Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NapalmBenny.

Legacy Member
svenovic zei:
Euh, waarom breekt gij mij af om mij direct daarna gelijk te geven

Emoties zijn nodig om te overleven, anders is er niks wat u tegenhoud om gewoon effe rustig van een rots te springen of iemand anders af te meppen...

En btw, als ge zo goe weet waar het niets mee te maken heeft, zegt dan is waar wel want ge bent weer aant afbreken zonder tegenargumenten te geven

Dat is ook niet altijd waar, veel dieren of insecten kennen geen emoties, maar puur afmaken.

svenovic

Legacy Member
die dieren en insecten zijn ook bang van alles wat hen bedreigt, das ook emotie he

fixer187

Legacy Member
0m3g4 zei:
nog een zeer bizar filmpje gefilmd door enkele japanners in de toenmalige WTC -> http://video.google.com/videoplay?docid=-93485617365460579&q=UFO

tjah, of het echt is wel of niet valt te betwisten.. het kan de helft van de tijd simpelweg militaire oefeningen of testvluchten van probes en dergelijke.

1. is al eens gepost in het topic
2. is niet door een jappaner gefilmd, maar gewoon door amerikanen
3. is bewezen dat het zo fake als iets is door de rook te analyseren en de snelheid van de "ufo"
4. het filmpje is normaal wel wat langer

democracy02

Legacy Member
svenovic zei:

"Buddhism is about Reality. Religion is about thought. Reality is not the same as thought. Some words tickle a certain spot in some folks' brains, while other words get another spot all hot and bothered. And depending on where you like to be tickled, that's what you'll choose to believe in. Buddhism deals with an absolutely different area. Buddhism addresses the very fact of why we want to have our brains tickled all the time."

0m3g4

Legacy Member
DekadeZ zei:
Die vind ik anders wel lekker getruceerd. Toont ook dat aliens op brandstof vliegen? :p

desalnietemin vond ik het een entertained filmpje :) en "was het maar echt".
² fixer187

0m3g4

Legacy Member
svenovic zei:

je mag emoties en instinct zeker niet verwarren Svenovic. Stel dat we jouw stelling even naar de realiteit doortrekken en een mens strippen van emoties wat hem mens maakt, dan neemt zijn natuurlijk/beestachtig instinct de bovenhand.
Instinctieve reacties zoals bijvoorbeeld een angstige reflex op een aankomend, dreigend object. Dan is die reflex, namelijk angst en waarschijnlijk dan bijgevolg het weglopen, terugtrekken, dekking zoeken, etc..., de emotie die uitgelokt wordt door je instinct, maar niet gelijk staat aan angst die we vanzelfsprekend aannemen, bv de angst die je krijgt van naar een horrorfilm te kijken of iets dergelijks.

Een mens zou nog perfect kunnen functioneren met zijn instinct in de natuur, maar uiteraard niet meer in de 'maatschappij', vanwege een gebrek aan emoties namelijk liefde (niet instinctief -> het instinctieve equivalent is lust), empathie (het instinctieve tegenovergestelde van empathie is overlevingsdrang m.a.w. ieder voor zich), medelijden/genade (instinct is je honger stillen, op elke manier mogelijk, dus ook elk beest in je gezichtsveld dat je honger zou kunnen stillen -> doden of gedood worden) en ga zo maar door..

svenovic

Legacy Member
Ik zei dat emotie een deel van instinct is, zoals het in wiki staat.

En met emotie is het onmogelijk om, zoals bacon erover begint "spiritueel" te evolueren aangezien ze dan emotie verwerpen (aangezien die vredelievende samenleving geen haat en jaloezie meer heeft, zullen de andere emoties ookwel verdwijnen)

Conradus

Legacy Member
Heeft iemand hier teveel Wells gelezen? Een ras zonder haat en jaloezie?

Bacon, waar in de piramiden/grotten/whatever kom je ufo's tegen? Moet zeggen dat in alles over oude egypte er nog nooit een tegengekomen ben.

hatetn

Legacy Member
Conradus zei:
Heeft iemand hier teveel Wells gelezen? Een ras zonder haat en jaloezie?

Bacon, waar in de piramiden/grotten/whatever kom je ufo's tegen? Moet zeggen dat in alles over oude egypte er nog nooit een tegengekomen ben.



et was een helikopter achtig figuurke
en er komen wel redelijk veel afbeeldingen van ufo's voor overal
nuja meestal gewoon ne bol waar mensen op fantaseren

Bacon

Legacy Member
Conradus zei:
Heeft iemand hier teveel Wells gelezen? Een ras zonder haat en jaloezie?

Bacon, waar in de piramiden/grotten/whatever kom je ufo's tegen? Moet zeggen dat in alles over oude egypte er nog nooit een tegengekomen ben.

Kan je niet met google over weg of wil je niet? Of heb je liever dat ik een voorbeeld geef zodat je kan vitten over de interpretatie ervan, zonder dat je zelf een duidelijk beeld hebt?

Ik zal je 1 site geven en uit je volgende argument zal het wel duidelijk worden.

UFO afbeeldingen van voor kinneke jezus:
http://www.ufoartwork.com/slideshow_start.php?p=ufoartwork_bc

tides

Legacy Member
democracy02 zei:
"Buddhism is about Reality. Religion is about thought. Reality is not the same as thought. Some words tickle a certain spot in some folks' brains, while other words get another spot all hot and bothered. And depending on where you like to be tickled, that's what you'll choose to believe in. Buddhism deals with an absolutely different area. Buddhism addresses the very fact of why we want to have our brains tickled all the time."

Dit is even offtopic maar ik vind uw avatar best wel cool

:bow: Alex Grey:bow:

Conradus

Legacy Member
Bacon zei:
Ik zal je 1 site geven en uit je volgende argument zal het wel duidelijk worden.

UFO afbeeldingen van voor kinneke jezus:
http://www.ufoartwork.com/slideshow_start.php?p=ufoartwork_bc

Geen piramiden ;)
Het meeste ervan is imo een iets teveel naar ufo gericht onderzoek, God die op wolken zit? Een bol tussen twee heiligen, een halo rond heiligen, ...?
Er zitten wel sommige interessante afbeeldingen tussen, maar niks dat me over de lijn kan halen om in ufo's te gaan geloven, sorry bacon.

Dirty_Col

Legacy Member
Bacon zei:
Misschien tijd om "goden" vanuit een ander daglicht te bekijken? ;)

Ik sta open voor veel dingen, maar ik ga me niet uitspreken over het feit of het buitenaards wezens zijn of niet die ze afbeelden :) kan je ook niet imo, hoe ga je zoiets onweerlegbaar bewijzen?

Conradus

Legacy Member
Bacon zei:
Wat sorry? Ik zei toch dat je met precies die reply ging afkomen...

Ja? Ben je zelf al een alien dat je de toekomst kan voorspellen? Heb nochtans iets anders geschreven dan wat'k van plan was...
Maar als je alle goden gaat terugvoeren op buitenaardse bezoekers? (er is iets voor te vinden, maar niet al te veel)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan