Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chizm

Legacy Member
1. thuis eten
2. naar antwerpen met de feestbus
3. daar afspreken met vriend/in/nen
4. kweet totaal nog nie waar precies gaan feesten, club industria was wel vet vorig jaar.
5. TET'N!, dansen op electronische beats, alcool nuttigen(maar in mate).

Hmgrwngd

Legacy Member
bludgeoned zei:
Wat heeft dat met randdebielen te maken.
mensen die vuurwerk opsteken= randbielen = veralgemening = in hokjes steken= labels plakken.

Wat heeft dat met randdebielen te maken ?

Voor mij is een randdebiel iemand die voor echt een minimaal plezier (ik heb nog niemand zien klaarkomen van het zien van vuurwerk) veel angst aanjaagt bij zowat elk ander beest op aarde.

Mensen doen niet liever dan zo luidruchtig mogelijk zijn zeker?

Maar owee als er iemand iets op tegenheeft! Die moet dan direct afgeschoten worden.

Chizm

Legacy Member
Volgens mij heb je een ietwat verkeerd mensbeeld.
Komaan zeg, de thread start, en jij post een halve a4 met daarop je beklag, gevolg is een discussie tussen jezelf en de rest. Bye thread.

bludgeoned

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Wat heeft dat met randdebielen te maken ?

Voor mij is een randdebiel iemand die voor echt een minimaal plezier (ik heb nog niemand zien klaarkomen van het zien van vuurwerk) veel angst aanjaagt bij zowat elk ander beest op aarde.

Mensen doen niet liever dan zo luidruchtig mogelijk zijn zeker?

Maar owee als er iemand iets op tegenheeft! Die moet dan direct afgeschoten worden.
Voor mij is een randdebiel toch iets anders en zelfs ronduit beledigend.
Je zou zelf liever met rust gelaten worden, maar je laat de mensen zelf niet met rust.
En misschien fascineert het mensen om vuurwerk te zien.
Als jij met auto rijdt of brommer stoor jij ook andere beesten hoor.
Of zijn alleen gedomesticeerde dieren het waard om aan te denken.

Hmgrwngd

Legacy Member
bludgeoned zei:
Je zou zelf liever met rust gelaten worden, maar je laat de mensen zelf niet met rust.

:rofl:

Denk je eigenlijk vooraleer je iets post op dit forum ?
Of gooi je er maar wat woorden uit, en hoop je dat het betekenisvol is?

bludgeoned

Legacy Member
Heel volwassen van u
Misschien begrijp je het gewoon niet, kan natuurlijk ook zijn.
Natuurlijk kunnen niet iedereen zijn woorden even betekenisvol zijn hé.
Als mensen vuurwerk willen opsteken, mogen ze dat volgens mij gerust doen.
Wees blij dat ze jouw "redenering" niet doortrekken en op ieder moment ze dat zouden willen doen vuurwerk opsteken.
1 dag op je tanden bijten zal wel lukken zeker.
Snap ook eigenlijk niet waarom jij mij moet uitlachen.
Zal wel een teken zijn zeker van een volwassen discussie voeren.

Piejie

Legacy Member
Valt vuurwerk eigenlijk niet onder nachtlawaai? Of worden er logischerwijs op dat moment uitzonderingen gemaakt?

bludgeoned

Legacy Member
Politie knijpt dan wel een oogje dicht hoor.
Tenzij er mensen zijn die daarvoor de politie bellen en blijven bellen.
Maar in theorie zal je wel ene vergunning nodig hebben.

Hmgrwngd

Legacy Member
bludgeoned zei:
Heel volwassen van u
Misschien begrijp je het gewoon niet, kan natuurlijk ook zijn.
Natuurlijk kunnen niet iedereen zijn woorden even betekenisvol zijn hé.
Als mensen vuurwerk willen opsteken, mogen ze dat volgens mij gerust doen.
Wees blij dat ze jouw "redenering" niet doortrekken en op ieder moment ze dat zouden willen doen vuurwerk opsteken.
1 dag op je tanden bijten zal wel lukken zeker.
Snap ook eigenlijk niet waarom jij mij moet uitlachen.
Zal wel een teken zijn zeker van een volwassen discussie voeren.

Passief-agressief zijn is anders ook een mooi teken van volwassenheid.
Neh ... :lol:

@Piejie: Het hele flikkenkorps is die avond waarschijnlijk ook zat, dusja... :scream:

bludgeoned

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Passief-agressief zijn is anders ook een mooi teken van volwassenheid.
Neh ... :lol:

@Piejie: Het hele flikkenkorps is die avond waarschijnlijk ook zat, dusja... :scream:
Psychologische terminologie gebruiken die trouwens nergens op slaat.
Als een mens maar gelukkig is zeker.
Voor mij stopt hiebij dan ook de discussie met u.

^^pathfinder^^

Legacy Member
bludgeoned zei:
Psychologische terminologie gebruiken die trouwens nergens op slaat.
Als een mens maar gelukkig is zeker.
Maar hij is niet gelukkig, DAT is net het probleem.

PapaGanz

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Wat heeft dat met randdebielen te maken ?

Voor mij is een randdebiel iemand die voor echt een minimaal plezier (ik heb nog niemand zien klaarkomen van het zien van vuurwerk) veel angst aanjaagt bij zowat elk ander beest op aarde.

Mensen doen niet liever dan zo luidruchtig mogelijk zijn zeker?

Maar owee als er iemand iets op tegenheeft! Die moet dan direct afgeschoten worden.

Haja, omdat jij geen plezier schept bij het kijken van vuurwerk kan niemand dat :):)!
Lang leve jou.

Ohja, doe zo verder met alle goeie argumenten te negeren van vrijwel iedereen en dan verder te zeveren over een ander hippie standpunt van jou :o

Dirty_Col

Legacy Member
Op oudejaar komt Shameboy blijkbaar naar KLJ Waarschoot, daar zal ik wrs wel naar toe gaan met een paar vrienden :)

Mr. SLASH

Legacy Member
eerst wss thuis achter pc zitten gamen tot een uur of 1 (gezien wij hier thuis niks doen en ik moet wachten op vrienden die wel thuis eerst eten en drinken) en dan normaal naar tropicana (dees jaar ga ik wel reeds om 10 uur achter mijne stempel , kwestie van geen half uur in de kou te staan)

en dan tegen davet klaar aant worden is naar plaatselijk cafeetje verder feesten (neef speelt daar op nieuwjaarsfuifke dusja)

Jond3

Legacy Member
voorlopig: gourmetten in een vriend zen chalet,pint pakken, pokeren, zelfgemaakte absynth proberen te drinken :crazy: kijken naart vuurwerk,mss zelf een pijlke afsteken..., the usual stuff :)

Elfanor-

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Wat heeft dat met randdebielen te maken ?

Voor mij is een randdebiel iemand die voor echt een minimaal plezier (ik heb nog niemand zien klaarkomen van het zien van vuurwerk) veel angst aanjaagt bij zowat elk ander beest op aarde.

Mensen doen niet liever dan zo luidruchtig mogelijk zijn zeker?

Maar owee als er iemand iets op tegenheeft! Die moet dan direct afgeschoten worden.

Ben jij nog nooit jong geweest?
Vond jij het niet leuk om een knalbommetje te maken.
Eeen leuke rookbom voor het effect?
Oké als je dat niet leuk vond geen probleem maar ga andere mensen nu niet uitschelden omdat ze dat wel leuk vinden.
en je reactie van het klaarkomen van het zien van vuurwerk slaagt op niet veel. Angst kan ook ervaren worden als een kick en bijgevolg voor sommige mensen als plezier. Parachute springen lijkt me heel eng(angst) maar het lijkt me toch ook weer leuk om te doen.

hmgrwgnd ik vind jou toch maar een vreemd mens :p

Skizzy

Legacy Member
Ach, laat mensen toch doen. Imo doen ze nix verkeerd als ze op nieuwjaar eens extra uit de bol gaan? Ik bedoel, een nieuw jaar is toch tof om te vieren?
Nieuwe voornemens, lekker eten, feestjes hier en daar, ...
En al die andere feestdagen, (like kerstmis bv) dat kan toch geen kwaad dat men dat viert?
Maar wat me toch wel stoort is dat verjaardagen je zelfs niets meer zeggen? Je wordt ouder en je mag meer dingen, toch zeker tot je 18e zijn dat toffe feestjes vindek hoor. Kvindet gwn spijtig dat er hier enkelen een nogal vrij pessimistische mening hebben over die feestjes? Alles wat de massa viert is niet goed? Feesten mag geen reden hebben?

Achja, ik vind het zeker een leuke gebeurtenis om te vieren hoor. Als je dat niet goedkeurt dat iedereen het viert ok, maar breek het dan niet af :).

The_Pacifist

Legacy Member
@ Hmgrwngd:

Mijn katten heb geen schrik van vuurwerk, gelieve niet alle katten over één kam te scheren.

grievie

Legacy Member
Zoals het er nu naar uitziet:
Eerst eten; moeten nog zien wie zijn ouders het huis uit kan jagen, en dan dat iedereen iets van het eten gereed maakt.
En achteraf... er ligt niets vast, maar wsl zullen we wel Leuven intrekken tegen een uur of 1.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan