Archief - Vechten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dirty_Col

Legacy Member
[TFT]Poky;9034587 zei:
trainer heeft is gezegd tegen mij, als er ene op u ligt en ge kunt niks doen trekt zijn oor dan van zijne kop :)

Of met de vlakke hand erop slaan, dan zijn ze goed doof :):):):):) Permanente schade is cool :)

Xitra

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Leve West-Vlaanderen.
Mijn vriendin spot daar altijd mee.
"We gaan een spelletje spelen, zoek de allochtoon. Bij u ga ik niet lang zoeken."

Laat ze maar komen ;)

Rbn001

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Leve West-Vlaanderen.
Mijn vriendin spot daar altijd mee.
"We gaan een spelletje spelen, zoek de allochtoon. Bij u ga ik niet lang zoeken."

Van waar is je vriendin ? Ben eens naar Gent geweest , negen op de tien mensen dat ik zag waren allochtonen. Om maar te zwijgen over Brussel . :)

bloodoo

Legacy Member
Rbn001 zei:
Van waar is je vriendin ? Ben eens naar Gent geweest , negen op de tien mensen dat ik zag waren allochtonen. Om maar te zwijgen over Brussel . :)

zal wel te zien zijn waar in welke buurt je loopt

Doggiedog

Legacy Member
[TFT]Poky;9034587 zei:
trainer heeft is gezegd tegen mij, als er ene op u ligt en ge kunt niks doen trekt zijn oor dan van zijne kop :)
ge hebt wel een probleem als hij ondertussen uw armen tegen de grond gedrukt houdt :unsure:

bludgeoned

Legacy Member
Rbn001 zei:
Van waar is je vriendin ? Ben eens naar Gent geweest , negen op de tien mensen dat ik zag waren allochtonen. Om maar te zwijgen over Brussel . :)
Je moet dan ook geen moskee binnengaan hé.
In Gent valt dat imo heel goed mee en ook nog nooit problemen gehad.

ng

Legacy Member
Rbn001 zei:
Van waar is je vriendin ? Ben eens naar Gent geweest , negen op de tien mensen dat ik zag waren allochtonen. Om maar te zwijgen over Brussel . :)

Torhout.

revival

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Ik ga veel naar fuiven en ik kijk goed uit mijn doppen, het zijn altijd dezelfste die boel zoeken ;) Ik heb nog tussengekomen in een gevecht, alle t'was gewoon de gewonde afschermen van de persoon die hem sloeg... Moest er ooit een van mijn vrienden boel hebben ga ik zeker helpen.
En van die jumperkes, ik lach daar eens goed mee... Ik heb soms veel zin om te vragen waar ze toch die mooie pet halen :lol: Maar ik daag niet uit ^^
Moest het er ooit van komen dat er 5 jumperkes rond me staan, ga ik zeker niet lopen, slaan ze eerst, Dan sta ik niet in voor de gevolgen en zalt niet lief zijn! :unsure:
Allochtonen kennen we hier gelukkig nog niet.
Wacht nog 2 jaar :p ik voel het trouwens opkomen ! :puke:

Optec

Legacy Member
Weet je wat ik schrijnend vind :

Ik ging dit verlof naar Frankrijk. Heerlijk weer, iedereen superrelax, MTB all the way, vriendelijke inwoners, ...tot ik merkte dat "ze" daar identiek hetzelfde agressieve, arrogante gedrag vertonen :sad:

Vordesh

Legacy Member
Optec zei:
Weet je wat ik schrijnend vind :

Ik ging dit verlof naar Frankrijk. Heerlijk weer, iedereen superrelax, MTB all the way, vriendelijke inwoners, ...tot ik merkte dat "ze" daar identiek hetzelfde agressieve, arrogante gedrag vertonen :sad:

ge moogt da ni zeggen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan