Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svenovic

Legacy Member
is leegte nie gewoon volledige vacuum, alle, vacuum staat voor een plaats waar niks materie is.
(hier ga ik wel met niemand in discussie over, aangezien ik hier de ruk van ken)

azerty_2006

Legacy Member
<off-topic>
Wat ik jammer vind persoonlijk is dit threads als deze altijd drict volstaan met diehard "gelovers" en niet "gelovigen". Zo word de topic 110% offtopic gehaald is is het niet meer leuk om te lezen (terwijl dit toch wel een boeiend onderwerp is.
</off-topic>

Ik weet niet wat ik moet geloven van UFO's eigelijk. Langs de ene kant zijn er "bewijzen" voor maar langs de andere kant dan ook weer tegen Maar die 2 google video filmkes die hier gepost werden (met de beelden van nasa) spraken me wel aan. Als ge ze bijden VOLEDIG bekijkt zet het u wel aan het denken. En die theorie van die kerel in het tweede fimpke is zeer doordacht en houd wel steek imo.

Ook wil ik zeggen dat ik geloof dat vele UFO filmkes echt zijn. Wat ik niet durf zeggen is dat ze ZEKER buitenaards zijn. Voor mij zijn ze oftewel alien ofwel goverment.

Gelieve deze post niet af te kraken want ik heeft hier enkel mijn zicht op de situatie en beweer hier niets.

Grts to all :)

morph123

Legacy Member
ik weet eerlijk gezeg ook niet echt wat ik ervan moet denken.maar zie het zo van die duizenden foto's,flmpkes en nog zoveel meer getuigenissen hoeft er maar 1 van authentiek te zijn.
en idd die filmpkes van de nasa en die man zijnen uitleg laten u toch echt wel nadenken.

svenovic

Legacy Member
Hey, ik heb niks tegen meningen, alleen da varkenslapje begon me de keel uit te hangen met zen conspiracy stuff, terwijl hij nooit zelf iets zegt maar filmkes en quotes zijn vuile werk laat opknappen.

svenovic

Legacy Member
Heb ik ooit gezegd "hier"?
Gij begint altij over samenzweringen en al da gedoe maar als het erop aankomt kunt ge nieens uw eigen standpunt verdedigen, dan begint ge met filmkes en quotes van kerels die ook maar mens zijn...

MAXXUR

Legacy Member
moesten wij de slimsten zijn in ons heelal zouden we discussies als deze niet eens voeren.

Bacon

Legacy Member
"altij en al da gedoe", het enige waar ik het over heb op dit forum is 9/11. Net zoals miljoenen andere mensen ondertussen. Dat jij dat snel wil klasseren als "conspiracy-stuff" is uw zaak.

En ik had nog geen eigen standpunt... je gaf me zelfs de tijd niet om er 1 te formuleren, ik stel u een paar simpele vragen over uw standpunt en je begint direct, met 2 man zelfs, kinderachtig uit te halen.

hatetn

Legacy Member
zo fake als da zeemonster dak een tijdje geleden op tv zag
heel hun filmke goe beeld ze draaien naar het monster helemaal wazig alsof de monster iets doet
en het komt maar eens om de 200 jaar maar ze hebben het op 2 dagen meerdere keren gezien:ironic:

nu hier ziede duidelijk da het erop geplakt is
ze zouden beter ne keer aan de makers van een space sf vragen om ne keer zo'n filmke te maken tga dan tenminste schoon zijn om ernaar te kijken

azerty_2006

Legacy Member
svenovic & Bacon, geef elkaar nu toch eens een hand en stop the war :p.

edit: let niet op mijn spelling vandaag, joints = bad....

BulletsAreScene

Legacy Member
Bacon zei:
"altij en al da gedoe", het enige waar ik het over heb op dit forum is 9/11. Net zoals miljoenen andere mensen ondertussen. Dat jij dat snel wil klasseren als "conspiracy-stuff" is uw zaak.

En ik had nog geen eigen standpunt... je gaf me zelfs de tijd niet om er 1 te formuleren, ik stel u een paar simpele vragen over uw standpunt en je begint direct, met 2 man zelfs, kinderachtig uit te halen.
Ik herinner mij toch ooknog dieje New world order stuff enzo hoor (en da was niet alleen met 9/11), ja ik heb een goed geheugen :p

azerty_2006

Legacy Member
morph123 zei:
ik moet nu wel zeggen dat het filmke waar hier heel de discussie mee begonnen is,fake is.

Het gaat hier al lang niet meer om dat filmke mijn beste :)

svenovic

Legacy Member
Bacon zei:
"altij en al da gedoe", het enige waar ik het over heb op dit forum is 9/11. Net zoals miljoenen andere mensen ondertussen. Dat jij dat snel wil klasseren als "conspiracy-stuff" is uw zaak.

En ik had nog geen eigen standpunt... je gaf me zelfs de tijd niet om er 1 te formuleren, ik stel u een paar simpele vragen over uw standpunt en je begint direct, met 2 man zelfs, kinderachtig uit te halen.

Met 2 man zelfs? Wow, ik wist niet dat ik 2 man was...
en daarbij, het is een forum, hoe kunt ge niet genoeg tijd hebben om er 1 te formuleren...
this nie dat ik u kan onderbreken he

Volgens mij is dit van u btw, dit noem ik kinderachtig uithalen
Bacon zei:
Sjonge jonge.. *backs away slowly*
Bacon zei:
You know I'd go into this but it's just easier to call you.. lets say, uneducated on the subject.

Bacon

Legacy Member
BulletsAreScene zei:
Ik herinner mij toch ooknog dieje New world order stuff enzo hoor (en da was niet alleen met 9/11), ja ik heb een goed geheugen :p

That's basically the same ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan