ja het is een excuus om te feesten
het is al allemaal aangekaart, maar jullie negeren natuurlijk de valabele antwoorden die reeds gegeven zijn geweest

1) zowat iedereen is vrij, zowat overal worden feestjes georganiseerd, enorm veel van je sociale contacten (zelfs die je niet zo makkelijk op een 'normale avond' , zo'n vette hmgrwngd avond als 'YOYO MANNE LATE WE NU FEESTE WANT KHEM ER ZIN IN'

)
2) De overschakeling van 2006 naar 2007
Als iemand jarig is, ga je ook festijnen, als iemand een vast contract heeft vastgekregen, ga je ook met hem feesten, etcetera etcetera
Als u dat niet interesseert dat we een nieuw jaargang ingaan, volledig uw goed recht, maar om dan het hele feestgebeuren er rond te gaan afbreken, belachelijk, tegendraads, en 'kijk naar mij ik ben anders, geef me aandacht'-gedrag.
Als iemand een 8/10 voor wiskunde heeft gehaald en daarvoor wilt gaan feesten maar ik heb geen zin ga ik hem ook ni afbreken eh, ALLEE PEKKE WAAROM ZEDDE NU GISTERE NI GAAN FEESTEN MAN, AS GE GOESTING HEBT DAN DOEDE DA TOCH GEWOON?
houd-geen-steek.
En feesten wilt niet meteen zeggen 'jojo ik ga me zat zuipen' , laat ons duidelijk zijn
jo de menne


!