Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nTFs zei:Als ze ergens aan't meppen zijn doe ik toch geen moeite om ze uit elkaar te halen. Kan wel eens slecht uitdraaien.

Heb hem gewoon een ferme duw gegeven met m'n volle gewicht (ben 2 meter 100 kg) en plots was ie weg 
svendevil zei:2 vuisten? deed da geen zeer?

Avondland zei:Ik 1.94 en het heeft inderdaad zijn voordelen. Zelfs bij cafégevechten waar ik middenin zit word ik niet aangeraakt.![]()
Straal ik dan zo'n aura uit?![]()
, alsi k problemen heb me iemand ga ik eerst proberen ze uit te praten , vechten is iets voor dieren imo, ik sta daarboven=[BwU]=Jackass;8935246 zei:Vechten is voor sukkels. Punt.
Ik zal er alles aan doen (behalven zelf geweld gebruiken) om twee partijen uit elkaar the halen (vorige week op 10 days off nog last gehad me een bende walen) maar ik zou zelf nooit een gevecht veroorzaken...

Bot zei:hmm als ge in zon wijk als deurne woont moette wel me al die marokkanen ....
Zijn dus zo van die mannekes van 11 jaar die zo graaf zitte te doen.. 1 tip geeft die direct een paar tikken en gaat weg, want als ge die negeert dan kome die binne 5 minuten terug me 20 'neefkes of wa dan ook en dan vrage die waarom hebt gij mijn kleine broer geslagen.. Terwijl ge die gwn negeert terwijl ze u moeder en wat dan ook uitschelden.. Dus ne raad geeft die gwn een paar klappen ookal zijn da van die klein snotapen zoda ze de volgende keer(en) beter nadenken.

tynoesj zei:Gunder zult ook wel eens tegen de lamp lopen op die manier.
Optec zei:Spijtig genoeg is het niet meer zoals vroeger en wordt je soms gedwongen te vechten (of beledigingen slikken) voor het minste...
Ikzelf kan ervan meespreken aangezien ik in Antwerpen(stad) woon. Toch vermijd ik elk gevecht want verliezen doe je altijd bij geweld.
ALS vechten onvermijdelijk is, is de regel : EERST kloppen, zo HARD mogelijk, met ALLES wat voorhanden is.
Daarna WEGWEZEN !!!!

Vandaar dat ze zeggen, denk na voor je handelt!^^pathfinder^^ zei:ja slaat em maar in ziekenhuis dat gij voor de rest van uw leven moogt betalen![]()
^^pathfinder^^ zei:ja slaat em maar in ziekenhuis dat gij voor de rest van uw leven moogt betalen![]()
tynoesj zei:Gunder zult ook wel eens tegen de lamp lopen op die manier.
DA_MadAce zei:

DA_MadAce zei:
Optec zei:Spijtig genoeg is het niet meer zoals vroeger en wordt je soms gedwongen te vechten (of beledigingen slikken) voor het minste...
Ikzelf kan ervan meespreken aangezien ik in Antwerpen(stad) woon. Toch vermijd ik elk gevecht want verliezen doe je altijd bij geweld.
ALS vechten onvermijdelijk is, is de regel : EERST kloppen, zo HARD mogelijk, met ALLES wat voorhanden is.
Daarna WEGWEZEN !!!!