Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bacon

Legacy Member
Conradus zei:
Je lacht me uit om dan m'n post te bevestigen, bedankt.

Ocharmkes, met statements die neigen naar "das toch allemaal fake" kan ik niet goed overweg.

Struber

Legacy Member
Bacon zei:
Ocharmkes, met statements die neigen naar "das toch allemaal fake" kan ik niet goed overweg.

laat me het dan even omdraaien

geef jij is een concreet onweerlegbaar vb dat ufo's bestaan EN buitenaards zijn

Struber

Legacy Member
Bacon zei:
Heb ik dat ooit beweerd?


in dien langen tekst da ge gepost hebt en welke mening gij deelt gaat het over buitenaards leven dat met onze regeringen akkoorden had gemaakt ed dus....

migelle

Legacy Member
lol, kijgt goe rond de rande van die zogenaamde ufo en ge ziet direct dat da ding fake is :p

Conquerer

Legacy Member
svenovic zei:
ge ga nu zeker beweren dat gij binnen 100 jaar nog altijd de profeet aant uithangen bent.

ALLES GAAT OOIT DOOD
ALLES STERFT OOIT UIT

Domheid zal nooit uitsterven:)

Conquerer

Legacy Member
daarvoor da ij gezinssituatie stoem is ( gij hebt 3 vaders) moete t mijn nie gon afbreke he.

Starrk

Legacy Member
Zouden ET/X-files etc...er nooit geweest zijn, hadden we dan deze UFO gekte?

Of zijn ET/X-files etc...er gekomen dankzij (of ten koste van :p) UFO-spotting?

Ik bedoel maar dat de mensen die zogezegd UFO's zien, ze zien enkel en alleen omdat ze ze willen zien? Waarom moet een alien altijd dezelfde 'look' hebben, waarom ziet een UFO er altijd hetzelfde uit?

Fantasie is gewoon te hard geprikkeld door Hollywood en daar maken geesteszwakken nu gebruik van om plots overal buitenaards leven te zien opduiken...

Santa

Legacy Member
DekadeZ zei:
Zouden ET/X-files etc...er nooit geweest zijn, hadden we dan deze UFO gekte?

Of zijn ET/X-files etc...er gekomen dankzij (of ten koste van :p) UFO-spotting?
UFO gekte is er al lang ze :x
Langer als ET/X-Files :p

Starrk

Legacy Member
Ik bedoelde maar dat films en de ganse rampetamp het huidige beeld gevormd hebben van buitenaards gespuis.

Wat ik mij eigenlijk al heel mijn leven afvraag bij van die rare toestanden: Loopt elke amerikaan dag in dag uit rond met een camera gericht op de lucht?

DJ_CUBEE1

Legacy Member
nog een leuk filmpje uit een vorige thread

DekadeZ zei:
Ik bedoelde maar dat films en de ganse rampetamp het huidige beeld gevormd hebben van buitenaards gespuis.

Wat ik mij eigenlijk al heel mijn leven afvraag bij van die rare toestanden: Loopt elke amerikaan dag in dag uit rond met een camera gericht op de lucht?

als ze al ufo dedectors verkopen voor aan uw huis te hangen, zou mij dit niet verbazen dat er zo'n amerikanen zijn

Starrk

Legacy Member
Die vind ik anders wel lekker getruceerd. Toont ook dat aliens op brandstof vliegen? :p

migelle

Legacy Member
as ze zien wa we hie moete betale voor wa naft zulle ze rap terug naar huis gaan :p

Bacon

Legacy Member
DekadeZ zei:
Ik bedoel maar dat de mensen die zogezegd UFO's zien, ze zien enkel en alleen omdat ze ze willen zien? Waarom moet een alien altijd dezelfde 'look' hebben, waarom ziet een UFO er altijd hetzelfde uit?

Fantasie is gewoon te hard geprikkeld door Hollywood en daar maken geesteszwakken nu gebruik van om plots overal buitenaards leven te zien opduiken...

Waarom ziet een vliegtuig er praktisch altijd hetzelfde uit? Misschien is dat (ronde schijf) wel een vorm die zeer praktisch is voor zoveel ruimte als atmosferische vlucht? Iets wat mij vrij logisch lijkt aangezien ze blijkbaar geen last hebben van inertia (met andere woorden, ze kunnen plots van richting veranderen en hoge snelheden bekomen zonder g-krachten te doorstaan). Als je iet of wat bekend bent met de mogelijke aansturing van die dingen, dan is een ronde schijf ook een zeer logisch gevolg daarvan.
Niettegenstaande dat er blijkbaar veel verschillende vormen worden waargenomen. Je zou kunnen zeggen dat het precies Hollywood is die ons steeds 1 kant laat zien, maar er zijn voorbeelden genoeg die aantonen dat dat ook niet de waarheid is.

Er zijn trouwens genoeg voorbeelden uit de oudheid van UFO's en buitenaardse wezens, dus ik betwijfel of Hollywood er voor iets tussenzit. Veel van de 'ontvoeringen' zullen echter wel een gevolg van zijn van het beeld dat men opwerpt vanuit Hollywood, alsook de geheimhouding van de hele zaak. Schrik van het onbekende maw en een beetje fantasie doen de rest.

Verschillende mensen argumenteren dat dit (achterhouden van zowat alle informatie) een tactiek is die men later wil uitspelen om een, naast de welkbekende 'false flag terror attacks', 'false flag alien attacks' te starten. In een poging wereldwijd culturele verschillen naar de achtergrond te duwen (Ronald Reagon quote) en om, voor de zoveelste keer, mensen schrik aan te jagen die nergens op gebaseerd is. Dit zal leiden tot het opgeven van zowat al onze vrijheden en zal ook 1 van de laatste stappen zijn om één overkoepelende overheid in te richten.
Ondertussen weten we dat op z'n minst de Amerikaanse overheid er in geslaagt is een deel van de teruggevonden tuigen te onderzoeken en werkende te krijgen (Bob Lazar, John Lear), of na te maken, zodat ze deze aanval kunnen ensceneren.

Dit is niet mijn theorie.. en ik weet even goed dat deze "outlandish" klinkt, dus je hoeft er mij niet op te wijzen.

Het enige waar we zeker van zijn is dat er veel onderzoek gedaan is naar teruggevonden tuigen, dat hier geen informatie over vrijkomt, en dat minstens 1 land er in geslaagt is ze werkende te krijgen, de rest is simpelweg een theorie die men wel eens opwerpt gebaseerd op die feiten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan