Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bludgeoned zei:Wat heeft dat met randdebielen te maken.
mensen die vuurwerk opsteken= randbielen = veralgemening = in hokjes steken= labels plakken.
Voor mij is een randdebiel toch iets anders en zelfs ronduit beledigend.Hmgrwngd zei:Wat heeft dat met randdebielen te maken ?
Voor mij is een randdebiel iemand die voor echt een minimaal plezier (ik heb nog niemand zien klaarkomen van het zien van vuurwerk) veel angst aanjaagt bij zowat elk ander beest op aarde.
Mensen doen niet liever dan zo luidruchtig mogelijk zijn zeker?
Maar owee als er iemand iets op tegenheeft! Die moet dan direct afgeschoten worden.
bludgeoned zei:Je zou zelf liever met rust gelaten worden, maar je laat de mensen zelf niet met rust.
bludgeoned zei:Heel volwassen van u
Misschien begrijp je het gewoon niet, kan natuurlijk ook zijn.
Natuurlijk kunnen niet iedereen zijn woorden even betekenisvol zijn hé.
Als mensen vuurwerk willen opsteken, mogen ze dat volgens mij gerust doen.
Wees blij dat ze jouw "redenering" niet doortrekken en op ieder moment ze dat zouden willen doen vuurwerk opsteken.
1 dag op je tanden bijten zal wel lukken zeker.
Snap ook eigenlijk niet waarom jij mij moet uitlachen.
Zal wel een teken zijn zeker van een volwassen discussie voeren.

Psychologische terminologie gebruiken die trouwens nergens op slaat.Hmgrwngd zei:Passief-agressief zijn is anders ook een mooi teken van volwassenheid.
Neh ...![]()
@Piejie: Het hele flikkenkorps is die avond waarschijnlijk ook zat, dusja...![]()
Maar hij is niet gelukkig, DAT is net het probleem.bludgeoned zei:Psychologische terminologie gebruiken die trouwens nergens op slaat.
Als een mens maar gelukkig is zeker.
Hmgrwngd zei:Wat heeft dat met randdebielen te maken ?
Voor mij is een randdebiel iemand die voor echt een minimaal plezier (ik heb nog niemand zien klaarkomen van het zien van vuurwerk) veel angst aanjaagt bij zowat elk ander beest op aarde.
Mensen doen niet liever dan zo luidruchtig mogelijk zijn zeker?
Maar owee als er iemand iets op tegenheeft! Die moet dan direct afgeschoten worden.

!
Hmgrwngd zei:Wat heeft dat met randdebielen te maken ?
Voor mij is een randdebiel iemand die voor echt een minimaal plezier (ik heb nog niemand zien klaarkomen van het zien van vuurwerk) veel angst aanjaagt bij zowat elk ander beest op aarde.
Mensen doen niet liever dan zo luidruchtig mogelijk zijn zeker?
Maar owee als er iemand iets op tegenheeft! Die moet dan direct afgeschoten worden.

.