666-Damarus-666 zei:
Het hangt ervan af waar je download... Als je bv. rapidshare gebruikt dan is het nog mogelijk, maar op veel dingen is Dommel voor mij gewoon te traag om bv. 100G op een maand af te halen. Nuja in vgl. met de limiet en de prijs kan ik er nog mee leven.
De combinatie van Rapidshare en Internet Download Accelerator heeft mijn metertje wel al fameus doen stijgen. Anders gingen mijn RS downloads tegen een goeie 40kb/s (4 bestanden tegelijk) en nu is dat een goeie 100kb/s! Downloadpret gegarandeerd.
HUH?
Ik zit al 2 weken op smallband, en de 24ste wor mijn lijn pas gereset. mijn 75 gig is er dus op minder dan een halve maand door,en het grootste stuk is dan nog snachts gedownload(telt minder mee, dus eigenlijk veel meer als 75 gig gebruikt).
Ik haal constante speeds van rond de 400 kb/s, 41* is ongeveer mn max.
Ik haal da op rapidshare, nieuwsgroepe, sommige ftp's, gewone websites, ...
GEEN ENKEL probleem om er 100 gig of zelfs 200 gig door te krijge aan die snelheid, op een maand.
@Poenanie: zat hier met hetzelfde probleem, de startkosten "schrikte" mn ouders ook af. Maar dan heb ik uitgeteld hoeveel het ons per maand zou kosten(telefoongesprekken en internet gecombineerd), en da was iets van een 20 €. Dus toen is het wel gelukt,ma ik moest het in orde brenge
Gewoon de vergelijking make en me tabelle enz afkome, da lukt dan wel
