Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stoffie..

Legacy Member
Wat een discussie zeg, haha :)
Leer toch eens elkaars mening te respecteren mensen!


Ik ga naar Heaven in de Hilton,
aangezien ik zowat elke week ga feesten is dit voor mij niet echt een heel speciale avond, enkel is het wel leuk dat er overal veel te beleven valt, en dat je veel mensen tegenkomt. Voor de rest is het idd een avond die je op ieder moment in het jaar nog kan vieren...

Hmgrwngd

Legacy Member
Stoffie.. zei:
Wat een discussie zeg, haha :)
Leer toch eens elkaars mening te respecteren mensen!
Respect is een modewoordje; niemand heeft het eigenlijk echt hoor. :)

Misschien in Oostende eens de Hangar bezoeken; maar zo'n speciale sfeer is het daar niet. :p
2 jaar geleden net geen boel gehad aan de vestiaire. :lol:
Ik stond daar met een smile; en blijkbaar mag je niet lachen in de richting van sommige kerels... :ironic:

Quilombo

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Volgens mij heb je 0,0 drugs nodig om de gehele bevolking gelukkiger en minder uptight te maken; het enige wa nodig is, is een intellectuele revolutie ...

zou wel eerst een bittere ontnuchtering zijn voor velen :D

cuda

Legacy Member
jeugdhuis, fuif ergens, ...
vroeger regelde ik zo'n dingen maanden/weken op voorrand
ik zal nu wel de 31ste zien waar ik naartoe ga :)

ElBramo

Legacy Member
Hoogstwaarschijnlijk geen reet doen op oudejaar. Nuja, care er niet om...

MyDyingBride

Legacy Member
ElBramo zei:
Hoogstwaarschijnlijk geen reet doen op oudejaar. Nuja, care er niet om...
sec., maar dat komt omdat ik liefst zoveel mogelijk crowds ontwijk :)

Dr_pimpie

Legacy Member
Piejie zei:
Valt vuurwerk eigenlijk niet onder nachtlawaai? Of worden er logischerwijs op dat moment uitzonderingen gemaakt?

heb van een cafebazin nekeer gehoord da als het na 15 min gedaan is het niet als nachtlawaai wordt gerekend. Als het langer duurt kan de politie optreden.

Skizzy

Legacy Member
Quilombo zei:
Lol, verjaardagen springen er bij mij juist bovenuit qua irrelevantie. Wat doet het ertoe dat de aarde een exact aantal keer rond de zon is gedraaid sinds de dag dat je geboren bent? Who cares? Waarom zou je dat moeten vieren? In wat verschilt die dag dan van de dagen ervoor en erna?

Al helemaal vreemd wordt het al mensen je ervoor feliciteren. Hoezo, proficiat? Ik kan er toch zelf niks aan doen (behalve dan door jezelf het leven te ontnemen)? Eigenlijk wensen ze je proficiat omdat je al x aantal jaar geen zelfmoord hebt gepleegd dus :woohoo:.

Ik heb liever geluk op lange termijn, een consequent geluk, zodat ik geen drogredenen hoef te bedenken om kortstondig gelukkig te zijn (want wie is er nu ongelukkig op z'n verjaardag?).

Dat is pessimisme :bow: :doc:. Kinda funny, maar khoop voor u dat ge u dan toch nog met andere dingen kunt amuseren? Anders lijkt het leven me toch ook geen lachertje :$.

Forze

Legacy Member
planning @ oudejaarsavond:

Dinner @ La Riva
Party @ La Riva
Heel misschien naar Bonthuys als da nie te veel volk zit
& rond een uur of 9-10 ten laatste thuis

Business as usual dus ;)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
In diezelfde logica zou ik elk uur moeten een 'uurs-overgang' vieren; aja; elk uur is er een overgang naar een nieuw uur! FEEST ! VUURWERK !

Op mijn werk zou ik gerust voor elk verstreken uur willen feesten ze :p


Dit jaar weer feestje bij een maat thuis, zoals elk jaar :)

Quilombo

Legacy Member
Skizzy zei:
Dat is pessimisme :bow: :doc:. Kinda funny, maar khoop voor u dat ge u dan toch nog met andere dingen kunt amuseren? Anders lijkt het leven me toch ook geen lachertje :$.

leer beter lezen.
en wtf heeft dat met pessimisme te maken?

democracy02

Legacy Member
mijn plan met nieuwjaar is werken werken werken. fuck feesten, give me the money

oh yess, and fuk kapitalizm olso :p

Stoffie..

Legacy Member
democracy02 zei:
mijn plan met nieuwjaar is werken werken werken. fuck feesten, give me the money

oh yess, and fuk kapitalizm olso :p


Zoek de contradictie in deze quote!!!! :lol: :p


No offence ;)

hybrid

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik stond daar met een smile; en blijkbaar mag je niet lachen in de richting van sommige kerels... :ironic:

ik moest spontaan denken aan u theorieën in de "Ik zoek een lief thread" over aanstaren :lol: :rofl:

Skizzy

Legacy Member
Quilombo zei:
leer beter lezen.
en wtf heeft dat met pessimisme te maken?

Ja dunno, maar om verjaardag nu in verband te brengen met "x aantal jaren geen zelfmoord te plegen", da klinkt wel direct heel negatief. Mja, tzal wel aan mij liggen zeker, dat ik me graag amuseer met oudjaar/nieuwjaar :D.

Godzilla*Akira

Legacy Member
Hier een beetje zoals gewoonlijk, gewoon wat gaan eten met mijn ma en broer, voor de rest niets speciaal. Kzal tijdens de overgang probly toch int slaap liggen. Maar op 8 januari zal het wel klein feestje worden (mijne bday), dat wordt hier wel wat meer gedaan dan nieuwjaar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan