Stoffie..
Legacy Member
Wat een discussie zeg, haha 
Leer toch eens elkaars mening te respecteren mensen!
Ik ga naar Heaven in de Hilton,
aangezien ik zowat elke week ga feesten is dit voor mij niet echt een heel speciale avond, enkel is het wel leuk dat er overal veel te beleven valt, en dat je veel mensen tegenkomt. Voor de rest is het idd een avond die je op ieder moment in het jaar nog kan vieren...

Leer toch eens elkaars mening te respecteren mensen!
Ik ga naar Heaven in de Hilton,
aangezien ik zowat elke week ga feesten is dit voor mij niet echt een heel speciale avond, enkel is het wel leuk dat er overal veel te beleven valt, en dat je veel mensen tegenkomt. Voor de rest is het idd een avond die je op ieder moment in het jaar nog kan vieren...


.
:doc:. Kinda funny, maar khoop voor u dat ge u dan toch nog met andere dingen kunt amuseren? Anders lijkt het leven me toch ook geen lachertje
.
