Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kappamen

Legacy Member
cura zei:
WAAROM zou je dat willen posten op een forum.

(volledig buiten beschouwing gelaten dat ik al niet weet waarom je het zou doen en dan nog eens filmen)
Als ge al eens zou beginnen met de laatste 3 pagina's te lezen, zou je al een stuk wijzer worden. Wijsheid mag becommentariëren. Maar jij doet iets anders.

1) https://www.beyondgaming.be/forums
2) https://www.beyondgaming.be/forums
3) https://www.beyondgaming.be/forums

En dan denk ik wel dat jou opmerking eigenlijk op niets sloeg.

Het IQ van een jumper ligt prc dan toch hoger.

cura

Legacy Member
zeg dan gewoon dajje een spast bent, moette daarvoor geen zo'n moeite doen om wa te spasten, dat te filmen en het te posten op een online forum :niceone:

[TFT]Poky

Legacy Member
maakt mij ni uit da gejump, ma soms zitte er wel naast zenne :)

En over dat over de schouder kijken, ik kijk ook altijd goed rond als ik ergens ben. Misschien paranoïde ma ik voel mij meer op mijn gemak als ik weet wie of wat voor mensen er in mijn buurt staan.

skelly_king

Legacy Member
[TFT]Poky;8836095 zei:
maakt mij ni uit da gejump, ma soms zitte er wel naast zenne :)

En over dat over de schouder kijken, ik kijk ook altijd goed rond als ik ergens ben. Misschien paranoïde ma ik voel mij meer op mijn gemak als ik weet wie of wat voor mensen er in mijn buurt staan.

Ik kijk ook over de schouder ze , tis te zien, in een cafe ofzo niet. Buiten wel

blackman

Legacy Member
skelly_king zei:
Ik kijk ook over de schouder ze , tis te zien, in een cafe ofzo niet. Buiten wel

Als ik mensen zie die mij er nu niet meteen "betrouwbaar" uitzien kijk ik juist NIET om...
Dat is echt een verkeerd signaal geven imo hé.

Hmgrwngd

Legacy Member
blackman zei:
Als ik mensen zie die mij er nu niet meteen "betrouwbaar" uitzien kijk ik juist NIET om...
Dat is echt een verkeerd signaal geven imo hé.

Eindelijk iemand die het snapt.

Hoe agressiever de persoon, hoe makkelijker hij opmerkt da mensen angst hebben. En angstig om je heen kijken, dat moet je echt niet doen.

Ma iemand een mot geven omdat ie staat te pissen? Lijkt me eerder een weddenschap te zijn dan dat die kerel echt zo'n agressieveling was. ;)

blackman

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Eindelijk iemand die het snapt.

Hoe agressiever de persoon, hoe makkelijker hij opmerkt da mensen angst hebben. En angstig om je heen kijken, dat moet je echt niet doen.

Ma iemand een mot geven omdat ie staat te pissen? Lijkt me eerder een weddenschap te zijn dan dat die kerel echt zo'n agressieveling was. ;)


Maar een NIET-agressieveling zou toch niet iemand slagen die aan het pissen is hé, volgens mij is dat gewoon een gevolg ervan...
Mjah, who cares pis op u broek is gratis warmte ;) .


:p

[TFT]Poky

Legacy Member
ik kijk niet angstig rond lol, ik kijk gewoon wie en wat voor mensen in mijn buurt staan

Santa

Legacy Member
Nja dat hebbek ook wel geleerd in mijn drie jaar les in Brussel. Kijk NIET naar klein maroefenkrapuul dat staat te roepen en te kijken om iets te stelen. Hou gewoon uw dingen bij en wacht op de metro.

Raukaris

Legacy Member
Geen oogcontact maken. Ik kan het gewoon aanvoelen als ik iemand recht in zijn ogen kijk dat ze op mij gaan afkomen ook al doe ik niks.

nigel555

Legacy Member
Kijk ook geregeld rond om te zien we er in mijn gebuurte is. En meestal ga ik niet gaan pissen in een gewone pisine. Meestal in een kot mé de deur op slot. Want oeveel keer ziede daar nie gwn gasten op mekaar motten:eek:

Enja voor de rest blijf ik bij mijn maten waar ik mij op mijn gemak voel.

[TFT]Poky

Legacy Member
ik vind het iig al erg dat ge mensen nimeer in hun gezicht/ogen moogt bekijken zonder dat ge een pak slaag zou kunnen krijgen.

Ik kijk "iedereen" in de ogen, ik ga niet naar de grond kijken omdat één of aggressieve aap daar niet tegen kan. Met mij is er nog niks gebeurd, wel heel af en toe mannen die spel komen zoeken maar dat is meestal heel snel gedaan

Raukaris

Legacy Member
[TFT]Poky;8836960 zei:
ik vind het iig al erg dat ge mensen nimeer in hun gezicht/ogen moogt bekijken zonder dat ge een pak slaag zou kunnen krijgen.

Ik kijk "iedereen" in de ogen, ik ga niet naar de grond kijken omdat één of aggressieve aap daar niet tegen kan. Met mij is er nog niks gebeurd, wel heel af en toe mannen die spel komen zoeken maar dat is meestal heel snel gedaan

Y ik ook normaal maar als voor de 50ste keer ne gorilla op u afkomt begin je het wel lichtjes beu te worden..

Iceflame

Legacy Member
Ik kijk ook altijd rond om te zien wie er in mijn buurt is, maar ik maak meestal geen oogcontact. En als er zo nen agressieve daar ni tegen kan en fars kijkt hou ik die vanuit mijn ooghoeken in de gaten.

Als er mij ene een mot moest geven terwijl ik aant pissen ben hangt mijn reactie af van hoe ik mij op dat moment voel. Zoals dat bij mij wel vaker het geval is.

cuda

Legacy Member
ik trek me da allemaal ni aan wie in de buurt staat of wie vies naar me kijkt, en blijkbaar werkt het want niemand zoekt boel met mij :p

:unsure: mss zie ik er gewoon te lief uit

Chickenlal

Legacy Member
nigel555 zei:
Kijk ook geregeld rond om te zien we er in mijn gebuurte is. En meestal ga ik niet gaan pissen in een gewone pisine. Meestal in een kot mé de deur op slot. Want oeveel keer ziede daar nie gwn gasten op mekaar motten:eek:

Ik heb daar nog nooit gasten op elkaar zien motten om eerlijk te zijn. De meeste gaan daar naartoe om te pissen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan