Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conradus

Legacy Member
Bacon zei:
Er zijn trouwens genoeg voorbeelden uit de oudheid van UFO's en buitenaardse wezens, dus ik betwijfel of Hollywood er voor iets tussenzit.
Zoals?
Bacon zei:
Verschillende mensen argumenteren dat dit (achterhouden van zowat alle informatie) een tactiek is die men later wil uitspelen om een, naast de welkbekende 'false flag terror attacks', 'false flag alien attacks' te starten. In een poging wereldwijd culturele verschillen naar de achtergrond te duwen (Ronald Reagon quote) en om, voor de zoveelste keer, mensen schrik aan te jagen die nergens op gebaseerd is. Dit zal leiden tot het opgeven van zowat al onze vrijheden en zal ook 1 van de laatste stappen zijn om één overkoepelende overheid in te richten.
Weer een Illuminati-complot?
Bacon zei:
Ondertussen weten we dat op z'n minst de Amerikaanse overheid er in geslaagt is een deel van de teruggevonden tuigen te onderzoeken en werkende te krijgen (Bob Lazar, John Lear), of na te maken, zodat ze deze aanval kunnen ensceneren.
Waar haal je dit vandaan?

virtualdude

Legacy Member
Er zijn trouwens genoeg voorbeelden uit de oudheid van UFO's en buitenaardse wezens, dus ik betwijfel of Hollywood er voor iets tussenzit.

Zoals de onbegrijpbare bouwtechnieken van de Maya's.
Sommige stenen zijn preciezer geslepen dan met de huidige lasertechnieken.

Grondopschriften in Zuid-Amerika die zicht strekt over verscheidene km's. ( >10 km ) Enkel zichtbaar vanuit de lucht.

Opschriften in de Egyptische oudheid


...


edit:: waar ik wel mee akkoord kan gaan is de evolutie van de foto's sinds de jaren '50 van een UFO. Die foto's lijken te evolueren :)

Bacon

Legacy Member
Ga wat op zoek hé Conradus, ik probeer hier niets te bewijzen, er zijn genoeg aanwijzingen in deze thread the vinden die een begin kunnen zijn van je zoektocht.

Conradus

Legacy Member
virtualdude zei:
Grondopschriften in Zuid-Amerika die zicht strekt over verscheidene km's. ( >10 km ) Enkel zichtbaar vanuit de lucht.

Opschriften in de Egyptische oudheid
Nazca en een luchtballon?

En over welke opschriften heb je het?

Tja Bacon jij probeert nooit iets te bewijzen hé, maar ondertussen preek je harder dan een pater...

mATHIEU`

Legacy Member
virtualdude zei:
Zoals de onbegrijpbare bouwtechnieken van de Maya's.
Sommige stenen zijn preciezer geslepen dan met de huidige lasertechnieken.

Grondopschriften in Zuid-Amerika die zicht strekt over verscheidene km's. ( >10 km ) Enkel zichtbaar vanuit de lucht.

Opschriften in de Egyptische oudheid


...


edit:: waar ik wel mee akkoord kan gaan is de evolutie van de foto's sinds de jaren '50 van een UFO. Die foto's lijken te evolueren :)

Ook het boek gelezen "De goden waren kosmonauten" ? :)

Struber

Legacy Member
virtualdude zei:
Zoals de onbegrijpbare bouwtechnieken van de Maya's.
Sommige stenen zijn preciezer geslepen dan met de huidige lasertechnieken.

Grondopschriften in Zuid-Amerika die zicht strekt over verscheidene km's. ( >10 km ) Enkel zichtbaar vanuit de lucht.

Opschriften in de Egyptische oudheid


...


edit:: waar ik wel mee akkoord kan gaan is de evolutie van de foto's sinds de jaren '50 van een UFO. Die foto's lijken te evolueren :)

ivm de maya's, ik denk dat zij het waren die de hele zonnecyclus kenden en ook bepaalde gebouwen hadden waar 1 keer om de zoveel jaar door een klein gaatje de zon scheen. Ze hadden dus idd veel kennis van zowel bouwen, de zon en maan enz enz maar om dit dan direct met aliens te linken gaat me net te ver

Bacon

Legacy Member
Het gaat niet alleen over de zon, vele oude beschavingen wisten het aantal planeten in ons zonnestelsel, alsook bijvoorbeeld het bestaan van elektronen, neutronen, protonen, enz. Als ik mij niet vergis stonden ze zelfs een stap verder dan wat we op dit moment kunnen aantonen met onze technologie.

Maar dat heeft helemaal niets te maken met "aliens", zowat alle beschavingen spreken over 'luchtschepen', op bekende afbeeldingen ivb met religie staan ze afgebeeld, ze staan in grotschilderingen, de pyramides, enzovoort.

svenovic

Legacy Member
Tja, bacon, misschien is nadenken voor ge zo'n discussies begint te voeren he. Gij hebt nieens een opinie want ge krijgt nie de tijd om er een te formuleren...

Trouwens, ge zet ne quote da ge nie zomaar alles blindelings moet volgen, maar ik heb u nog nie zien nadenken ze, tot nu toe hebt ge voor al uw stukskes theorie werken van ander mensen gebruikt.

Maar nu we toch over quotes bezig zijn, Stephen Hawking doet er een aantal goei

Zo verklaarde hij in een documentaire over buitenaardse bezoekers dat als ze echt verder stonden als ons wij al lang uitgemoord en opgesloten zaten, aangezien verbroederen met een lagere vorm nogal tegen de natuur is.

We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star. But we can understand the Universe. That makes us something very special.

Bacon

Legacy Member
lol no comment :)

Over uw Hawking quote, ik dacht dat hij intelligenter was, kan je misschien een bron laten zien?

Zoals ik eerder zij, wij proberen alles vanuit onze denkwereld uit te leggen, en gaan er dus vanuit dat andere rassen, net als wij, komaf maken met alles wat niet past. We zijn een moordzuchtig volk dat niet anders doet dan oorlog voeren, in die maten dat we denken dat het normaal is en dat iedereen het wel zal doen.

Misschien zijn die wezens net iets verder geëvolueerd op spiritueel vlak, en niet alleen op technologisch vlak. Iets wat wij ons vandaag nog maar moeilijk kunnen inbeelden omdat we spiritualiteit veralgemenen met ofwel religie ofwel "zweverige new-age zever".

svenovic

Legacy Member
nee, daar heeft hij waarschijnlijk rekening mee gehouden, ik allesinds wel.

'Spiritueel evolueren' zoals gij het zegt zou eigelijk nie meer zijn dan emoties verbannen, aangezien elk levend organisme zichzelf wil in stand houden. En dit gaat niet anders zijn in eender welk ander zonnestelsel want als het wel zo was zou dat ras het niet lang overleven.

Dus zoals Hawking zei: als we ooit bezoek krijgen zullen we het als menselijk ras niet lang rekken.
Ofwel moest het zijn dat ze echt schrik van ons hebben en niet kunnen terugvechten.

En eigelijk bent gij de enige die alles vanuit onze denkwereld probeert uit te leggen, want ge begint over "spiritueel en technologisch verder dan ons", waarmee ge toch aangeeft dat ze ooit op een punt geweest zijn als dat van ons. En door zo'n uitspraken gaat ge mij niet doen twijfelen aan mijn standpunt ze.

Leven, waar dan ook, zal altijd een organisatie van geweld zijn.

Project Loony

Legacy Member
Bacon zei:
lol no comment :)

Over uw Hawking quote, ik dacht dat hij intelligenter was, kan je misschien een bron laten zien?

Zoals ik eerder zij, wij proberen alles vanuit onze denkwereld uit te leggen, en gaan er dus vanuit dat andere rassen, net als wij, komaf maken met alles wat niet past. We zijn een moordzuchtig volk dat niet anders doet dan oorlog voeren, in die maten dat we denken dat het normaal is en dat iedereen het wel zal doen.

Misschien zijn die wezens net iets verder geëvolueerd op spiritueel vlak, en niet alleen op technologisch vlak. Iets wat wij ons vandaag nog maar moeilijk kunnen inbeelden omdat we spiritualiteit veralgemenen met ofwel religie ofwel "zweverige new-age zever".
Ik wacht al op het moment waarop je Stephen Hawking gaat uitmaken voor een 'persoon die zijn basisfysica niet kent'.

Er zweven geen vliegende schotels rond, helaas. Sommige mensen hebben nu eenmaal veel aandacht nodig...

Dirty_Col

Legacy Member
Waarom krijg ik het gevoel dat deze thread ook op een welles-nietesdiscussie gaat uitdraaien?

svenovic

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Waarom krijg ik het gevoel dat deze thread ook op een welles-nietesdiscussie gaat uitdraaien?

Te laat?

Eigelijk hoeft het zelfs niet want ik heb nooit ergens vermeld dat het onmogelijk is, ik zei altijd dat de kans uitermate klein is.

Project Loony

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Waarom krijg ik het gevoel dat deze thread ook op een welles-nietesdiscussie gaat uitdraaien?
Hmja, er zijn al meerdere threads als deze geweest, het is aan de moderators om er een eind aan te maken.

Bacon

Legacy Member
svenovic zei:
'Spiritueel evolueren' zoals gij het zegt zou eigelijk nie meer zijn dan emoties verbannen, aangezien elk levend organisme zichzelf wil in stand houden. En dit gaat niet anders zijn in eender welk ander zonnestelsel want als het wel zo was zou dat ras het niet lang overleven.

Spiritueel evolueren heeft niets te maken met emoties verbannen. En de drang naar overleving heeft niets te maken met emoties maar met overlevingsinstinct.
En spiritueel evolueren heeft niets te maken met het verbannen van overlevingsinstinct.

Met andere woorden, het is niet omdat je spiritueel zou evolueren dat je daardoor geen dreiging kan afwenden. Het zijn net emoties die leiden tot overhaaste en ongepaste acties die veelal de situatie escaleren ipv ze op te lossen.

svenovic

Legacy Member
Euh, waarom breekt gij mij af om mij direct daarna gelijk te geven

Emoties zijn nodig om te overleven, anders is er niks wat u tegenhoud om gewoon effe rustig van een rots te springen of iemand anders af te meppen...

En btw, als ge zo goe weet waar het niets mee te maken heeft, zegt dan is waar wel want ge bent weer aant afbreken zonder tegenargumenten te geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan