Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bacon

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Ik sta open voor veel dingen, maar ik ga me niet uitspreken over het feit of het buitenaards wezens zijn of niet die ze afbeelden :) kan je ook niet imo, hoe ga je zoiets onweerlegbaar bewijzen?

Niet, en dat ga ik ook niet beweren.

Maar ik vind een buitenaards ras nu net iets aannemelijker en waarschijnlijker dan "goden".

Conradus

Legacy Member
Bacon zei:
Nee jij bent gewoon voorspelbaar..

Jij ook :love:

Ik vind het nu net niet aannemelijker om goden voor buitenaardse wezens te laten doorgaan? Of is er in Egypte ooit een ruimteschip geland met wat mensen met vogelkoppen, krokodillekop, jakhals, nijlpaard,...
Of in Griekenland even wat perfecte mensen? Draken in China,...

Bacon

Legacy Member
A straw man argument is a logical fallacy based on misrepresentation of an opponent's position. To "set up a straw man" or "set up a straw-man argument" is to create a position that is easy to refute, then attribute that position to the opponent. A straw-man argument can be a successful rhetorical technique (that is, it may succeed in persuading people) but it is in fact misleading, because the opponent's actual argument has not been refuted.

Conradus

Legacy Member
Ach ja zo kan je je overal uitpraten, je doet maar. Als jij goden ruimtereizigers wil laten zijn, mij niet gelaten.

sLLut

Legacy Member
Kijk, als ge der toch zo zeker van bent dat ze bestaan, ga dan met aliminiumfolie over u kop in de kelder zitten, we don't give a fuck

85 % van wereldbevolking gelooft in EEN god,
deze statistieken volgend ben ik niet verbaasd dat de wereld al naar de kloten geholpen is..

Crusaders ftw, but leave me alone.

Iemand al gehoord van de relativiteitstheorie?
mijn conclusie uit deze theorie is dat het mogelijk is een afstand te reizen aan een bepaalde snelheid, zodat de tijdsmarge 0 is, of er zo dicht mogelijk bij ligt.

Soit, ge ziet maar, GL in uwen kelder, hopelijk hebde genoeg playboys / PS1-games


Edit: Na een keer goed te overlezen wil ik ulle wijzen op een nummer van in flames, namelijk "Man Made God" & om terug te komen op de titel, China zit vol aliens, want die zien der toch maar louche uit

sLLut

Legacy Member
Project Loony zei:
Ik wacht al op het moment waarop je Stephen Hawking gaat uitmaken voor een 'persoon die zijn basisfysica niet kent'.

Er zweven geen vliegende schotels rond, helaas. Sommige mensen hebben nu eenmaal veel aandacht nodig...

inderdaad, kzeg het heel den tijd, die Hawking / Einstein / Newton manne.. dikke amateurs.. wie gelooft er ook in zwaartekracht? we zitten hier gewoon in de matrix.. niks fysica!

SKyRiDeR

Legacy Member
sLLut zei:
Kijk, als ge der toch zo zeker van bent dat ze bestaan, ga dan met aliminiumfolie over u kop in de kelder zitten, we don't give a fuck

85 % van wereldbevolking gelooft in EEN god,
deze statistieken volgend ben ik niet verbaasd dat de wereld al naar de kloten geholpen is..

Crusaders ftw, but leave me alone.

Iemand al gehoord van de relativiteitstheorie?
mijn conclusie uit deze theorie is dat het mogelijk is een afstand te reizen aan een bepaalde snelheid, zodat de tijdsmarge 0 is, of er zo dicht mogelijk bij ligt.

Soit, ge ziet maar, GL in uwen kelder, hopelijk hebde genoeg playboys / PS1-games


Edit: Na een keer goed te overlezen wil ik ulle wijzen op een nummer van in flames, namelijk "Man Made God" & om terug te komen op de titel, China zit vol aliens, want die zien der toch maar louche uit

Met een topic van 13 pag. zijn der blijkbaar toch wat mensen die nen 'fuck' geven:oink:

Musback

Legacy Member
@ sLLut - man made God da's een feit
maar ik vind het nogal flauw te zeggen "nobody cares" allez, ieder zijn mening uiteraard... maar komaan, ge kijkt gewoon naar de sterren, en daar liggen zoveel raadsels, how can you not care, wie weet zoveel bizarre levensvormen, far distant oorlogen, handel, contact... wie weet wel goddelijk-achtige wezens.

we weten zelfs niet wat er op de bodem vd oceanen zwemt/is
soms denk ik "waar zijn we mee bezig om voor burgemeester van een of ander waardeloos dorp te runnen..." da's zo'n miniscuul puntje in the middle of nowhere... net als oorlogen om territorium.. die 20 kilometer zal het echt wel uitmaken ja

waarom zoude we met aluminium in kelder moeten zitten als je ervoor kan openstaan ook? wie weet welke kennis kunnen andere intelligente wezens ons wel nie leveren, of wij hen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan