Hmgrwngd
Legacy Member
Real zei:Hij heeft nochtans overschat van gelijk. Op oudjaar de zieligaard uithangen vind ik nogal - jawel - zielig.
De zieligaard .
Zielig zijn die mensen die op iedereen een labeltje willen plakken.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Real zei:Hij heeft nochtans overschat van gelijk. Op oudjaar de zieligaard uithangen vind ik nogal - jawel - zielig.

Don't make me quote some of your poems. =')Hmgrwngd zei:... voorbeeld van hoe het onderwijs en vooral de lessen Nederlands nutteloos zijn voor veel jonge mensen.![]()
Hmgrwngd zei:De zieligaard .
Zielig zijn die mensen die op iedereen een labeltje willen plakken.![]()
nTFs zei:Je kan toch moeilijk verwachten dat iedereen zich in het feestgedruis gaat werpen en lam zuipen als het hele gedoe je geen zak interesseert.
Het heeft helemaal niks met saai te maken. Veelal gewoon hoe je tegen die zaken aankijkt.
Hmgrwngd zei:... voorbeeld van hoe het onderwijs en vooral de lessen Nederlands nutteloos zijn voor veel jonge mensen.![]()
Hmgrwngd zei:Ik weet niet; oudejaar, nieuwjaar en kerstdag zijn allemaal dagen zonder betekenis voor mij.
Ik zie niet in waarom mensen een afgetekend punt moeten hebben in een oneindig voortdurende cyclus om te gaan feesten.
Wil je stevig feesten en alles vergeten? Doe dat nu direct, wacht niet tot op een tijdstip waarop het sociaal aanvaard is om volledig uitbundig te zijn.
Wat haat ik toch dat absurde gedoe.
Wat ga ik doen ? Chillen in m'n zetel thuis, en m'n katten op de 1 of andere manier proberen gerust te stellen dat al die idioten die het nodig vinden om vuurwerk af te steken, wel gaan stoppen na een uurtje chaos.
Oudejaar is 1 van die uitgekozen tijdstippen waarop je kan inzien net hoe hard mensen kunnen geloven in illusies.![]()

Het is net een illusie dat het werkelijk het begin is van een "nieuw" jaar. Uiteindelijk is het slechts een overgang van twee dagen op elkaar, waarbij toevallig ook de jaarindex verandert, maar echt iets nieuws beginnen is er niet bij, de dag na nieuwjaar gaat het oude leventje terug zijn gang en van iets nieuws valt weinig te merken.BuBbA zei:Nieuwjaar geen reden om te feesten noemen is trouwens raar. Dat is één van die dagen dat er juist wél een reden is om te feesten. Net zoals je ook een feestje geeft als je afstudeerd, als je verjaard, als je ... is nieuwjaar een dag om te vieren. Een afsluiting van het oude jaar en het begin van een nieuw.
Een jaar is niet eens iets natuurlijksBuBbA zei:Nieuwjaar geen reden om te feesten noemen is trouwens raar. Dat is één van die dagen dat er juist wél een reden is om te feesten. Net zoals je ook een feestje geeft als je afstudeerd, als je verjaard, als je ... is nieuwjaar een dag om te vieren. Een afsluiting van het oude jaar en het begin van een nieuw.

Hmgrwngd zei:... voorbeeld van hoe het onderwijs en vooral de lessen Nederlands nutteloos zijn voor veel jonge mensen.![]()

^^pathfinder^^ zei:en GOED buffelen
Hmgrwngd zei:Tgo; ik hou best wel van feestsferen, maar als het te geforceerd is hoeft het voor mij niet.
Ook dingen zoals "ik wens je een gelukkig nieuwjaar" zijn voor mij holle zinnen.
maar voor mij zou dat niet specialer zijn als pakweg een 10november tijdens het jaar.
Ik zie niet in waarom je een 'reden' zou nodig hebben om te feesten zoals nieuwjaar.
Ik doe dat gewoon zo al.
Spliffsnatcher zei:Door de jaren heen heb ik ondertussen geleerd dat iedereendie zo hard tegen die "hypes" zijn, zich schuldig maken aan veralgemening.
Hmgrwngd zei:Mijn hele punt is: Je bent net abnormaal als je iets zoals oudejaarsavond aan je voorbij laat gaan, terwijl het mij normaler lijkt om daar geen zo'n groot spel van te maken.
Hoera, aftellen, en dan meer zuipen.
Het hemels genot! :')
Zeg het nu eens zoals het is: Veel mensen moeten een excuus zoals 'Nieuwjaar' hebben om zich eens ladderzat te zuipen en volledig te laten gaan.
Just follow the hype and the booze. Don't ask questions.
): je er afzijdig van houden en depressief in een hoekje kruipen en je afvragen waarom mensen zich zo stom gedragen
snap nie hoe ge daar tegen kunt zijn tbh
tis nogal koppig om te zeggen "ik ga nie na nen fuif want tis nieuwjaar"=Dujosh= zei:Hmgrwngd is gewoon een aandachtstrekker en probeert speciaal te zijn en te doen.Zo krijgt hij dan wat aandacht en commentaar waardoor hij zich goed voelt. want hij durft anders te zijn
zijn posts lees ik zelfs niet meer...
alles wat "normaal" zou zijn, is volgens hem slecht en maak je een meeloper van.
en Hmgrwngd, kom nu niet af met een resem zever in de zin van
'wie ben jij om te bepalen wat "normaal" is.'
of
'ik ben wie ik ben, dus leef ermee, ik ben zo gewoon, waarom zou jij commentaar moeten geven op mij'
( moest er ff uit ^^ )
Hmgrwngd zei:Schuif uw frustraties niet uit op mij; jouw geslotenheid is jouw probleem, niet het mijne.
En de enige reden waarom ik weer bakken kritiek krijg , is omdat ik het waag om eens wat brute waarheden te posten.
Had ik geweten dat het weer ging resulteren in gigantische ego-bashing, had ik het niet gedaan.
En ik heb niet veralgemeend, ik heb gewoon gesteld dat we zowel eens eerlijk tegenover onszelf konden zijn en inzien dat veel van die zogenaamde 'feestdagen' niet meer dan een excuus zijn om veel te zuipen met de mensen die je al kent.
@ 1 idioot die blijkbaar niet beseft hoe bang katten zijn van vuurwerk: niet goed in je hoofd ofzo ?
Khad beter gewoon gezegd: "yeeeeeaaaah . Lekker zuipen en smoren met de maten , yeaaaah !
feeestjeeeeeuh ."
Hmgrwngd zei:Schuif uw frustraties niet uit op mij; jouw geslotenheid is jouw probleem, niet het mijne.
En de enige reden waarom ik weer bakken kritiek krijg , is omdat ik het waag om eens wat brute waarheden te posten.