Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Meyer88

Legacy Member
Jammer dat ik deze thread zo laat ontdek. Hoe kan iemand nu iets hebben tegen feesten op nieuwjaar, feest vieren met vrienden , nen goeien drinken,... wa hebde meer nodig?

Wij organiseren zelf feestje, al vrienden onder elkaar. goedkoper en vaak toffer omda ge iedereen kent en nooit moet wachten :)

Cazzz

Legacy Member
Hangt der nog van af of die van mij dan al terug in België is.. Anders volge wa de mate gaan doen :p

Ssup

Legacy Member
Meyer88 zei:
Jammer dat ik deze thread zo laat ontdek. Hoe kan iemand nu iets hebben tegen feesten op nieuwjaar, feest vieren met vrienden , nen goeien drinken,... wa hebde meer nodig?

Wij organiseren zelf feestje, al vrienden onder elkaar. goedkoper en vaak toffer omda ge iedereen kent en nooit moet wachten :)

Trek het u niet aan,ik zie hem ook maar pas.

Diene thread mag hier blijven hangen tot met nieuwjaar voor mij part.Mischien ontdek ik nog wel een coole party hier maar veel mensen weten het nog niet en als ik en mijne maat het tegen nieuwjaar nog niet weten gaan we gewoon naar Leuven en daar zal het wel in elke straat feest zijn.


Mensen die niet tegen zatte mensen kunnen kunnen mij dan maar beter niet tegenkomen want ik ga mij echt wel niet inhouden dan ze.:woohoo:

Kowlier

Legacy Member
Ssup zei:
Mensen die niet tegen zatte mensen kunnen kunnen mij dan maar beter niet tegenkomen want ik ga mij echt wel niet inhouden dan ze.:woohoo:

u bent niet alleen :p

metaphore

Legacy Member
mijn plan was antwerpen maar der is precies nie veel volk voor te vinden.

Waarschijnlijk wordt het eerst de lokale oudjaarsfuif (waar ik nie veel zin in heb omdat ik precies ouder en ouder wordt)
dan naart dorp trekken waar heel wa feestcafées zijn en dan als ik da nog haal ontbijten in het jeugdhuis.

Maar al dit in combinaties met veel te veel bier en champieter

RippinKittin

Legacy Member
Eerst met een paar vrienden samen iets eten bij mn schat thuis & daarna gewoon uit in antwerpen.

Godlessarto

Legacy Member
Eten met de buren zoals elk jaar. Dan met de buurt lekker opwarmen aan de jeneverkraam endan :D Dan weet ik het meestal niet meer lol

JackM

Legacy Member
kging normaal eerst naar happy6 gaan, maar tzal wslk yoch een privé feestke worden bij ne maat €30 all inc : champagne, eten,stripteaseuzes :woohoo:

spray-bunny

Legacy Member
Weet iemand of er op oudejaarsnacht treinen rijden? Zo speciale feesttreinen dus.

Lon$daLe

Legacy Member
alleen thuis met een pintje en safje , feestdage sociaal vieren is maar "meh"

Thierrichi

Legacy Member
Eerst thuis eten samen mé vrienden en dan mé het openbaar vervoer naar Fever @ Sportpaleis
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan