Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Intentions

Legacy Member
De wetenschap weet al dat we niet de enigste zijn. Het heelal is oneindig groot dus als wij de enige waren zou het verspilling zijn. Zelfde met een "Black Hole" wie weet wat daar binnenin gebeurd. En nog 1 ding, alles wat de mens fantaseert kan werkelijk gebeuren.

Santa

Legacy Member
Intentions zei:
De wetenschap weet al dat we niet de enigste zijn. Het heelal is oneindig groot dus als wij de enige waren zou het verspilling zijn. Zelfde met een "Black Hole" wie weet wat daar binnenin gebeurd. En nog 1 ding, alles wat de mens fantaseert kan werkelijk gebeuren.
Kan kan kan.
Ik fantaseer ik ook van bepaalde zaken in bepaalde omstandigheden met Jessica Alba.. maar gebeuren zal het niet >_>

Hostage

Legacy Member
Intentions zei:
De wetenschap weet al dat we niet de enigste zijn. Het heelal is oneindig groot dus als wij de enige waren zou het verspilling zijn. Zelfde met een "Black Hole" wie weet wat daar binnenin gebeurd. En nog 1 ding, alles wat de mens fantaseert kan werkelijk gebeuren.
Dus dan hebben ze al leven gevonden?
In ieder geval,de docu zal veel van uw vragen beantwoorden.;)

Struber

Legacy Member
Herr_Trigger zei:

filmpje is idd wel intressant, foo fighters, regeringen die ufo's misbruiken voor hun geheime te verbergen. Tot hier ben ik volledig mee en ik dacht even dat het een goede docu was ook TOT we aan ontvoeringen kwamen en hij net een der controversieelste verhalen deruit nam, nl da van dien houtkapper

dit is zo achterhaald, men heeft dien mens onderzocht maar heeft enkel injectiewonden gevonden van spuiten die hij zelf zette (maw meneer nam drugs), daar ben ik afgehaakt :)

Bacon

Legacy Member
Inderdaad, vooral de snelbewegende formatie van de 'vloot' is opmerkelijk omdat het zo'n beetje komaf maakt met de standaard-repliek dat het ballonen geweest zijn.

BulletsAreScene

Legacy Member
Bacon zei:
Inderdaad, vooral de snelbewegende formatie van de 'vloot' is opmerkelijk omdat het zo'n beetje komaf maakt met de standaard-repliek dat het ballonen geweest zijn.
Da zijn gewoon momentopnames... moet ge mij is uitleggen hoe ge dan kunt bewijzen dat ze snelbewegend zijn met statische fotokes

Dirty_Col

Legacy Member

FroFro

Legacy Member
als ge ooit es nen UFO in België ziet, dan is het gewoon een zelfbouwvliegtuig van ene uit (ik dacht) zwartberg. Kheb em al 2 keer gezien en das wel gek, das gewoon een vliegende schijf :p

BulletsAreScene

Legacy Member
Bacon zei:
N/o ma die video is echt zeer amateuritisch, da van die onzichtbaarheid, hij zegt da technologie in japan da kan en dan toont em da filmke... wel eigenlijk werkt da gewoon met een camera & een projector da het beeld wat achter zich bevind gewoon projecteerd daarop, als em da dan toch zo goed research heeft gedaan zou em da al zeker niet zegge this is not a trick blabla it's a secret blabla (niet dus)...

& dan nog die beelde waar de bollen echt bewegen zien er echt uit als balonnen, beelden van die bollen die snel van formatie te veranderen daarentegen niet te zien.

Dan nog een stukje film, met 'aliens' dat lang bewezen fake te zijn late ze daar ook zien nogmaals een bewijs da het pure zever is dus...

Bacon

Legacy Member
Ik zei toch niks over van formatie veranderen hé, ik zei snelbewegende formatie. Als je dat gemist hebt jammer.

De rest van de video laat ik in het midden. Hij zegt trouwens zelf dat het mogelijk is dat die fotos van aliens fake zijn. En zo zien ze er ook uit.

svenovic

Legacy Member
Mijn punt is da als ge van die filmkes denkt dat ze echt zijn ge wel heeeel goedgelovig moet zijn.

Bacon

Legacy Member
Waarom? Die 'spheres' zijn de afgelopen jaren op tal van plekken op de wereld gefilmd. Ze zien er in ieder geval niet fake uit, de rest is uw zaak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan