Archief - Regelmatig over je Datalimiet?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dirty_Col

Legacy Member
Das hier ook de perfecte plaats om te weten hoeveel % van de gebruikers erover zitten he, een gamesforum... ik heb 20gb limiet en ik heb er bijna nooit overgezeten (wel altijd met een klein overschot)

phixiuZ

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Das hier ook de perfecte plaats om te weten hoeveel % van de gebruikers erover zitten he, een gamesforum... ik heb 20gb limiet en ik heb er bijna nooit overgezeten (wel altijd met een klein overschot)

Inderdaad, ik denk wel dat hun percentage ongeveer zal kloppen, alhoewel 2% echt wel laag is, maar serieus hoog gaat dat nu toch ook niet liggen.

FurtiveDuck

Legacy Member
Ik zit er vaak over, maar af en toe koop ik wel eens een blok bij.
Je hebt zo van die maanden waar er een heleboel demo's uitkomen, dan gaat dat snel de lucht in. Een oplossing zou kunnen zijn dat bijvoorbeeld:
Januari Verbruik: 4GB/12GB
Je hebt 8GB over die je niet hebt gebruikt op het eind van de maand. Nu zou telenet niet alle telemeters naar 0/12GB moeten resetten, maar bijvoorbeeld deze naar -8GB/12GB. Zou wel interessant zijn denk ik.

Bubba

Legacy Member
Ik zit elke maand over mn limiet.

Kheb hier thuis Telenet Expressnet en dus 12GB/maand. Dat is zowiezo ni genoeg en staat ondertussen al enkele maanden met 10GB extra volume. Nu kom ik meestal wel toe, alhoewel ik nu zelfs soms nog wat bijkoop.

bmaes

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik zit elke maand over mn limiet.

Kheb hier thuis Telenet Expressnet en dus 12GB/maand. Dat is zowiezo ni genoeg en staat ondertussen al enkele maanden met 10GB extra volume. Nu kom ik meestal wel toe, alhoewel ik nu zelfs soms nog wat bijkoop.

Focking hell dat moet duur uitvallen.

Foirzie

Legacy Member
12gb expressnet hier. Ik zit er elke maand over.
Vorige maand 8gig extra moeten nemen.

nigel555

Legacy Member
12gig expresnet zoals de meeste vermoed ik.
En het is altijd zeer nipt. 99% of er gewoon over. Heb onlangs 2 weken op smalband gezeten. Reden ik heb enkele Demo's gedownload om eens te testen en previewen.

Bubba

Legacy Member
bmaes zei:
Focking hell dat moet duur uitvallen.

*Ff op de rekening kijken*

58€ / maand.

Mn ouders hebben ook telefoon bij Telenet en zijn niet zo willig om over te stappen. Nuja, niet dat ik het erg vind aangezien Telenet wel lekker snel is.

bmaes

Legacy Member
BuBbA zei:
*Ff op de rekening kijken*

58€ / maand.

Mn ouders hebben ook telefoon bij Telenet en zijn niet zo willig om over te stappen. Nuja, niet dat ik het erg vind aangezien Telenet wel lekker snel is.

Teehee. Wacht maar, ADSL2+, aan een 35-tal euros in de maand. Limietloos, welliswaar.

Terror Factor

Legacy Member
'k Zat bij telenet ook bijna altijd over de limiet. Nu dommel, en geen(allez, eigenlijk wel, maar ik download ook geregeld iets voor kameraden die wel op telenet zitten :p) problemen. Smallband bij dommel is in tegenstelling tot bij telenet wel nog aangenaam surfbaar. 'k zit momenteel op smallband, en da gaat goed voor te browsen/mailen/zelfs nog youtuben. Alleen grote bestanden downloaden gaat nu minder(100kb/s).

Snelheid is natuurlijk wel een stuk minder als bij telenet(420 kb/s max vs 1,1 mb/s max), maar voor te surfen merk je dat zo goed als niet, en voor te downloaden maakt het me niet zo uit. Alleen als ik bvb snel een patch of demo ofzo wil hebben om direct te spelen. Maar voor al de "rest"(;)) maakt het niet uit imo.

Die adsl2+ wil ik ook, spijtig dat het nog bijna nergens te krijgen is :(

Daedie

Legacy Member
15GB per maand en ik download 30GB per maand, waaronder maar zeer weinig "minder legaal" materiaal.

pr0ph3t

Legacy Member
heb nu zes jaar internet. en in die zes jaar hebk er nog nooit overgezeten buiten van de week, en twee maand geleden ^^

NeoCracer

Legacy Member
Sinds telenet Turbo niet veel meer.
Misschien al een keer of 2 gebeurt, we zitten hier ook met 3 PC's, een xbox360 enz.

Chickenlal

Legacy Member
EDPNET 60 gig (120 gig nachttarief) en vanaf de eerste week moet ik mij al inhouden

nTFs

Legacy Member
35 GB hier ( meestal nachtsurfen ) + 12 GB elders.
Te krap maar gelukkig heb ik contacten die over grote datavolumes beschikken.

snake880

Legacy Member
Ook 12GB. Voor heel de maand is op voorhand uitgerekend wat ik wel en niet kan verbruiken. Anders zit ik binnen 10 dagen op smalband. Nu zit ik "alleen" de laatste dagen op smalband, maar volumeblokken weiger ik te kopen. Ik betaal al genoeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan