Sivve
Legacy Member
DJ_CUBEE1 zei:nog een leuk filmpje uit een vorige thread
als ze al ufo dedectors verkopen voor aan uw huis te hangen, zou mij dit niet verbazen dat er zo'n amerikanen zijn
Interessant, lol srry voor vorige post, verkeerd gequote

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DJ_CUBEE1 zei:nog een leuk filmpje uit een vorige thread
als ze al ufo dedectors verkopen voor aan uw huis te hangen, zou mij dit niet verbazen dat er zo'n amerikanen zijn

Zoals?Bacon zei:Er zijn trouwens genoeg voorbeelden uit de oudheid van UFO's en buitenaardse wezens, dus ik betwijfel of Hollywood er voor iets tussenzit.
Weer een Illuminati-complot?Bacon zei:Verschillende mensen argumenteren dat dit (achterhouden van zowat alle informatie) een tactiek is die men later wil uitspelen om een, naast de welkbekende 'false flag terror attacks', 'false flag alien attacks' te starten. In een poging wereldwijd culturele verschillen naar de achtergrond te duwen (Ronald Reagon quote) en om, voor de zoveelste keer, mensen schrik aan te jagen die nergens op gebaseerd is. Dit zal leiden tot het opgeven van zowat al onze vrijheden en zal ook 1 van de laatste stappen zijn om één overkoepelende overheid in te richten.
Waar haal je dit vandaan?Bacon zei:Ondertussen weten we dat op z'n minst de Amerikaanse overheid er in geslaagt is een deel van de teruggevonden tuigen te onderzoeken en werkende te krijgen (Bob Lazar, John Lear), of na te maken, zodat ze deze aanval kunnen ensceneren.
Er zijn trouwens genoeg voorbeelden uit de oudheid van UFO's en buitenaardse wezens, dus ik betwijfel of Hollywood er voor iets tussenzit.

Nazca en een luchtballon?virtualdude zei:Grondopschriften in Zuid-Amerika die zicht strekt over verscheidene km's. ( >10 km ) Enkel zichtbaar vanuit de lucht.
Opschriften in de Egyptische oudheid
virtualdude zei:Zoals de onbegrijpbare bouwtechnieken van de Maya's.
Sommige stenen zijn preciezer geslepen dan met de huidige lasertechnieken.
Grondopschriften in Zuid-Amerika die zicht strekt over verscheidene km's. ( >10 km ) Enkel zichtbaar vanuit de lucht.
Opschriften in de Egyptische oudheid
...
edit:: waar ik wel mee akkoord kan gaan is de evolutie van de foto's sinds de jaren '50 van een UFO. Die foto's lijken te evolueren![]()

virtualdude zei:Zoals de onbegrijpbare bouwtechnieken van de Maya's.
Sommige stenen zijn preciezer geslepen dan met de huidige lasertechnieken.
Grondopschriften in Zuid-Amerika die zicht strekt over verscheidene km's. ( >10 km ) Enkel zichtbaar vanuit de lucht.
Opschriften in de Egyptische oudheid
...
edit:: waar ik wel mee akkoord kan gaan is de evolutie van de foto's sinds de jaren '50 van een UFO. Die foto's lijken te evolueren![]()
We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a very average star. But we can understand the Universe. That makes us something very special.

Ik wacht al op het moment waarop je Stephen Hawking gaat uitmaken voor een 'persoon die zijn basisfysica niet kent'.Bacon zei:lol no comment
Over uw Hawking quote, ik dacht dat hij intelligenter was, kan je misschien een bron laten zien?
Zoals ik eerder zij, wij proberen alles vanuit onze denkwereld uit te leggen, en gaan er dus vanuit dat andere rassen, net als wij, komaf maken met alles wat niet past. We zijn een moordzuchtig volk dat niet anders doet dan oorlog voeren, in die maten dat we denken dat het normaal is en dat iedereen het wel zal doen.
Misschien zijn die wezens net iets verder geëvolueerd op spiritueel vlak, en niet alleen op technologisch vlak. Iets wat wij ons vandaag nog maar moeilijk kunnen inbeelden omdat we spiritualiteit veralgemenen met ofwel religie ofwel "zweverige new-age zever".
Dirty_Col zei:Waarom krijg ik het gevoel dat deze thread ook op een welles-nietesdiscussie gaat uitdraaien?
Hmja, er zijn al meerdere threads als deze geweest, het is aan de moderators om er een eind aan te maken.Dirty_Col zei:Waarom krijg ik het gevoel dat deze thread ook op een welles-nietesdiscussie gaat uitdraaien?
svenovic zei:'Spiritueel evolueren' zoals gij het zegt zou eigelijk nie meer zijn dan emoties verbannen, aangezien elk levend organisme zichzelf wil in stand houden. En dit gaat niet anders zijn in eender welk ander zonnestelsel want als het wel zo was zou dat ras het niet lang overleven.