Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thales

Legacy Member
ik heb vanacht gedroomd dat ik ontvoerd werd ^^
het was snachts en ik lag te slapen in men kamer, alles zag hetzelfde eruit zoals ik het had achtergelaten voor ik ging gaan slapen, opeens pakt er een grijze lange alien me mee en ik maar roepen en slaan en ineens voel ik mij doodvallen ( ie verdoofde mij ofzo), ik voelde echt alle leven uit me weg kruipen en ik nog proberen te roepen en dan werd ik wakker in men bed :p
ik was toch ni bepaald op men gemakken ^^

"never had a dream so vivid that u thought it was real "
hell yeah

svenovic

Legacy Member
Conquerer zei:
De ruimte is oneindig groot, dus het is onmogelijk dat wij de enige progressieve, intellectuele 'soort' zijn.

Ik zeg ook nie dat wij de enige zijn. Maar de kans is ongeloofelijk klein dat ze naar hier komen, laat staan door gewoon even boven de massa te zweven en dan weer te verdwijnen.

w00tw00t

Legacy Member
svenovic zei:
Ik zeg ook nie dat wij de enige zijn. Maar de kans is ongeloofelijk klein dat ze naar hier komen, laat staan door gewoon even boven de massa te zweven en dan weer te verdwijnen.

wrm is die kans dan klein? mss beschikken ze over technologie waar wij alleen van kunnen dromen. Mss weten ze allang waar we ons bevinden en kennen ze het helaal veeeeeele keren beter dan wij. Tis niet dat wij het niet kunnen dat zij het dan nie kunne. Mss landen ze ook ergis en zweven ze hier niet alleen maar. Dit klinkt allemal SF maar zonder bewijzen is het allemaal mogelijk

sLLut

Legacy Member
Bacon zei:
How cute, an attempt at insulting me :)

khad toch mor ff gelijk

de mens is GEMIDDELD (er zijn dus VEEL uitzonderingen) veel slimmer dan EENDER WELK ander levend organisme (excl. Chuck Norris). De kans dat er dus op een andere planeet een evolutie aan de gang is die dan toch duidelijk verder staat dan ons is klein, dus zijn er 2 verklaringen

1) Deze "organismen" bestaan al veel langer
2) Deze "organismen" hebben een verdere ontwikkeling dan de mens

(hier komt het theorie deeltjeh)

- Wij hebben de planeet al bijna naar de kloten geholpen en we zitten waar? ahja, onbemande vlucht naar pluto in een stuk of 30 jaar tegen neem een tiende van de geschatte snelheid van het licht?
- Zij hebben de planeet BLIJKBAAR niet naar de kloten geholpen en reizen even sneller dan het licht, komen uit een ander melkwegstelsel om ff aan 1 of andere n00b toerist met n Sony Camera V 1.0 te verschijnen en dan snel terug op te rotten, deze wezens beschikken dan over een geavanceerde vorm van humor
- De "Aliens" evolueren nu reeds 90 (of meer) jaar mee met de mode, daar het eerst ging over mannetjes met extreem grote ogen (misschien hun religie? Hier hebde namelijk ook manne mee zo'n marginaal grote onderlip) en tegenwoordig hebben we s avonds allemaal schrik in ons beddeke van van die kleine mannekes mee extreem psychische krachten, maar goed

sLLut

Legacy Member
w00tw00t zei:
wrm is die kans dan klein? mss beschikken ze over technologie waar wij alleen van kunnen dromen. Mss weten ze allang waar we ons bevinden en kennen ze het helaal veeeeeele keren beter dan wij. Tis niet dat wij het niet kunnen dat zij het dan nie kunne. Mss landen ze ook ergis en zweven ze hier niet alleen maar. Dit klinkt allemal SF maar zonder bewijzen is het allemaal mogelijk

en de tetn van pamela zijn echt.. ooit al keer ontvoerd door Aliens?

We zitte daar maar signalen de ruimte in te sturen en krijgen geen antwoord, das te vergelijken met 2 duiven die op een telefoonkabel zitten..
Onder die under poten loopt daar ne massalen datastream, en 't enige wa die tege mekaar zeggen is rookoo.. Zijn dat dan ook ubergavanceerde superwezen fzo? kdacht 't ni eh..

- Revenge of the pigeons -

svenovic

Legacy Member
This anders verwoord maarja, das eigelijk wel wak bedoel :P

De kans is gewoon al veel te pokkeklein dat ze zelfs geevolueerd genoeg zijn om het universum te snappen, laat staan erin te reizen, laat staan andere verre planeten bezoeken waar ook leven is.

Ge moogt niet vergeten dat, zelfs al staan ze vele verder dan ons, ze zijn nog steeds onderworpen aan de basisregels van ons universum he. De enige mogelijkheid die er dan nog overblijft is dat deze wezens uit licht of golven bestaan, maar die gaan ook niet reizen in e vliegend soepbord...

Bacon

Legacy Member
sLLut zei:
de mens is GEMIDDELD (er zijn dus VEEL uitzonderingen) veel slimmer dan EENDER WELK ander levend organisme (excl. Chuck Norris). De kans dat er dus op een andere planeet een evolutie aan de gang is die dan toch duidelijk verder staat dan ons is klein

Dus omdat wij de slimsten zijn op deze planeet, is er in het heelal niemand slimmer dan wij? Wat voor een idioot argument is me dat.

Bacon

Legacy Member
svenovic zei:
De kans is gewoon al veel te pokkeklein dat ze zelfs geevolueerd genoeg zijn om het universum te snappen, laat staan erin te reizen, laat staan andere verre planeten bezoeken waar ook leven is.

En waarom? We weten niet eens hoe oud het universum is.. en jij gaat beweren dat wij de koplopers zijn? Vanwaar dat superieure gevoel?


svenovic zei:
Ge moogt niet vergeten dat, zelfs al staan ze vele verder dan ons, ze zijn nog steeds onderworpen aan de basisregels van ons universum he. De enige mogelijkheid die er dan nog overblijft is dat deze wezens uit licht of golven bestaan, maar die gaan ook niet reizen in e vliegend soepbord...

En wat zijn de basisregels van het universum?

En wat is er verkeerd met de vorm van een UFO? Trouwens.. er zijn al tal van vormen waargenomen, 'schotels', bollen, sigaarvormig, driehoeken, rechthoeken, enzovoort.

Ik raad aan de video van NASA gepost in deze thread te bekijken. Daar leggen ze uit hoe UFO's hoogstwaarschijnlijk overgaan van massa naar energie. En ja dat zijn 'schotels'. Dus ik denk dat je je laatste argument al kunt intrekken want dat is exact wat er gebeurt.

Wist je trouwens dat ALLES 'golven' zijn?

svenovic

Legacy Member
Bacon kerel, hou is op met onze argumenten te vervormen.
Ik heb humane wetenschappen gevolgd en ik kan nu al concluderen dat gij geen echte argumenten kunt verzinnen dus haalt ge ons onderuit

svenovic

Legacy Member
Bacon zei:
En waarom? We weten niet eens hoe oud het universum is.. en jij gaat beweren dat wij de koplopers zijn? Vanwaar dat superieure gevoel?

En wat zijn de basisregels van het universum?

En wat is er verkeerd met de vorm van een UFO? Trouwens.. er zijn al tal van vormen waargenomen, 'schotels', bollen, sigaarvormig, driehoeken, rechthoeken, enzovoort.

Ik raad aan de video van NASA gepost in deze thread te bekijken. Daar leggen ze uit hoe UFO's hoogstwaarschijnlijk overgaan van massa naar energie. En ja dat zijn 'schotels'. Dus ik denk dat je je laatste argument al kunt intrekken want dat is exact wat er gebeurt.

Wist je trouwens dat ALLES 'golven' zijn?

vanwaar uw superieure gevoel, kerel? Bent gij God ofzo die denkt dat hij alles van de wereld snapt?

Ik raad u aan om logisch na te denken. Dan kun jij al je argumenten intrekken.

Bacon

Legacy Member
sLLut zei:
We zitte daar maar signalen de ruimte in te sturen en krijgen geen antwoord

Bekijk het disclosure project..

Het probleem is dat wij hun acties proberen te verklaren vanuit onze zéér gelimiteerde denkwereld.

Bacon

Legacy Member
svenovic zei:
vanwaar uw superieure gevoel, kerel? Bent gij God ofzo die denkt dat hij alles van de wereld snapt?

Ik raad u aan om logisch na te denken. Dan kun jij al je argumenten intrekken.

Superieure gevoel? Je maakt beweringen, ik stel enkele simpele vragen en je kan er niet op ingaan?

Bacon

Legacy Member
svenovic zei:
eigelijk bekijkt gij het zo, gij ontkent gewoon de hele evolutie.

Je weet toch dat een evolutie van een ras zich beperkt tot 1 planeet? Ik snap je niet goed hoor...

svenovic

Legacy Member
Bacon zei:
Je weet toch dat een evolutie van een ras zich beperkt tot 1 planeet? Ik snap je niet goed hoor...

*****, de evolutie van de mensheid, welke anders. Gij vergelijkt elke buitenaardse planeet met de mensheid omdat net nu wij in staat zijn om de ruimte te verkennen die 'Aliens' dat ook nu zouden kunnen.
En over uw 'over de hele oudheid'... de ster van Betlehem kon vanalles zijn he, evenals e dom verhaalke.

Conquerer

Legacy Member
niets/leegte besta nie, mss enkel in ijve kop, mo kunde gij u in de ruimte n punt voorstelle waar niks meer op volgt, legt gij mo ne keer dan uit hoe niks/leegte eruit ziet (let op zwarte ruimte is dus ook wel degelijk iets, niets/leegte heeft nie eens n kleur ofzo) k shoot....


'imo zijn aliens, archeologen, de mens doet dat met de prehistorie, aliens met ons...'

Trouwens, een microbe op de planeet mars (bestaan bewezen) is ok een alien. Alien is nie per se n groen ventje me uber giga oge en drie-vingerige handen die mensen willen ontvoeren en onderzoeken gelak in ne film. Mo t kan nie anders dan da ge uiteindelijk ne 'nog' (*lacht*) intelligentere levensvorm vindt in de oneindig grote ruimte...
_____________
Ur mother

Gromme

Legacy Member
maar iedereen praat over het feit dat buitenaardse wezens de technologie en materiaal moeten hebben om zich voort te kunnen bewegen door de ruimte. Voor hetzelfste geld zijn ze de belichaming van een energie dat dat zelf kan.

Bacon

Legacy Member
svenovic zei:
*****, de evolutie van de mensheid, welke anders. Gij vergelijkt elke buitenaardse planeet met de mensheid omdat net nu wij in staat zijn om de ruimte te verkennen die 'Aliens' dat ook nu zouden kunnen.

Heb jij iets tegen zwarten?

En waarom negeer ik dan de evolutie? Ik denk dat jij gewoon het heelal en de mogelijkheid op intelligent leven iets te klein inschat.

Er zullen er zijn die dat (ruimtevaart) net nu kunnen zoals wij, er zullen er zijn die het nog niet kunnen, er zullen er zijn die dat al 100.000 jaar kunnen, en wellicht anderen die dat al veel langer kunnen. Jij lijkt er vanuit te gaan dat de mens ontstaan is bij't ontstaan van't heelal en dus is de kans klein dat iemand zonder problemen rond kan reizen met weinig problemen ivb met snelheid/tijd/brandstof.
Volgens mij zit het net iets anders in elkaar..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan