijk altijd lichte fractuurkes met hun handen en bouwen zo op. Uiteindelijk krijg je een bot dat zo sterk is, dat het, mits wat techniek, door een baksteen kan slaan. Dit passen ze dan ook toe op tal van lichaamsdelen, tot zelfs hun hoofd.
Er is nog altijd zoiets als fysica eh, techniek en snelheid is belangrijk maar de massa die op die blok steen terecht komt moet ook sterk genoeg zijn anders breekt die persoon zen hand.
Kunt ge daar wat meer info over geven?NotoriousP zei:Nuja dat is mijn mening, ik doe jeet kun do thuis (geen club) met Bruce Lee zijn Fighting Method. Ik hoor wel vaak "zelfstudie werkt niet" maar mijn kickboks vrienden denken er anders over als ik met hun de ring in kruip ^^ Er is wel veel dicipline voor nodig, en hard werk.
cclherreman zei:Al goed en wel wat je hier zegt, maar toch is er een verschil tussen het incasseringsvermogen tussen een thaiboxer en iemand die kung fu beoefend. In de ring heb je geen tijd om je te concentreren op 1 slag en zeker geen tijd om je te concentreren op de impact die komen zal. Je vergelijkt appels met peren.
Iceflame zei:
Iceflame zei:Ze zijn enkel in het eerste filmke ingepakt met bescherming in het gevecht erna (2 en 3) hebben ze enkel handschoenen aan en in het laatste ook nog scheen beschermers.
En die filmpjes was gewoon om aan te tonen over welke soort kung fu ik aan het spreken was.
cclherreman zei:Daar was er inderdaad een misverstandje over. Maar ik vind nog steeds dat je die sport nog steeds niet kan vergelijken met thaibox.
[TFT]Poky;8818919 zei:thugangel, tijdens sparren op training heb ik ook adrenaline rush maar voel ik toch pijn als ik slag/stamp in mijn lever krijg.
Gij hebt toch thai box competitie gedaan niet?
Want ik heb daar een paar vragen over![]()
) .
cclherreman zei:Al goed en wel wat je hier zegt, maar toch is er een verschil tussen het incasseringsvermogen tussen een thaiboxer en iemand die kung fu beoefend. In de ring heb je geen tijd om je te concentreren op 1 slag en zeker geen tijd om je te concentreren op de impact die komen zal. Je vergelijkt appels met peren.
Corrupt^ zei:Tverschil zit em in et feit da boxen een sport is waarbij ge zoiezo zult moeten incasseren idd. Wat me ook nog intressant lijkt is teakwando, zeer offensieve sport volgens wat ik al gezien heb waarbij ge in 1 second al 2 tot 3 slagen ofzo op uw bakkes hebt xD
Ge hebt offensieve gevechtssporte en defensieve ma eigenlijk denkik is het in echte situaties het beste dat je er 2 goeie kent, van elks een. Defensief zijn en dan ineens op een zwakke moment zo sterk uithalen dat uw tegenpartij er niet meer van recovered. Aleja da denk ik er toch over, op die manier hebt ge uw aanvaller uitgeschakeld en raak je er zelf vanaf zonder al teveel bloedverlies xD

) of gewoon: veel meer man... Niet tegen beginnen!
) heb je dan wel wat: gedaan met de zever + je kan rustig verder feesten (geen ander café opzoeken) + geen slecht gevoel daarna + mss leer je die persoon kennen (handig voor later evt) + geen gevecht en eventuele letsels heb je vermeden. Wat je tegenwoordig toch nog met 2€ kan!
Ook kunt ge nog steeds gaan lopen. Hoewel ik daar geen voorstander van ben, toch niet tegen bekenden of een buurt waar je regelmatig uitgaat want dan duw je jezelf nog dieper in de put. Je word een makkelijk prooi voor een avondje stoerdoenerij!
) probeert ge hem neer te slaan, in een greepke te houden, iig, geen ernstige letsels mee te geven. Zoals in dit topic reeds de kosten zijn genoemd.
):
) maar diegene die niks te verliezen hebben... (ex-gevangen, drugsboys die lopen te spacen, SOMMIGE buitenlanders gedragen hen ook zo (spijtig genoeg ;() )
vele gezien. 1x zelf in gestaan: onze bende ambras met een andere bende. En ne kerel, 2 koppen groter, duwt mij plots (vraag mij niet hoe, maar ik had het totaal nie gezien) en ik slier uit door al de reeds gevallen pintjes & wss mijne cola
. Ik zet mij recht, ik wou er naar toe gaan om hem stuk te slopen (waazaaaaaa!!!) maar zo nen dwazen vd security stond er al. En DAN moet ge stoppen, weet tegen wie ge iets doet (zie hierboven
) want die gozers winnen toch & die meppen er niet naast & ik ga graag uit, ook 2x naar dezelfde plaats of fuif!
rofl: ) maar velen zochten gewoon ruzie tegen mij, vraag mij niet waarom...
[TFT]Poky;8794697 zei:waarom is vechten zielig, vechten is een natuurlijke reactie.
Vechten gewoon zonder reden is idd vrij zielig


.
is ook al zielig genoeg.
) En bij die echte bodybuilders e, da zijn zelf geen goeie vechters, door al die spieren bewegen ze veel te traag. Ma das dan wel bij de super breedste. In Deinze loopt er zo eentje rond en die stapt dus enorml grappig gewoon doordat hij nie anders kan van z'n spieren 