Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dirty_Col zei:Das hier ook de perfecte plaats om te weten hoeveel % van de gebruikers erover zitten he, een gamesforum... ik heb 20gb limiet en ik heb er bijna nooit overgezeten (wel altijd met een klein overschot)
BuBbA zei:Ik zit elke maand over mn limiet.
Kheb hier thuis Telenet Expressnet en dus 12GB/maand. Dat is zowiezo ni genoeg en staat ondertussen al enkele maanden met 10GB extra volume. Nu kom ik meestal wel toe, alhoewel ik nu zelfs soms nog wat bijkoop.
bmaes zei:Focking hell dat moet duur uitvallen.
BuBbA zei:*Ff op de rekening kijken*
58€ / maand.
Mn ouders hebben ook telefoon bij Telenet en zijn niet zo willig om over te stappen. Nuja, niet dat ik het erg vind aangezien Telenet wel lekker snel is.
) problemen. Smallband bij dommel is in tegenstelling tot bij telenet wel nog aangenaam surfbaar. 'k zit momenteel op smallband, en da gaat goed voor te browsen/mailen/zelfs nog youtuben. Alleen grote bestanden downloaden gaat nu minder(100kb/s).
) maakt het niet uit imo.
Terror Factor zei:Die adsl2+ wil ik ook, spijtig dat het nog bijna nergens te krijgen is![]()
