Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metaphore

Legacy Member
Garmir zei:
Dit is nu eenmaal

Z I E L I G


sorry hoor, maar als je enkel kan feesten door u kapot te zuipen dan noem ik da niet feesten hoor.

Als hij nu zo wilt feesten op oudjaar dan is daar nix zielig aan.
Ik drink mij ook al eens graag pertotale

@hellrabbit
Kdenk nie dat er dit jaar nog veel volk daar naartoe gaat, vorig jaar was er al weinig bekend volk en dit jaar gaan wij ook al zeker nimeer.
Mja ge ziet maar :p

Shyheim

Legacy Member
metaphore zei:
Als hij nu zo wilt feesten op oudjaar dan is daar nix zielig aan.
Ik drink mij ook al eens graag pertotale

Doe dat dan thuis ofzo, en hou er rekening mee dat er ook mensen zijn die zich op een iets beschaafdere manier wensen te amuseren. Niks irritanters dan ne zatte kloot (ma echt zat zàt dan, bien dans le vent, ça va nog) die de pret voor iedereen moet bederven (en dat dan zeker op oudjaar).

ComputerVISTA

Legacy Member
Thuis blijven met de oma, en na 12 uur als oma wilt gaan slapen een stapje in de wereld doen, the usual shizzle dizzle

Hellrabbit

Legacy Member
metaphore zei:
Als hij nu zo wilt feesten op oudjaar dan is daar nix zielig aan.
Ik drink mij ook al eens graag pertotale

@hellrabbit
Kdenk nie dat er dit jaar nog veel volk daar naartoe gaat, vorig jaar was er al weinig bekend volk en dit jaar gaan wij ook al zeker nimeer.
Mja ge ziet maar :p


Maakt nie echt uit, we hebben nog wa winst van dieje quiz om te consumeren, we weten ne goeien automaat staan en al de rest trekt toch op niks

Nu verwacht ek er tenminste nie al te veel van, dan slaat da al minder tegen dan andere jaren :p En ik ken uiteindelijk nog wel wa volk dat daar normaal gezien naartoe gaat.

@ alexii : je weet dat je mijn held bent <3 :p

ComputerVISTA

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
Garmir en ik gaan voor het oudejaarsweekend naar Parijs me een paar vrienden
Nekeer feesten op locatie! Tga de max zijn :p

Ik ken de weg, als da moet :]

holycrus

Legacy Member
astragtuner zei:
Daarom dat ik dus binnenblijf....om zulke types te vermijden

zwets toch niet. Je blijft binnen omdat:

a) je niemand hebt om oudejaar mee te vieren
b) je sociaal achterlijk bent
c) je gewoon geen zin hebt

Uw reden is dikke zever, want net zoals Alexii, is ook mijn enige doel , zo scheef mogelijk geraken, en alsk nog wijven binnendoe nog beter :')

Kendet als gij per sé wilt praten of dno waarvan iemand die schijtzat is u van zou onthouden. Dus wilt ge het een beetje beter uitleggen ofzo, zonder te veralgemenen liefst (de nicht van den baker haar zoon die zijn vriendin heeft ooit ies kletsen gehad van nen zatlap :ironic:)

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Maakt nie echt uit, we hebben nog wa winst van dieje quiz om te consumeren, we weten ne goeien automaat staan en al de rest trekt toch op niks

Nu verwacht ek er tenminste nie al te veel van, dan slaat da al minder tegen dan andere jaren :p En ik ken uiteindelijk nog wel wa volk dat daar normaal gezien naartoe gaat.

@ alexii : je weet dat je mijn held bent <3 :p

wat is de winst??? :o
want in feite behoort da ook ene heel klein beetje mij toe.

Hellrabbit

Legacy Member
de winst is 2 flessen cider en een fles rode wijn voor ons 2'en

en die winst behoort u helemaal niet toe aangezien wij die niet echt gewonnen hebben door ons resultaat, maar eerder door onze snelle reflexen :p

Schummi88

Legacy Member
eerst iets eten met allemaal vrienden bij iemand thuis of op restaurant. Daarna richting Oudejaarsfuif in Zoersel omdat er in Westmalle toch geen kloot te zien is :)

Thales

Legacy Member
en die mensen die zat zijn, beginnen dan boel te zoeken ... das meestal azo.
alsde drinkt, drink dan met mate.
ik zie de fun er ni van in om poepeloere te zijn en de volgende dag alles uit te kotsten en massas slecht te voelen en nix meer te herinneren.
ik doe het liever rustig, ook dansen en feetsen, maar beschaafder omt zo te zeggen en dat ik er nog wa van kan na genieten.
der gaat btw nix boven een meisje die je echt zie zitten, dan 1 of andere sloerie die je tijdens al het zuipen effe binnendoet... wauw

dit terzijde

Garmir

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik ken de weg, als da moet :]

Mehe, we gaan met mijn broer zijn auto Opel vectra :), en we hebben een GPS ter beschikking, als het nodig is. normaal rijden we over kortrijk naar Parijs. en vanaf we over de grens zijn pakke we de oude snelweg naar parijs zodat weniet hele gans rond Lille moeten.



