Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hmgrwngd

Legacy Member
w00tw00t zei:
betwijfel da, hadde het toen met 4 man gezien
allemaal zelfde halucinaties tegelijkertijd krijge zou zeer raar zijn
en je moet me ook nie probere te overtuige da et bullshit is. Dat is het mss voor u maar niet voor mij.

OK het was een UFO ...

En nu ? :)

Is je leven enorm overhoop gegooid ? :p

Conqie

Legacy Member
dat is een ufo, unidentified flying object, of het buitenaards is w/e, zelf een komeet kan een ufo zijn, dus stop met de verkeerde benaming :)

Hmgrwngd

Legacy Member
w00tw00t zei:
neen ? moet da wel ?

Wat zei ik : Als er niks veranderd is; wat maak het dan uit ?

"Ik geloof dat er groene driehoeksvormige goudvissen leven in de dieptes van de Atlantische oceaan, en als je eraan komt, spatten ze uit elkaar en laten een rode wolk achter"
-> Ja, ik heb het recht om daar in te geloven; maar als het niks van verschil uitmaakt in je leven .
Waarom dan geloven in iets ? :)

NapalmBenny.

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Wat zei ik : Als er niks veranderd is; wat maak het dan uit ?

"Ik geloof dat er groene driehoeksvormige goudvissen leven in de dieptes van de Atlantische oceaan, en als je eraan komt, spatten ze uit elkaar en laten een rode wolk achter"
-> Ja, ik heb het recht om daar in te geloven; maar als het niks van verschil uitmaakt in je leven .
Waarom dan geloven in iets ? :)

Waarom er niet in geloven dan??

De keuze er in geloven, maar er geen zak van aan trekken is dan toch logischer :/

Parnakra

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Wat zei ik : Als er niks veranderd is; wat maak het dan uit ?

"Ik geloof dat er groene driehoeksvormige goudvissen leven in de dieptes van de Atlantische oceaan, en als je eraan komt, spatten ze uit elkaar en laten een rode wolk achter"
-> Ja, ik heb het recht om daar in te geloven; maar als het niks van verschil uitmaakt in je leven .
Waarom dan geloven in iets ? :)

Er is wel degelijk een verschil.

w00tw00t

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
dat is een ufo, unidentified flying object, of het buitenaards is w/e, zelf een komeet kan een ufo zijn, dus stop met de verkeerde benaming :)
ahja idd twas unidentified mja slaat optzelfde

Parnakra

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Zijnde ? (buiten de ervaring zelf)

Als jij erin gelooft en je laat dat blijken (dat is natuurlijk wel de voorwaarde) gaan mensen je daarop gaan beoordelen.

Verder bordurend op jouw voorbeeld, zullen mensen je waarschijnlijk als idioot of gek bestempelen. Je kan natuurlijk ook geloven in dingen die enige basis hebben (hetzij rationeel of anders) en dan kan je mensen achter en rondom je scharen, om hetgeen je in gelooft kracht bij te zetten.

Thin Liz

Legacy Member
Die laatste video is echt wel een must voor iedereen, duurt wel wat lang maar z'n uitleg komt zeer geloofwaardig over.

Thales

Legacy Member
bij die video google heb je rechts nog filmpjes van nasa enzo ook wel interessant

Hmgrwngd

Legacy Member
Parnakra zei:
Als jij erin gelooft en je laat dat blijken (dat is natuurlijk wel de voorwaarde) gaan mensen je daarop gaan beoordelen.

Verder bordurend op jouw voorbeeld, zullen mensen je waarschijnlijk als idioot of gek bestempelen. Je kan natuurlijk ook geloven in dingen die enige basis hebben (hetzij rationeel of anders) en dan kan je mensen achter en rondom je scharen, om hetgeen je in gelooft kracht bij te zetten.

AZo, een saai en voorspelbaar antwoord; quelle surprise . :p

Je zegt me dingen die ik al weet; en je vat hetgeen ik zeg niet. Mooi zo!

Parnakra

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
AZo, een saai en voorspelbaar antwoord; quelle surprise . :p

Je zegt me dingen die ik al weet; en je vat hetgeen ik zeg niet. Mooi zo!

Dan reageer je eens serieus, kan meneer z'n breintje het niet vatten en verlaagt hij zichzelf weer tot kinderachtig geflame.

Quelle surprise!

Hmgrwngd

Legacy Member
Parnakra zei:
Dan reageer je eens serieus, kan meneer z'n breintje het niet vatten en verlaagt hij zichzelf weer tot kinderachtig geflame.

Quelle surprise!
Was maar een grapje hoor; ik weet wat je bedoelde hoor.

Je hoeft alles zo serieus nie op te nemen. ;)

ec8or

Legacy Member
morph123 zei:
dit video'ke is wel zeer goed.en kan bijna geen trukage zijn.
right, je kunt met videomontage tegenwoordig zogoed als alles, en ik ovnd zelf het filmpje eerder slechter 'getruckeerd' - maja, een kinderhand is gauw gevuld?

Thales

Legacy Member
idd
da was die met dat russisch vliegtuig zeker?
ik dacht al dat dat een kerel was metn een speelgoedvliegtuigje in zen hand en die wat voor een scherm stond te bewegen ( de hand dan ) en dan een vlieg ofzo

Myst!Q

Legacy Member
w00tw00t zei:
van da klipke zegt men al een tijke da et fake is.
Maar ik denk dat het elk persoon zijn recht is om derin te gelove of niet.
Ik heb er 2 gezien tot nu toe. Niet van die platte schotels of bollekes maar echt gek gedoe met bewegende lichten en al. Voor mij blijft het een ufo en alsk me nie vergis is een ufo een Unknown Flying Object. Wat ik toen zag is voor mij idd een unknown flying object omdak zoiets nooit heb gezien dervoor en ook nie derna. En ik was niet de enige die het toen zag en neen we waren niet zat of dergelijke. En zien er ook nie uit als een of andere boer met iq van een tafelpoot. Ik zeg wel niet dat het van een of andere planeet komt, het kon ook gewoon iets van het leger zijn waarvan we niks vnafweten

Je bent niet de enige met een soortgelijke rare ervaring hoor. Kstond eens met een paar vrienden buiten ( 5 a 6 man ) en twas klaarlichte dag en we keken omhoog met 3 en zagen iets voorbij vliegen en da had zo van die lichten onderaan ( groen btw ) en we zeiden das een UFO en ons ander vrienden zagen iets dat al heel ver weg zat maar het bizarre eraan was dat we allemaal op hetzelfde moment voor wel 5 minuten allemaal witte fonkeltjes voor ons ogen zagen. Da was wel neig ze :D

Reptiel

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Was maar een grapje hoor; ik weet wat je bedoelde hoor.

Je hoeft alles zo serieus nie op te nemen. ;)
hehe, funny

btw. geloof jij in buitenaards leven ?

ec8or

Legacy Member
Reptiel zei:
hehe, funny

btw. geloof jij in buitenaards leven ?
niet meteen als je het zo stelt, maar ik geloof wel dat er evenzeer in een ander ver zonnestelsel een planeet ZOU kunnen zijn zoals de aarde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan