Djack
Legacy Member
GMotha zei:Happy5 voor velen rond a'pen.
Happy 6 zal dat zijn.
Happy 5 heeft plaatsgevonden in Centraal Station van Antwerpen.
Wat is dat trouwens met de instelling van de mensen tegenwoordig.
Als ik volgend jaar een sigaretje opsteek ga ik me al crimineel voelen,
en nu moet ik me ook al crimineel gaan voelen omdat ik een beetje
teveel opheb ? Waar gaat dat naartoe. Live a little plz ...


).
veel kans da ik ook ga
