Dirty_Col
Legacy Member
[TFT]Poky;9034587 zei:trainer heeft is gezegd tegen mij, als er ene op u ligt en ge kunt niks doen trekt zijn oor dan van zijne kop![]()
Of met de vlakke hand erop slaan, dan zijn ze goed doof




Permanente schade is cool 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[TFT]Poky;9034587 zei:trainer heeft is gezegd tegen mij, als er ene op u ligt en ge kunt niks doen trekt zijn oor dan van zijne kop![]()




Permanente schade is cool 
Maar zo duurDirty_Col zei:Of met de vlakke hand erop slaan, dan zijn ze goed doofPermanente schade is cool
![]()

night ghost 128 zei:Leve West-Vlaanderen.
Mijn vriendin spot daar altijd mee.
"We gaan een spelletje spelen, zoek de allochtoon. Bij u ga ik niet lang zoeken."

night ghost 128 zei:Leve West-Vlaanderen.
Mijn vriendin spot daar altijd mee.
"We gaan een spelletje spelen, zoek de allochtoon. Bij u ga ik niet lang zoeken."

Rbn001 zei:Van waar is je vriendin ? Ben eens naar Gent geweest , negen op de tien mensen dat ik zag waren allochtonen. Om maar te zwijgen over Brussel .![]()
ge hebt wel een probleem als hij ondertussen uw armen tegen de grond gedrukt houdt[TFT]Poky;9034587 zei:trainer heeft is gezegd tegen mij, als er ene op u ligt en ge kunt niks doen trekt zijn oor dan van zijne kop![]()

gewoon a la mike tyson dan maarDoggiedog zei:ge hebt wel een probleem als hij ondertussen uw armen tegen de grond gedrukt houdt![]()
Grayfox zei:gewoon a la mike tyson dan maar
Je moet dan ook geen moskee binnengaan hé.Rbn001 zei:Van waar is je vriendin ? Ben eens naar Gent geweest , negen op de tien mensen dat ik zag waren allochtonen. Om maar te zwijgen over Brussel .![]()
Overdrijf anders eens :') hahahaRbn001 zei:Van waar is je vriendin ? Ben eens naar Gent geweest , negen op de tien mensen dat ik zag waren allochtonen.
Rbn001 zei:Van waar is je vriendin ? Ben eens naar Gent geweest , negen op de tien mensen dat ik zag waren allochtonen. Om maar te zwijgen over Brussel .![]()
Wacht nog 2 jaargizmo_1987 zei:Ik ga veel naar fuiven en ik kijk goed uit mijn doppen, het zijn altijd dezelfste die boel zoekenIk heb nog tussengekomen in een gevecht, alle t'was gewoon de gewonde afschermen van de persoon die hem sloeg... Moest er ooit een van mijn vrienden boel hebben ga ik zeker helpen.
En van die jumperkes, ik lach daar eens goed mee... Ik heb soms veel zin om te vragen waar ze toch die mooie pet halenMaar ik daag niet uit ^^
Moest het er ooit van komen dat er 5 jumperkes rond me staan, ga ik zeker niet lopen, slaan ze eerst, Dan sta ik niet in voor de gevolgen en zalt niet lief zijn!
Allochtonen kennen we hier gelukkig nog niet.
ik voel het trouwens opkomen ! 
Kijk eens aannight ghost 128 zei:Torhout.
bludgeoned zei:Kijk eens aan
Optec zei:Weet je wat ik schrijnend vind :
Ik ging dit verlof naar Frankrijk. Heerlijk weer, iedereen superrelax, MTB all the way, vriendelijke inwoners, ...tot ik merkte dat "ze" daar identiek hetzelfde agressieve, arrogante gedrag vertonenad:

Ik kwam , ik zag en onderging ....ge moogt da ni zeggen
Inderdaadnight ghost 128 zei:Aja, jij bent ook van daar zeker?