metaphore
Legacy Member
Garmir zei:Dit is nu eenmaal
Z I E L I G
sorry hoor, maar als je enkel kan feesten door u kapot te zuipen dan noem ik da niet feesten hoor.
Als hij nu zo wilt feesten op oudjaar dan is daar nix zielig aan.
Ik drink mij ook al eens graag pertotale
@hellrabbit
Kdenk nie dat er dit jaar nog veel volk daar naartoe gaat, vorig jaar was er al weinig bekend volk en dit jaar gaan wij ook al zeker nimeer.
Mja ge ziet maar





een geluk dat we nog een anderre herberg hadden is wel 3km verder buiten centrum maar er is een metro :applause: