mega_stihl
Legacy Member
GuntherDW zei:actual traffic info: over the past accountingperiod counted traffic is 85.15 gb.
this number does not reflect mediumbandtraffic and actual happyhours traffic.
it also does not show the 10% atm-overhead on the actual transfer of your line. therefor the real traffic that was downloaded was 310.75 gb.
(this data is provided for informational purposes only)
idommel
ik vraag me gewoon af hoe het komt da belgacom & telenet voor ~10j dezelfde limieten kunnen hanteren zonder enige vorm van klacht van het BIPT (laat staan da ze goedkoper worden door de jaren heen, ze worden gewoon duurder met het jaar)
Dommel kicks ass indeed. binnekort ADSL2 van dommel, da gaat pas rulen. Ik snap niet hoe Telenet en Belgacom zoveel klanten kunnen hebben. Allez, zijn mensen nu eenmaal dom of betalen ze gewoon graag veel geld voor weinig internet?

dommel 
.
, dat is het nadeel van net te ver van de server voor ADSL te staan, een maat van mij, die 200 meter verderwoont zit op 2.2, ne andere die 500 verder woont op 3.3.