Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djack

Legacy Member
GMotha zei:
Happy5 voor velen rond a'pen.

Happy 6 zal dat zijn.
Happy 5 heeft plaatsgevonden in Centraal Station van Antwerpen.



Wat is dat trouwens met de instelling van de mensen tegenwoordig.
Als ik volgend jaar een sigaretje opsteek ga ik me al crimineel voelen,
en nu moet ik me ook al crimineel gaan voelen omdat ik een beetje
teveel opheb ? Waar gaat dat naartoe. Live a little plz ...

SIO

Legacy Member
deyoeri zei:
Eerst apperitieven thuis met de familie, om dan met de maten op stap te gaan en weg te blijven tot we de weg naar huis niet meer weten.

be carefull what u wish! ervaring :x

MaDDie

Legacy Member
eerst ergens gaan eten met familie. Dan rond 1 richting Gent of discotheek vertrekken.

En mensen die kreften dat mensen wachten tot nieuwjaar ofzo om te feesten.
Ik wacht er niet op ik feest elke week genoeg, nieuwjaar is gewoon een extra dikke feestdag.

Bubba

Legacy Member
Nog geen idee maar het zal waarschijnlijk zoals andere jaren zijn. Met vrienden afspreken, iets eten en veel drinken. Rond 23.00 vertrekken naar fuifke in de soeverein in lommel en da ist.

@ hmgrwngd: doe is normaal... :x

Flipkikker

Legacy Member
we zouden mss naar londen gaan, als er voldoende interesse is,
anders zie ik wel watk doe,

hilton antwerp lijkt me wel leuk, gezien dak ier ook op kot zit :)

Quilombo

Legacy Member
Time^- zei:
Waarom verhuis je niet gewoon naar Afrika, als ik interviews lees met Els de Temmerman over de mentaliteit van de Afrikanen lijkt het me dat jij daar perfect zou tussenpassen. Dat je niet past in de westerse levensstijl en je hier het geluk niet gaat vinden heb je zelf al wel door hoop ik...

om daar dan een taal te leren die je niet kent, in een land te vertoeven waar je niemand kent.. nee dank u. anders had ik het direct gedaan hoor.

denk er hetzelfde over als hmgrwngd, maar ik laat het niet aan m'n hart komen en ga gewoon meefeesten. ik hoef niet echt een reden te hebben om te feesten, gewoon zin hebben om uit te gaan (en dat heb ik meestal wel), dus ook met oudejaar heb ik geen reden nodig om weg te gaan en mij te gaan amuseren.

dat anderen dat wel vinden maakt het alleen maar geestiger (het aftellen is hilarisch :rofl: ).

je moet je niet zo laten beperken door je principes. als ik zin heb om met oudjaar te feesten (wrs wel) dan doe ik dat gewoon, ook al ben ik er dan zeker van dat er een hoop debielen vindt dat ze het nieuwe jaar moeten "vieren". ik vier dat niet, ik ga gewoon ergens naartoe om me te amuseren. het feit dat er zoveel mensen zijn die zich verplicht voelen om ergens te gaan feesten maakt het alleen maar gemakkelijker want dan zijn er veel dingen die leuk genoeg zijn om naartoe te gaan.

^^pathfinder^^

Legacy Member
bij iemand zijn thuis met goede vrienden ons lamzuipen
OF
Total science @ waaiberg
OF
we zien nog wel, maar tzal gene nuchtere worden.




en dan de volgende dag douchke pakken en GOED buffelen

Hmgrwngd

Legacy Member
Quilombo zei:
denk er hetzelfde over als hmgrwngd, maar ik laat het niet aan m'n hart komen en ga gewoon meefeesten. ik hoef niet echt een reden te hebben om te feesten, gewoon zin hebben om uit te gaan (en dat heb ik meestal wel), dus ook met oudejaar heb ik geen reden nodig om weg te gaan en mij te gaan amuseren.

Mijn hele punt is: Je bent net abnormaal als je iets zoals oudejaarsavond aan je voorbij laat gaan, terwijl het mij normaler lijkt om daar geen zo'n groot spel van te maken.
Quilombo zei:
dat anderen dat wel vinden maakt het alleen maar geestiger (het aftellen is hilarisch :rofl: ).
Hoera, aftellen, en dan meer zuipen.
Het hemels genot! :')
Quilombo zei:
je moet je niet zo laten beperken door je principes. als ik zin heb om met oudjaar te feesten (wrs wel) dan doe ik dat gewoon, ook al ben ik er dan zeker van dat er een hoop debielen vindt dat ze het nieuwe jaar moeten "vieren". ik vier dat niet, ik ga gewoon ergens naartoe om me te amuseren. het feit dat er zoveel mensen zijn die zich verplicht voelen om ergens te gaan feesten maakt het alleen maar gemakkelijker want dan zijn er veel dingen die leuk genoeg zijn om naartoe te gaan.

Zeg het nu eens zoals het is: Veel mensen moeten een excuus zoals 'Nieuwjaar' hebben om zich eens ladderzat te zuipen en volledig te laten gaan.

Just follow the hype and the booze. Don't ask questions.

deyoeri

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Zeg het nu eens zoals het is: Veel mensen moeten een excuus zoals 'Nieuwjaar' hebben om zich eens ladderzat te zuipen en volledig te laten gaan.

Hier moet'k je wel gelijk in geven, mensen zien nieuwjaar als een excuus om te feesten, ik ook, daar niet van...maar ik vier heel vaak nieuwjaar volgens anderen hun 'normen' denk ik ^^

Re@V0r

Legacy Member
normaal gezien Projekt vs Footworxx @ media center oostende

tenzij er nog iets deftigs zou opduiken maar kvrees ervoor :p

Bubba

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Mijn hele punt is: Je bent net abnormaal als je iets zoals oudejaarsavond aan je voorbij laat gaan, terwijl het mij normaler lijkt om daar geen zo'n groot spel van te maken.

Het is het begin van een nieuw jaar. Misschien dat dat voor jou geen reden om te feesten is maar voor de rest van de wereld dus wel.

Hmgrwngd zei:
Zeg het nu eens zoals het is: Veel mensen moeten een excuus zoals 'Nieuwjaar' hebben om zich eens ladderzat te zuipen en volledig te laten gaan.

Sure, net alsof er mensen zijn die nieuwjaar enkel en alleen zien als een reden om nog is dronken te zijn. :ironic: Nieuwjaar = feestje en feestje = zuipen. Allé, bij de meeste mensen toch. Bij u natuurlijk niet hé want voor u is het heel belangrijk om zéker niet te doen zoals anderen. Anyway, het is dat er een feestje is dat er gezopen word, niet omdat het nieuwjaar is.

Hmgrwngd zei:
Just follow the hype and the booze. Don't ask questions.

Nogmaals lijkt het erop dat dat jouw levensmotto is. Gewoon anders zijn dan anderen en dan zeggen tege de rest dat ze allemaal "meelopers" zijn.

^^pathfinder^^

Legacy Member
BuBbA zei:
Nogmaals lijkt het erop dat dat jouw levensmotto is. Gewoon anders zijn dan anderen en dan zeggen tege de rest dat ze allemaal "meelopers" zijn.

spot on, spot on

Hmgrwngd

Legacy Member
BuBbA zei:
Het is het begin van een nieuw jaar. Misschien dat dat voor jou geen reden om te feesten is maar voor de rest van de wereld dus wel.



Sure, net alsof er mensen zijn die nieuwjaar enkel en alleen zien als een reden om nog is dronken te zijn. :ironic: Nieuwjaar = feestje en feestje = zuipen. Allé, bij de meeste mensen toch. Bij u natuurlijk niet hé want voor u is het heel belangrijk om zéker niet te doen zoals anderen. Anyway, het is dat er een feestje is dat er gezopen word, niet omdat het nieuwjaar is.



Nogmaals lijkt het erop dat dat jouw levensmotto is. Gewoon anders zijn dan anderen en dan zeggen tege de rest dat ze allemaal "meelopers" zijn.

:scream:

WAT ZEI IK ?

FEEST NU ALS JE WIL FEESTEN .
Stel niks uit ! Als je uitzinnig wilt doen, waarom op een vastgestelde datum ?

Maar hey, ik ben gewoon tegendraads om tegendraads te zijn natuurlijk.
onnozelaar...

@ pathfinder: met jouw reactie netjes bewezen dat JIJ een meeloper bent. Just a thought.

^^pathfinder^^

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
:scream:

WAT ZEI IK ?

FEEST NU ALS JE WIL FEESTEN .
Stel niks uit ! Als je uitzinnig wilt doen, waarom op een vastgestelde datum ?

Maar hey, ik ben gewoon tegendraads om tegendraads te zijn natuurlijk.
onnozelaar...

@ pathfinder: met jouw reactie netjes bewezen dat JIJ een meeloper bent. Just a thought.

ma stop toch is met altijd mij aan te vallen, sebiet report ik u!

bludgeoned

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
:scream:

WAT ZEI IK ?

FEEST NU ALS JE WIL FEESTEN .
Stel niks uit ! Als je uitzinnig wilt doen, waarom op een vastgestelde datum ?

Maar hey, ik ben gewoon tegendraads om tegendraads te zijn natuurlijk.
onnozelaar...

@ pathfinder: met jouw reactie netjes bewezen dat JIJ een meeloper bent. Just a thought.

Je kunt niet geloven hoeveel keer ik me al heb moeten inhouden om niet te reageren op jouw posts.
Ik kan het verstaan dat het cool is om zeker niets te doen dat anderen ook doen, want iedereen is graag eens uniek.
Maar echt alles dat universeel is afbreken, omdat het niet naar jou zin is, vind ik wel raar.
Ik denk dat iedereen je al kent ondertussen ( Quote maar dat wij je zeker niet kennen, want je kunt zelf jezelf niet kennen), en het dan ook niet nodig is om overal hetzelfde te herhalen.
Iedereen kent je standpunten al, dus verdoe je tijd niet op een virtueel (The horror) forum.

Jond3

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik weet niet; oudejaar, nieuwjaar en kerstdag zijn allemaal dagen zonder betekenis voor mij.

Ik zie niet in waarom mensen een afgetekend punt moeten hebben in een oneindig voortdurende cyclus om te gaan feesten. :s
Wil je stevig feesten en alles vergeten? Doe dat nu direct, wacht niet tot op een tijdstip waarop het sociaal aanvaard is om volledig uitbundig te zijn. :)

Wat haat ik toch dat absurde gedoe. :)
Wat ga ik doen ? Chillen in m'n zetel thuis, en m'n katten op de 1 of andere manier proberen gerust te stellen dat al die idioten die het nodig vinden om vuurwerk af te steken, wel gaan stoppen na een uurtje chaos.

Oudejaar is 1 van die uitgekozen tijdstippen waarop je kan inzien net hoe hard mensen kunnen geloven in illusies. :)


Mag ik meneer eraan herinneren dat hij een eeuwenoude traditie breekt,oudejaar wordt al duizenden jaren gevierd,of zonnewende etc... Ik niet ga feesten om alles te vergeten maar om plezier te hebben in ons zeer abstracte,saaie leventje van alles volgens de regels doen. Het een sociaal aanvaard tijdstip is simpel omdat iedereen dan vrijaf heeft, een uitgeleze kans dus om sociaal te zijn, want de mens is een sociaal wezen, dat is wetenschappelijk bewezen. En dat feesten gewoon plezant is, nieuwe mensen leren kennen..., daarom nog niet pertotal gaan,gewoon plezier maken, of ken jij dat niet mss? vuurwerk afsteken is ook zoiet plezant, doen we trouwes niet alleen met nieuwjaar, al heb je gelijk dat het met neiuwjaar soms wel wat overdreve is. Dat als meneer niet graag het huis uit komt, hij dat gewoon zegt en geen theorien over illusies begint te verspreiden, want nee, ik maak me geen illusies. Ik maak iets van mijn sociaal leven.

Terrorist_Hell

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
ma stop toch is met altijd mij aan te vallen, sebiet report ik u!
"Spot on, spot on" is indirecte flame, hoe je 't ook draait of keert.

En nieuwjaar is inderdaad hype, net zoals alle andere feestdagen waarop mensen 'tradities' vieren (lees: drinken, vuurwerk, veel lawaai). Wij gaan thuis wat speciaals eten, but I don't care.

Jond3 zei:
Mag ik meneer eraan herinneren dat oudejaar al duizenden jaren wordt gevierd,of zonnewende, etc.... Mag ik meneer er ook op wijzen dat iedereen dan vrijaf heeft, wat dus een uitgelezen kans is om sociaal te zijn en te gaan feesten, want de mens is een sociaal wezen, dat is wetenschappelijk bewezen. En dat feesten gewoon plezant is, nieuwe mensen leren kennen, daarom nog niet pertotal gaan,gewoon plezier maken, of ken jij dat niet mss? vuurwerk afsteken is ook zoiet plezant, doen we trouwes niet alleen met nieuwjaar, al heb je gelijk dat het met neiuwjaar soms wel wat overdreve is. Dat als meneer niet graag het huis uit komt, hij dat gewoon zegt en geen theorien over illusies begint te verspreiden, want nee, ik maak me geen illusies. Ik maak iets van mijn sociaal leven.
Duizenden jaren, ok, maar dan wel op 'n compleet andere manier en met absoluut geen kennis van zaken (alsof we daarvoor 'n pint minder gaan drinken). Wij proberen gewoon zo hard te feesten en onze 'zorgen' te vergeten, en als bijkomst het 'nieuwe' jaar, zonder enige kennis van zaken. De mens is sociaal, juist, daarvoor heb je geen wetenschappelijk bewijs nodig. Samen iets doen, doet de mens opleven.

Ik denk dat 'meneer' zeer graag uit z'n huis komt (of wilt komen), maar 't niet zit zitten om mensen als jij tegen 't lijf te lopen. Misschien ben je net iets té aanvallend ingesteld, mede omdat je niet weet met welke wijsheid hij spreekt. Ik hoop dat het woord 'wijsheid' mag gebruikt worden? Dank u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan