Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
Wat is er in brugge (of omstreken) eigenlijk al te doen?

ANNO 2007 in het entrepot/jh comma
Oudejaarsbal in boudewijnpark

en ...?

Gelieve aan te vullen (mag ook in de wijde omtrek van Brugge zijn, als het ECHT de moeite is)

spray-bunny

Legacy Member
Towlie zei:
Een mega dubstep/DnB feestje zou wel keer mogen
*Total science in Leuven

*Marcus Intalex, Calibre, Murdock, Lady Vortex, Sentinel... @ Happy 6 in Antwerpen.

Towlie

Legacy Member
too far away from home me dunkt :(
En niet veel van mijn vrienden zijn DnB/DS fans ^^

Flipkikker

Legacy Member
exploder zei:
Wat is er in brugge (of omstreken) eigenlijk al te doen?

ANNO 2007 in het entrepot/jh comma
Oudejaarsbal in boudewijnpark

en ...?

Gelieve aan te vullen (mag ook in de wijde omtrek van Brugge zijn, als het ECHT de moeite is)

Anno 2006 vond ik best wel goed, entrepot trok wel nie zo veel volk, en was 1e keer datk met een groepje vrienden ging, maar we hebben ons wel zeer goed geamuseerd :)

een vriendin van me was dan naar het oudejaarsbal dachtk, en da was best wel goed ook, enkel veel jongens ofzo? (ofwel had ze ut op een andere fuif toen :p)

exploder

Legacy Member
Flipkikker zei:
Anno 2006 vond ik best wel goed, entrepot trok wel nie zo veel volk, en was 1e keer datk met een groepje vrienden ging, maar we hebben ons wel zeer goed geamuseerd :)

een vriendin van me was dan naar het oudejaarsbal dachtk, en da was best wel goed ook, enkel veel jongens ofzo? (ofwel had ze ut op een andere fuif toen :p)

Mja, Anno 2006, te vergelijken met typische scoutsfuif die in het entrepot+jh comma wordt gegeven dan?

Flipkikker

Legacy Member
exploder zei:
Mja, Anno 2006, te vergelijken met typische scoutsfuif die in het entrepot+jh comma wordt gegeven dan?

uhm, nah, net iets beter qua muziek enzo ;)
maar der was nie zoveel volk

maar wij waren daar met een groep van 14 ofzo, dus dat maakte de sfeer ook meteen :D
als ge met een feestbende zijt is het haalbaar, maar anders zou ik overwegen om een groter evenement op te zoeken ;)

exploder

Legacy Member
Mja, da ist em juist, we zouden wel met stuk of 10 zijn (ik, me maat en stuk of 8 meisjes) ma die moen meestal veel te vroeg weg + soms kunnen ze eens tegensteken, gebeurt wel niet veel mja, en op groter event zoals boudewijnpark kunnen we dan nog naar andere mensen gaan :)

Ma eiglijk haddekt meer op het volk dan, het type volk, muziek speelt na ettelijke uren wsl toch geen rol meer, alhoewel het ne serieus plustpunt kan zijn

Maar liefst toch een toffe omgeving qua volk, want met boelzoekers en marginalen mag het nog de beste muziek zijn, sfeer is toch weg

Thales

Legacy Member
exploder zei:
Wat is er in brugge (of omstreken) eigenlijk al te doen?

ANNO 2007 in het entrepot/jh comma
Oudejaarsbal in boudewijnpark

en ...?

Gelieve aan te vullen (mag ook in de wijde omtrek van Brugge zijn, als het ECHT de moeite is)


ben vorig jaar naar boudewijnpark gegaan, na veel pushen van een maat, want tis daar ni normaal margi en klakskesvolk.
twas al bij al wel fun, maar de dj was pokkeslecht.
telkens wanneer het moment, het hoogtepunt van het liedje eraan kwam, switchte ie over naar een ander...

ik vraag me ook wel af wa er anders nog te doen is
zand is zo passé... eiermarkt is eignelijk ook maar een marginale boel.. daar int station zijnt allemaal 14-16 jarigen,...

exploder

Legacy Member
Thales zei:
ben vorig jaar naar boudewijnpark gegaan, ne veel pushen van een maat, want tis daar ni normaal margi en klakskesvolk.
twas al bij al wel fun, maar de dj was pokkeslecht.
telkens wanneer het moment, het hoogtepunt van het liedje eraan kwam, switchte ie over naar een ander...

ik vraag me ook wel af wa er anders nog te doen is

Kben da vorig jaar ook geweest, ma tprobleem is dak me der mij ni meer veel van herinner :$

Enige reden die ik nu zou kunnen bedenken om te gaan, is 't feit dat het groot is en dat je dus veeeeeeel mensen zou zien, en veel mensen die je kent ook dus

Entrepot is toch heel wat kleiner, maar denk ik(?) kwalitatief beter, aleegowja...

In brugge is der ook niet zo veel deftigs te doen denk ik

En tent aan het station (als die er weer zou komen) zie'k ook niet zitten.

**Timme**

Legacy Member
Iemand die mij kan zeggen waar je met oudejaar goed kan vieren in Gent?

Spliffsnatcher

Legacy Member
In gent:

Euhm KOZZMOZZ natuurlijk, heb daar 1999op2000 gevierd en tot nu toe nog altijd beste feestje ooit.
Maar moet wel toegeven dat kozzmozz serieus veranderd is. toen was het dat een echte rave in het kuipje, nu is kozzmozz meer een clubconcept, nog altijd fijne mensen maar een beetje saaier en braver geworden.

holycrus

Legacy Member
ja en het wordt met het jaar populairder kozzmozz, vroeger had ge nog alleen de mensen die doelbewust kwamen, nu zit het er ook vol met mensen die komen omdat anderen het hun zeggen weetje dat gevoel heb ik veel, een van de laatste keren ook was er bijna geen plek meer, maar echt overdreven, gelukkig sta ik altijd rechts vanvoor voor die grote blazer (als hij er al staat) ik sta altijd rechts vanvoor me hetzelfde groepke elke keer ^^ wij palmen da precies in altijd xD

**Timme**

Legacy Member
Iets speciaal in de overpoort? Of is dit geen goed idee met oudejaar?

Thales

Legacy Member
exploder zei:
Kben da vorig jaar ook geweest, ma tprobleem is dak me der mij ni meer veel van herinner :$

Enige reden die ik nu zou kunnen bedenken om te gaan, is 't feit dat het groot is en dat je dus veeeeeeel mensen zou zien, en veel mensen die je kent ook dus

Entrepot is toch heel wat kleiner, maar denk ik(?) kwalitatief beter, aleegowja...

In brugge is der ook niet zo veel deftigs te doen denk ik

En tent aan het station (als die er weer zou komen) zie'k ook niet zitten.

zoveel volk vond ik het nu ook weer niet. Toen ik op podium stond waren er toch wel heuse lege plekken.
Da was wel in de "techno" zaal. Die 70-80-90 kon me gestolen worden ^^

exploder

Legacy Member
Thales zei:
zoveel volk vond ik het nu ook weer niet. Toen ik op podium stond waren er toch wel heuse lege plekken.
Da was wel in de "techno" zaal. Die 70-80-90 kon me gestolen worden ^^

Mja, da wetek nie meer, kdacht dat het me momenten goe vol zat? ma tegen dak wegging (moet iets tussen 4 en 5uur geweest zijn) wetek da in die techno zaal ne serieus grote leegte was

Twas wel echt druk in die gang tussen de 2 zalen

En die 1e zaal, da wetek niet meer

Nuja, zobiezo is er meer volk dan in het entrepot, ma entrepot zal wsl wel heel vol zitten en boudewijnpark niet

Thales

Legacy Member
ik denk da ik maar es naar die anno 2007 ga
es eens wa anders. Ben nog nooit in entrepot geweest
dusja
lekker vernieuwend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan