Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Parnakra

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
FEEST NU ALS JE WIL FEESTEN .
Stel niks uit ! Als je uitzinnig wilt doen, waarom op een vastgestelde datum ?
Omdat er dan een maximaal aantal mensen aanwezig is op die datum, wat het feestgenot vergroot.

Terrorist_Hell zei:
"Spot on, spot on" is indirecte flame, hoe je 't ook draait of keert.
Iemand geeft z'n mening over iets en iemand anders gaat daar mee akkoord (en laat dat blijken). Hoe kun je dat als flame gaan zien?

FLT

Legacy Member
Nog niets beslist, mijn ouders zijn ook niet thuis dusja mss organiseer ik iets thuis, mss ga ik naar een grootstad, mss ga ik naar de lokale margifuif, mss...
keuzes in overvloed :)

fordjah

Legacy Member
Naar Amsterdam gelijk vorig jaar. Was mijn beste nieuwjaar ooit :O

Joown

Legacy Member
virtualdude zei:
Thuis blijven en maffen.

Oudejaar is een dag gelijk ander.
Net alsof het een verschil maakt.

Voor hetzelfde geld hadden ze ouderjaar ergens in de zomer geplaatst

bomba, als da was, wast nog veel hardere feest geweest. Openair, sfeer, skirts,... lovely:love:

Spliffsnatcher

Legacy Member
Door de jaren heen heb ik ondertussen geleerd dat iedereendie zo hard tegen die "hypes" zijn, zich schuldig maken aan veralgemening. Iets waar zij zelf meestal een afkeer van hebben.

Bende hypocrieten en saaie peuten.


Ik vier graag nieuwjaar omdat ik dan iedereen is op dezelfde moment kan zien, anders is er wel altijd iemand die moet gaan werken of situatie x of y. Niet meer of niet minder, en volgens mij denkt 95 procent van de feestvierders zo.

PapaGanz

Legacy Member
Saaie mensen hier.
"Een dag gelijk een ander", slapen jullie dan gans het jaar door ofwat :')

Raukaris

Legacy Member
spijtig dat nieuwjaar in de winter valt, is altijd zo freaking koud :p

Hmgrwngd

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
"Spot on, spot on" is indirecte flame, hoe je 't ook draait of keert.
Och pathfinder is zo'n lege module van een mens hoor.
Als iemand flamet op mij is hij de eerste om die gast aan te moedigen, maar zelf gaat hij geen woord kunnen uitbrengen. (buiten "seconded" of "spot on" )

Terrorist_Hell zei:
"
Duizenden jaren, ok, maar dan wel op 'n compleet andere manier en met absoluut geen kennis van zaken (alsof we daarvoor 'n pint minder gaan drinken). Wij proberen gewoon zo hard te feesten en onze 'zorgen' te vergeten, en als bijkomst het 'nieuwe' jaar, zonder enige kennis van zaken. De mens is sociaal, juist, daarvoor heb je geen wetenschappelijk bewijs nodig. Samen iets doen, doet de mens opleven.

Ik denk dat 'meneer' zeer graag uit z'n huis komt (of wilt komen), maar 't niet zit zitten om mensen als jij tegen 't lijf te lopen. Misschien ben je net iets té aanvallend ingesteld, mede omdat je niet weet met welke wijsheid hij spreekt. Ik hoop dat het woord 'wijsheid' mag gebruikt worden? Dank u.
Tgo; ik hou best wel van feestsferen, maar als het te geforceerd is hoeft het voor mij niet.

Ook dingen zoals "ik wens je een gelukkig nieuwjaar" zijn voor mij holle zinnen.

Maar stel nu dat er een goed feestje is waar ze stevige muziek draaien, en geen uitzinnige bedragen voor vragen, zou ik natuurlijk gaan feesten;
maar voor mij zou dat niet specialer zijn als pakweg een 10november tijdens het jaar.
Ik zie niet in waarom je een 'reden' zou nodig hebben om te feesten zoals nieuwjaar.
Ik doe dat gewoon zo al.

En dan nog zeker snap ik dat niet als het neerkomt op gewoon jezelf bezatten met vrienden. Wat maak je jezelf dan toch wijs ?
Traditie heet dat dan... rrrright. :D

nTFs

Legacy Member
PapaGanz zei:
Saaie mensen hier.
"Een dag gelijk een ander", slapen jullie dan gans het jaar door ofwat :')

Je kan toch moeilijk verwachten dat iedereen zich in het feestgedruis gaat werpen en lam zuipen als het hele gedoe je geen zak interesseert.
Het heeft helemaal niks met saai te maken. Veelal gewoon hoe je tegen die zaken aankijkt.

Hmgrwngd

Legacy Member
nTFs zei:
Je kan toch moeilijk verwachten dat iedereen zich in het feestgedruis gaat werpen en lam zuipen als het hele gedoe je geen zak interesseert.
Het heeft helemaal niks met saai te maken. Veelal gewoon hoe je tegen die zaken aankijkt.

Voila; en dat heeft niks met "tegendraads doen om tegendraads te kunnen doen" te maken; dat is gewoon een visie dat je hebt. (en ik ben daar lang niet alleen in) :)

PapaGanz

Legacy Member
Weet ik, maar jullie gebruiken oudejaar precies als een excuus om niet weg te gaan

xDama

Legacy Member
deyoeri zei:
Hier moet'k je wel gelijk in geven, mensen zien nieuwjaar als een excuus om te feesten, ik ook, daar niet van...maar ik vier heel vaak nieuwjaar volgens anderen hun 'normen' denk ik ^^

Elk weekend 3 keer is niks teveel jong :p

Hmgrwngd

Legacy Member
PapaGanz zei:
Weet ik, maar jullie gebruiken oudejaar precies als een excuus om niet weg te gaan

Dan heb je mijn reacties niet goed gelezen: als er een goed feestje is dat niet belachelijk duur is, dan ga ik er wel naartoe gaan. :)
(het zal voor mij gewoon niet anders aanvoelen dan anders - EN ! Dat betekent helemaal niet iets slechts.)

ShoveS

Legacy Member
ja het is een excuus om te feesten

het is al allemaal aangekaart, maar jullie negeren natuurlijk de valabele antwoorden die reeds gegeven zijn geweest :):)

1) zowat iedereen is vrij, zowat overal worden feestjes georganiseerd, enorm veel van je sociale contacten (zelfs die je niet zo makkelijk op een 'normale avond' , zo'n vette hmgrwngd avond als 'YOYO MANNE LATE WE NU FEESTE WANT KHEM ER ZIN IN' :))

2) De overschakeling van 2006 naar 2007
Als iemand jarig is, ga je ook festijnen, als iemand een vast contract heeft vastgekregen, ga je ook met hem feesten, etcetera etcetera
Als u dat niet interesseert dat we een nieuw jaargang ingaan, volledig uw goed recht, maar om dan het hele feestgebeuren er rond te gaan afbreken, belachelijk, tegendraads, en 'kijk naar mij ik ben anders, geef me aandacht'-gedrag.
Als iemand een 8/10 voor wiskunde heeft gehaald en daarvoor wilt gaan feesten maar ik heb geen zin ga ik hem ook ni afbreken eh, ALLEE PEKKE WAAROM ZEDDE NU GISTERE NI GAAN FEESTEN MAN, AS GE GOESTING HEBT DAN DOEDE DA TOCH GEWOON?
houd-geen-steek.


En feesten wilt niet meteen zeggen 'jojo ik ga me zat zuipen' , laat ons duidelijk zijn

jo de menne :):) !

sneax

Legacy Member
zoals de vorige 3 jaar al met de dichte vrienden bij iemand thuis gaan en fondue eten, tegen het einde van het eten worden de boxen opgezet, druppelt het andere volk binnen dat op één of andere manier te weten is gekomen dat het daar feestje is en dan nadien na den 12'en naar tstad (in aalst is da dan)

en alles goe gemarineerd

PapaGanz

Legacy Member
ShoveS zei:
ja het is een excuus om te feesten

het is al allemaal aangekaart, maar jullie negeren natuurlijk de valabele antwoorden die reeds gegeven zijn geweest :):)

1) zowat iedereen is vrij, zowat overal worden feestjes georganiseerd, enorm veel van je sociale contacten (zelfs die je niet zo makkelijk op een 'normale avond' , zo'n vette hmgrwngd avond als 'YOYO MANNE LATE WE NU FEESTE WANT KHEM ER ZIN IN' :))

2) De overschakeling van 2006 naar 2007
Als iemand jarig is, ga je ook festijnen, als iemand een vast contract heeft vastgekregen, ga je ook met hem feesten, etcetera etcetera
Als u dat niet interesseert dat we een nieuw jaargang ingaan, volledig uw goed recht, maar om dan het hele feestgebeuren er rond te gaan afbreken, belachelijk, tegendraads, en 'kijk naar mij ik ben anders, geef me aandacht'-gedrag.
Als iemand een 8/10 voor wiskunde heeft gehaald en daarvoor wilt gaan feesten maar ik heb geen zin ga ik hem ook ni afbreken eh, ALLEE PEKKE WAAROM ZEDDE NU GISTERE NI GAAN FEESTEN MAN, AS GE GOESTING HEBT DAN DOEDE DA TOCH GEWOON?
houd-geen-steek.


En feesten wilt niet meteen zeggen 'jojo ik ga me zat zuipen' , laat ons duidelijk zijn

jo de menne :):) !

Prachtig :p

Real

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
... voorbeeld van hoe het onderwijs en vooral de lessen Nederlands nutteloos zijn voor veel jonge mensen. :)
Hij heeft nochtans overschot van gelijk. Op oudjaar de zieligaard uithangen vind ik nogal - jawel - zielig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan