Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bacon zei:You're too funny.
Ik herinner mij toch ooknog dieje New world order stuff enzo hoor (en da was niet alleen met 9/11), ja ik heb een goed geheugenBacon zei:"altij en al da gedoe", het enige waar ik het over heb op dit forum is 9/11. Net zoals miljoenen andere mensen ondertussen. Dat jij dat snel wil klasseren als "conspiracy-stuff" is uw zaak.
En ik had nog geen eigen standpunt... je gaf me zelfs de tijd niet om er 1 te formuleren, ik stel u een paar simpele vragen over uw standpunt en je begint direct, met 2 man zelfs, kinderachtig uit te halen.

AkiMbO zei:Ik geloofde er 0.1% van, tot hij zo opeens wegschoot.
morph123 zei:ik moet nu wel zeggen dat het filmke waar hier heel de discussie mee begonnen is,fake is.

Bacon zei:"altij en al da gedoe", het enige waar ik het over heb op dit forum is 9/11. Net zoals miljoenen andere mensen ondertussen. Dat jij dat snel wil klasseren als "conspiracy-stuff" is uw zaak.
En ik had nog geen eigen standpunt... je gaf me zelfs de tijd niet om er 1 te formuleren, ik stel u een paar simpele vragen over uw standpunt en je begint direct, met 2 man zelfs, kinderachtig uit te halen.
Bacon zei:Sjonge jonge.. *backs away slowly*
Bacon zei:You know I'd go into this but it's just easier to call you.. lets say, uneducated on the subject.
BulletsAreScene zei:Ik herinner mij toch ooknog dieje New world order stuff enzo hoor (en da was niet alleen met 9/11), ja ik heb een goed geheugen![]()