In elk geval goed geprobeerd ^^
We zullen zeker iets laten weten van onze trip naar Parijs :)

Hmgrwngd

Legacy Member
Ik weet niet; oudejaar, nieuwjaar en kerstdag zijn allemaal dagen zonder betekenis voor mij.

Ik zie niet in waarom mensen een afgetekend punt moeten hebben in een oneindig voortdurende cyclus om te gaan feesten. :s
Wil je stevig feesten en alles vergeten? Doe dat nu direct, wacht niet tot op een tijdstip waarop het sociaal aanvaard is om volledig uitbundig te zijn. :)

Wat haat ik toch dat absurde gedoe. :)
Wat ga ik doen ? Chillen in m'n zetel thuis, en m'n katten op de 1 of andere manier proberen gerust te stellen dat al die idioten die het nodig vinden om vuurwerk af te steken, wel gaan stoppen na een uurtje chaos.

Oudejaar is 1 van die uitgekozen tijdstippen waarop je kan inzien net hoe hard mensen kunnen geloven in illusies. :)

GroovyBeatsss

Legacy Member
Thales zei:
der gaat btw nix boven een meisje die je echt zie zitten, dan 1 of andere sloerie die je tijdens al het zuipen effe binnendoet... wauw

dit terzijde
Amen to that! :bow:

Ontopic: Geen flauw idee, mss naar dat nieuw ding van ID&T in Hilton hotel
Heaven noemt da dacht ik, ma kan even goed zijn dat we gewoon met een bende thuis feestje bouwen ofzo...

ComputerVISTA

Legacy Member
Garmir zei:
Mehe, we gaan met mijn broer zijn auto Opel vectra :), en we hebben een GPS ter beschikking, als het nodig is. normaal rijden we over kortrijk naar Parijs. en vanaf we over de grens zijn pakke we de oude snelweg naar parijs zodat weniet hele gans rond Lille moeten.



In elk geval goed geprobeerd ^^
We zullen zeker iets laten weten van onze trip naar Parijs :)

Ik ken de weg ondertussen al vanbuiten :cool:

Garmir

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik ken de weg ondertussen al vanbuiten :cool:

Hehe :p


Godverdikke
De jeugdherberg waar we eerst gingen overnachten die we deze avond gingen boeken is sinds deze middag volzet :( een geluk dat we nog een anderre herberg hadden is wel 3km verder buiten centrum maar er is een metro :applause:

Time

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik weet niet; oudejaar, nieuwjaar en kerstdag zijn allemaal dagen zonder betekenis voor mij.

Ik zie niet in waarom mensen een afgetekend punt moeten hebben in een oneindig voortdurende cyclus om te gaan feesten. :s
Wil je stevig feesten en alles vergeten? Doe dat nu direct, wacht niet tot op een tijdstip waarop het sociaal aanvaard is om volledig uitbundig te zijn. :)

Wat haat ik toch dat absurde gedoe. :)
Wat ga ik doen ? Chillen in m'n zetel thuis, en m'n katten op de 1 of andere manier proberen gerust te stellen dat al die idioten die het nodig vinden om vuurwerk af te steken, wel gaan stoppen na een uurtje chaos.

Oudejaar is 1 van die uitgekozen tijdstippen waarop je kan inzien net hoe hard mensen kunnen geloven in illusies. :)
Waarom verhuis je niet gewoon naar Afrika, als ik interviews lees met Els de Temmerman over de mentaliteit van de Afrikanen lijkt het me dat jij daar perfect zou tussenpassen. Dat je niet past in de westerse levensstijl en je hier het geluk niet gaat vinden heb je zelf al wel door hoop ik...

Jerryboy

Legacy Member
Uitgebreid dineren met vriendin in restaurant , daarna Newyears eve Disco .

Joown

Legacy Member
eerst erges goe gaan eten...
daarna jeugdhuis vervolgens antwerpen!
feesje als een ander imo...Maar ge kunt u eigen alleen nog harder begaaien.

coap

Legacy Member
al die partyverpesters hier... Nieuwjaar is tijd om te feesten en zat te zijn! ^^
Ga dan nieuwjaar vieren op irc of wow of whatever maar komt ier niet den boel verzieken ^^

anyway ik denk lekker eten thuis ofzo met wat maten en dan wat drinken en nog wat drinken en dan ergens in een cafee of fuif belanden , of na leuven uitbolle :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan