Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nTFs

Legacy Member
Als ze ergens aan't meppen zijn doe ik toch geen moeite om ze uit elkaar te halen. Kan wel eens slecht uitdraaien.

svendevil

Legacy Member
nTFs zei:
Als ze ergens aan't meppen zijn doe ik toch geen moeite om ze uit elkaar te halen. Kan wel eens slecht uitdraaien.

Ik had het over de vrienden hé, als anderen vechten zou ik eerder lachen dan ze uit elkaar halen :D

iceman1604

Legacy Member
Nog maar een keer gevochten, in de Overpoort...
Wij komen daar vorig jaar op een Donderdag toe rond 1 uur, op weg naar de Rector wordt ik plots op m'n rug getikt door zo ne lange smalle mee een klakske (type jumperke). Begint die zo wa stoer te doen van "kheb u wel gezien ze derstraks, ge hebt mijn pint omver gestampt"(wat dus nie kan angezien we rechtstreeks van een kot kwamen). Ik wil da gewoon negeren en draai mij weer om... Nog geen 10 seconden daarna krijg ik nen duw in de rug, ik draai mij redelijk pissig om, staat daar nog altijd da zelfde ventje maar nu met een legerke van ne man of 15. Kreeg meteen 2 vuisten in m'n gezicht...
Wij waren maar met 4 jongens en 3 meisjes op stap... Mijn maten hebben nog vrij veel slaag gekregen en zijn moeten weglopen. Ik ben er zelf in geslaagd om die aanstoker van z'n vriendjes af te zonderen en toen bleek dat hij eigenlijk zelf niet zoveel voorstelde, gaf me een paar kicks op m'n knieen die totaal niet aankwamen en verloor toen zelf z'n evenwicht :p Heb hem gewoon een ferme duw gegeven met m'n volle gewicht (ben 2 meter 100 kg) en plots was ie weg :D

dr.salt

Legacy Member
Avondland zei:
Ik 1.94 en het heeft inderdaad zijn voordelen. Zelfs bij cafégevechten waar ik middenin zit word ik niet aangeraakt. :D

Straal ik dan zo'n aura uit? :cool:

mja , de gemiddelde man is een goei 1m80, die 10 cm extra doegetem gewoon denk vooral als ge een beetje brede schouders hebt zoals ik hebben de meeste mensen al direct een beeld van u van ; damn da zieter ne gevaarlijke uit, best nie lastig vallen

and i like it that way :) , alsi k problemen heb me iemand ga ik eerst proberen ze uit te praten , vechten is iets voor dieren imo, ik sta daarboven

Rivfader

Legacy Member
=[BwU]=Jackass;8935246 zei:
Vechten is voor sukkels. Punt.

Ik zal er alles aan doen (behalven zelf geweld gebruiken) om twee partijen uit elkaar the halen (vorige week op 10 days off nog last gehad me een bende walen) maar ik zou zelf nooit een gevecht veroorzaken...


heb zo is 2 man uit elkaar proberen te halen en ben er met 2 losse tanden vanaf gekomen.Zijn nu ontzenuwd
:(

Bot

Legacy Member
hmm als ge in zon wijk als deurne woont moette wel me al die marokkanen ....


Zijn dus zo van die mannekes van 11 jaar die zo graaf zitte te doen.. 1 tip geeft die direct een paar tikken en gaat weg, want als ge die negeert dan kome die binne 5 minuten terug me 20 'neefkes of wa dan ook en dan vrage die waarom hebt gij mijn kleine broer geslagen.. Terwijl ge die gwn negeert terwijl ze u moeder en wat dan ook uitschelden.. Dus ne raad geeft die gwn een paar klappen ookal zijn da van die klein snotapen zoda ze de volgende keer(en) beter nadenken.

Optec

Legacy Member
Bot zei:
hmm als ge in zon wijk als deurne woont moette wel me al die marokkanen ....


Zijn dus zo van die mannekes van 11 jaar die zo graaf zitte te doen.. 1 tip geeft die direct een paar tikken en gaat weg, want als ge die negeert dan kome die binne 5 minuten terug me 20 'neefkes of wa dan ook en dan vrage die waarom hebt gij mijn kleine broer geslagen.. Terwijl ge die gwn negeert terwijl ze u moeder en wat dan ook uitschelden.. Dus ne raad geeft die gwn een paar klappen ookal zijn da van die klein snotapen zoda ze de volgende keer(en) beter nadenken.


Doen zoals Moe(Simpsons) toen hij werd aangevallen door eenden : "If I gotta fight, I better win" en hij trok ne revolver...:evil:

Optec

Legacy Member
tynoesj zei:
Gunder zult ook wel eens tegen de lamp lopen op die manier.

Spijtig genoeg is het niet meer zoals vroeger en wordt je soms gedwongen te vechten (of beledigingen slikken) voor het minste...
Ikzelf kan ervan meespreken aangezien ik in Antwerpen(stad) woon. Toch vermijd ik elk gevecht want verliezen doe je altijd bij geweld.

ALS vechten onvermijdelijk is, is de regel : EERST kloppen, zo HARD mogelijk, met ALLES wat voorhanden is.
Daarna WEGWEZEN !!!!

^^pathfinder^^

Legacy Member
Optec zei:
Spijtig genoeg is het niet meer zoals vroeger en wordt je soms gedwongen te vechten (of beledigingen slikken) voor het minste...
Ikzelf kan ervan meespreken aangezien ik in Antwerpen(stad) woon. Toch vermijd ik elk gevecht want verliezen doe je altijd bij geweld.

ALS vechten onvermijdelijk is, is de regel : EERST kloppen, zo HARD mogelijk, met ALLES wat voorhanden is.
Daarna WEGWEZEN !!!!

ja slaat em maar in ziekenhuis dat gij voor de rest van uw leven moogt betalen :)

Optec

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
ja slaat em maar in ziekenhuis dat gij voor de rest van uw leven moogt betalen :)

en omgekeerd telt niet ???

Wat ga je doen als je ineengeklopt(of erger) wordt door onbekenden??
ALS ze al gepakt worden (ja, ze waren bruin en droegen witte schoenen ...) ze hebben geen geld.

Daarom zeg ik : ALS je moet vechten, zorg je maar dat je wint.

^MystiQ

Legacy Member
tynoesj zei:
Gunder zult ook wel eens tegen de lamp lopen op die manier.

En gij zult het weten zeker, debielen zoals jumpers en etc komen tegenwoordig ambras maken voor de minste reden. Als ze op mijnen bek slaan, slaak terug. Zo simpel ist.

Optec

Legacy Member
Klein vb :
Buurman (geen conditie, laag iq, veel lawaai, bekke gedronken) komt ergens ts op buurtfeest. Veel gescheld, gebrul maar nog niks....Een van de ander pipo's loopt rond, pakt stoel en knal op buurman's hoofd.
+1j later heeft hij er NOG last van en zit in ziekenkas.....
Dader heeft natuurlijk geen geld en krijgt 3 maand vrwaardelijk.

Reken uit de kost voor hem EN de maatschappij.

Voor dader veranderd er weinig.

Bot

Legacy Member
Optec zei:
Spijtig genoeg is het niet meer zoals vroeger en wordt je soms gedwongen te vechten (of beledigingen slikken) voor het minste...
Ikzelf kan ervan meespreken aangezien ik in Antwerpen(stad) woon. Toch vermijd ik elk gevecht want verliezen doe je altijd bij geweld.

ALS vechten onvermijdelijk is, is de regel : EERST kloppen, zo HARD mogelijk, met ALLES wat voorhanden is.
Daarna WEGWEZEN !!!!

Ja en da bedoel ik dus, gij begrijpt mij.

Zulke gasten komde tegen op straat en zonder reden gana die voor u staan en 1234321 keer vragen 'wa is u probleem' Echt zielige gastjes laatste tijd en tsjah jumpers? Die apen gwn Marokanen en da soort boecht na dus ja
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan