killgore
Legacy Member
De enige reden waarom ik check is omdat ik weet wat voor klotezooi het is om alles wat in uw portefeuille zit te vervangen.Hmgrwngd zei:Ik heb het over de houding tegenover je bezittingen. Als je om de 5 minuten kijkt of je alles nog wel hebt, hang je te vast aan je bezittingen denkik.
Vbtje van wat ik constant in protefeuille zitten heb:
SIS-kaart
bankkaart
studentenkaart
kaart van studentenkring
kaart met bloedgroep
identiteitskaart (ga ik er wel eens uitlaten met rijbewijs)
rijbewijs
treintickets om gratis met trein te kunnen rijden
bewijs dat ik die tickets mag gebruiken
De meeste dingen zijn gewoon extreem lastig om te vervangen maar niet onoverkomelijk, als je heel veel pech hebt met een rijbewijs (of identiteitskaart) doen ze nog eens aan id - theft ook ... .
Als die treintickets gepikt zijn en iemand anders gebruikt die onder ons naam worden mijn pa zijn tickets tijdelijk allemaal geblokkeerd. Niet onoverkomelijk, wel extreem klote.
Heeft niets, maar ook niets met materiële aanhankelijkheid te maken hoor. Het is niet dat ik die dingen liefheb of zo, het zijn gewoon zaken die je vaak nodig hebt, bij moet hebben & een last zijn om te vervangen.
ALs ik in mijn aula zit check ik ook niet om de 5 mins men portefeuille
.Geld kan me het minste schelen, enige keren dat ik cash heb is als men ouders me iet geven of als ek wegga en dat is zelden meer dan 20€.

klein beetje overdreven zenne 

)

