Archief - UFO in China

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svenovic

Legacy Member
Die 'spheres' lijken me niet handig om mee te reizen in de ruimte. En als wezens al zo slim zijn om tot hier te komen gaan ze zeker nie effe boven de massa hangen.

w00tw00t

Legacy Member
svenovic zei:
Die 'spheres' lijken me niet handig om mee te reizen in de ruimte. En als wezens al zo slim zijn om tot hier te komen gaan ze zeker nie effe boven de massa hangen.

bewijzen? geen enkele idd. Enige wat je hier kan zeggen is dat jij het absurd vind maar mening van andere onderschepen omdat het niet samenvalt met de jouwe gaat bij dit onderwerp niet, vind ik toch. De mensen die in ufos geloven hebben geen vaste bewijzen dat ze bestaan buiten wat ze hebben gezien en de mensen die ufos maar flauwe zever vinden hebbe tevens geen bewijzen dat ufos niet bestaan.

svenovic

Legacy Member
Ja iets wa nie bestaat kunt ge uiteraard niet bewijzen...

Maar de kans is groter dat Jezus hier nu mijn kamer binnenkomt en op mijn kast de macarena begint te dansen dan dat wij bezocht worden door buitenaards leven.

svenovic

Legacy Member
Bacon zei:

Om de simpele reden dat om door de ruimte te reizen men nog steeds een vorm van brandstof en technologie nodig heeft voor de besturing. This niet omdat ze van een andere planeet zijn dat ze de basisregels van het universum zomaar kunnen overtreden he.

Het idee alleen al dat Aliens naar hier komen in een sliert ballonnen is absurd.

svenovic

Legacy Member
nee, omdat het technisch gezien zeer onwaarschijnlijk is dat hier ooit iets gaat geraken. En het op zich al heel onwaarschijnlijk is dat ze net nu komen kijken nu wij zelf een besef van de ruimte krijgen. Dan moeten ze ons nog weten liggen, ze moeten geevolueerd zijn tot een punt waarop ze het universum kunnen begrijpen (en op dit punt zit net het probleem, de mens is uniek hierin en zal dus wel mogelijk zijn op andere planeten maar met een hele kleine kans die bijna verwaarloosbaar is ter vergelijking met het aantal diersoorten hier). De planeet moet genoeg brandstoffen hebben om zich over enorme afstanden te kunnen verplaatsen tegen enorme snelheden.

En tegen dat ze hier zouden zijn zijn ze zelf al lang dood want zelfs aliens leven niet voor altijd...

En ik heb nooit ergens vermeld dat het onmogelijk is, maar de kans zou kleiner zijn dan 0.0000000000000000000000000000000000000000000000000001 dat buitenaardse levensvormen ons komen bezoeken

Bacon

Legacy Member
Om de simpele reden dat om door de ruimte te reizen men nog steeds een vorm van brandstof en technologie nodig heeft voor de besturing.

Ja en een bol kan je niet besturen of er past geen brandstof in? Of wat wil je nu eigenlijk zeggen?

En het op zich al heel onwaarschijnlijk is dat ze net nu komen kijken nu wij zelf een besef van de ruimte krijgen.

"Net nu", je weet toch dat UFO sightings teruggaan tot in de oudheid?

de mens is uniek hierin

De mens uniek in het begrijpen van het universum?

Sjonge jonge.. *backs away slowly*

svenovic

Legacy Member
baahaha, man, ge leest niet eens

"de mens is uniek hierin en zal dus wel mogelijk zijn op andere planeten maar met een hele kleine kans die bijna verwaarloosbaar is ter vergelijking met het aantal diersoorten hier".
Of hebt gij thuis een kat die experimenten doet met zwaartekracht ofzo

En ge weet toch wel dat 'tot in de oudheid' geen fluit betekend als ge tijd in het universum ziet.

En wat ik wil zeggen is dat uw vorig filmke een sliert ballonnen was...

svenovic

Legacy Member
Waarom, omdat ik niet zomaar geloof wat ze mij voorschotelen, conspiracy-dude?

Bij een dilemma is het meestal de simpelste oplossing die de juiste blijkt te zijn (komt ook voor in de film Contact die volgende week op TV komt)
Wat is het meest waarschijnlijke:
A. Mensen halen een grap uit met de bevolking
B. Aliens van miljoenen/miljarden lichtjaren verder komen ons entertainen door effe boven de grote massa in de lucht te gaan hangen zonder verder iets en verdoen zo waarschijnlijk meer dan de helft van de brandstoffen op hun eigen planeet.

Bacon

Legacy Member
You know I'd go into this but it's just easier to call you.. lets say, uneducated on the subject.

svenovic

Legacy Member
Ow nee, hoe voel ik me nu persoonlijk aangevallen... *valt in slaap

sLLut

Legacy Member
Bacon zei:
You know I'd go into this but it's just easier to call you.. lets say, uneducated on the subject.

Ik twijfel aan uw studies

Ge voelt u eigen intelligent omdat ge naar Signs hebt gekeken zeker?
In mijn oge zijt ge ne ware humorist. De enige reden dat die aliens nog ni met u praten is omdat ge ni charismatisch genoeg bent, werk eraan!

Zoals Franky V. over Anderlecht zegt: Het gaat perfect, er zijn alleen enkele WERKPUNTEN.

sLLut

Legacy Member
svenovic zei:
baahaha, man, ge leest niet eens

"de mens is uniek hierin en zal dus wel mogelijk zijn op andere planeten maar met een hele kleine kans die bijna verwaarloosbaar is ter vergelijking met het aantal diersoorten hier".
Of hebt gij thuis een kat die experimenten doet met zwaartekracht ofzo

En ge weet toch wel dat 'tot in de oudheid' geen fluit betekend als ge tijd in het universum ziet.

En wat ik wil zeggen is dat uw vorig filmke een sliert ballonnen was...

Zie ik daar een complot tussen de gebroeders Wright en Superman? :o)
Ik maak er even een thread van!
Zullen we dan meteen enkele filmpjes maken en uploaden op google videos?
Google planet goes Google Galaxy

sLLut

Legacy Member
Bacon zei:
Waarom? Die 'spheres' zijn de afgelopen jaren op tal van plekken op de wereld gefilmd. Ze zien er in ieder geval niet fake uit, de rest is uw zaak.


Ur braincells seem to work at an estimated 1 kb/sec

By the time u read & comprehend this, i'm long offline :) Perhaps already back online

Conquerer

Legacy Member
De ruimte is oneindig groot, dus het is onmogelijk dat wij de enige progressieve, intellectuele 'soort' zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan