Meyer88
Legacy Member
Jammer dat ik deze thread zo laat ontdek. Hoe kan iemand nu iets hebben tegen feesten op nieuwjaar, feest vieren met vrienden , nen goeien drinken,... wa hebde meer nodig?
Wij organiseren zelf feestje, al vrienden onder elkaar. goedkoper en vaak toffer omda ge iedereen kent en nooit moet wachten
Wij organiseren zelf feestje, al vrienden onder elkaar. goedkoper en vaak toffer omda ge iedereen kent en nooit moet wachten



Dan weet ik het meestal niet meer lol
Daarom dat ik hier eens kom vragen, altijd kans dat er mensen zijn die al wat meer weten via officieuze bronnen...