Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*Total science in LeuvenTowlie zei:Een mega dubstep/DnB feestje zou wel keer mogen
exploder zei:Wat is er in brugge (of omstreken) eigenlijk al te doen?
ANNO 2007 in het entrepot/jh comma
Oudejaarsbal in boudewijnpark
en ...?
Gelieve aan te vullen (mag ook in de wijde omtrek van Brugge zijn, als het ECHT de moeite is)

)Flipkikker zei:Anno 2006 vond ik best wel goed, entrepot trok wel nie zo veel volk, en was 1e keer datk met een groepje vrienden ging, maar we hebben ons wel zeer goed geamuseerd
een vriendin van me was dan naar het oudejaarsbal dachtk, en da was best wel goed ook, enkel veel jongens ofzo? (ofwel had ze ut op een andere fuif toen)
exploder zei:Mja, Anno 2006, te vergelijken met typische scoutsfuif die in het entrepot+jh comma wordt gegeven dan?




exploder zei:Wat is er in brugge (of omstreken) eigenlijk al te doen?
ANNO 2007 in het entrepot/jh comma
Oudejaarsbal in boudewijnpark
en ...?
Gelieve aan te vullen (mag ook in de wijde omtrek van Brugge zijn, als het ECHT de moeite is)
Thales zei:ben vorig jaar naar boudewijnpark gegaan, ne veel pushen van een maat, want tis daar ni normaal margi en klakskesvolk.
twas al bij al wel fun, maar de dj was pokkeslecht.
telkens wanneer het moment, het hoogtepunt van het liedje eraan kwam, switchte ie over naar een ander...
ik vraag me ook wel af wa er anders nog te doen is
exploder zei:Kben da vorig jaar ook geweest, ma tprobleem is dak me der mij ni meer veel van herinner![]()
Enige reden die ik nu zou kunnen bedenken om te gaan, is 't feit dat het groot is en dat je dus veeeeeeel mensen zou zien, en veel mensen die je kent ook dus
Entrepot is toch heel wat kleiner, maar denk ik(?) kwalitatief beter, aleegowja...
In brugge is der ook niet zo veel deftigs te doen denk ik
En tent aan het station (als die er weer zou komen) zie'k ook niet zitten.
Thales zei:zoveel volk vond ik het nu ook weer niet. Toen ik op podium stond waren er toch wel heuse lege plekken.
Da was wel in de "techno" zaal. Die 70-80-90 kon me gestolen worden ^^