mythe
Legacy Member
Telenet zegt steeds weer -als je navraagt voor verhoging van datalimiet in massale groepen-:
We zien geen probleem in met onze datalimieten aangezien er slechts 2 % groot gebruikers zijn.
en/of
We willen voorkomen dat er illegale verspreidingen gebeuren via ons netwerk.
en/of
We gaan mee met de markt en volgen dus wat de klant vraagt.
Dus nu vroeg ik mij af hoeveel mensen er hier regelmatig over hun limiet zitten of er nauwlijks van zitten elke maand.
Ik ga mij niet iedere keer op smallband zetten (dus ben zogezegd geen grootverbruiker volgens Telenet). Maar ik zit wel altijd dicht bij smallband.
Dus vroeg mij is af hoe het hier zit.
En als niemand een grootverbruiker is moeten ze toch geen schrik hebben voor alles uit te breiden?
We zien geen probleem in met onze datalimieten aangezien er slechts 2 % groot gebruikers zijn.
en/of
We willen voorkomen dat er illegale verspreidingen gebeuren via ons netwerk.
en/of
We gaan mee met de markt en volgen dus wat de klant vraagt.
Dus nu vroeg ik mij af hoeveel mensen er hier regelmatig over hun limiet zitten of er nauwlijks van zitten elke maand.
Ik ga mij niet iedere keer op smallband zetten (dus ben zogezegd geen grootverbruiker volgens Telenet). Maar ik zit wel altijd dicht bij smallband.
Dus vroeg mij is af hoe het hier zit.
En als niemand een grootverbruiker is moeten ze toch geen schrik hebben voor alles uit te breiden?




