Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Parnakra

Legacy Member
RaDa zei:
zit gij in INWE Informatica ofzo ?
Jawel.

Dan moet jij diegene zijn die naar Toegepaste Informatica gegaan is? (en die in groep 2b zat, waardoor er nu telkens er aanwezigheden opgenomen worden, iemand mag uitleggen dat je veranderd bent =p)

RaDa

Legacy Member
lol ja. Ik ben David (maat van Joeri).

Wie zijt gij mss? Nuja, ik ken nie iedereen want ik kwam nie zoveel.

ikbenslim

Legacy Member
kozzmozz waarschijnlijk, iemand die weet of da gaat uitverkocht zijn?

Hellrabbit

Legacy Member
bluh, geen zin meer in oudjaar

kdenk da ek ga thuisblijven om naar Gorki te kijken op Canvas ^_^;;

ElBramo

Legacy Member
ikbenslim zei:
kozzmozz waarschijnlijk, iemand die weet of da gaat uitverkocht zijn?
Ik ga ook op kozzmozz te vinden zijn, wel spijtig dat het een andere locatie is :) En ik raad u toch aan om tickets op voorhand te kopen, is ook nog eens 5eur gespaard.

Avondland

Legacy Member
Met wat vrienden naar het vuurwerk gaan kijken en dan naar De leeuw van Vlaanderen in Antwerpen ...

Bokskangoeroe

Legacy Member
Ik ga me nieuwjaar naar Happy6 bij ons in Antwerpen, vorig jaar naar Happ4 geweest en da was nu eens echt een bangelijk feestje sé :p En dit jaar wordt het nóg beter, woohoo!

Anvilke

Legacy Member
9/10 ipv naar de locale gamingclub naar Club Xtreme voor de Big Bang Attack :] beloofd goed te worden :D

^MystiQ

Legacy Member
Waarschijnlijk thuis door allerei omstandigheden waardoor nen helen hoop mensen vastgekluisterd zitten thuis ..

Op uw eentje gaan feesten is ook maar nix hé :)

Davy C.

Legacy Member
tot een uur of 11 met de familie bij oma gaan ete :p
dan naar boudewijnpark
en dan probere thuisrake :D

Darkness

Legacy Member
Ik wil naar het Casino van Oostende, het liefste meisje ter wereld zeggen wat ik voor haar voel...

Ubermelig he:)

Maar het zal waarschijnlijk eerst eten worden bij iemand thius en daarna ofwel naar Bilzen ofwel naar de chalet om verder te vieren met onze voorraad aldaar.

Robust²

Legacy Member
Math'ke zei:
Waarschijnlijk thuis door allerei omstandigheden waardoor nen helen hoop mensen vastgekluisterd zitten thuis ..

Op uw eentje gaan feesten is ook maar nix hé :)
idem, Ik wou geschift graag naar Rendez-Fou, maar niemand van m'n vrienden wil/kan mee, dus zal het ook thuisblijven worden :sad:

Godlessarto

Legacy Member
Darkness zei:
Ik wil naar het Casino van Oostende, het liefste meisje ter wereld zeggen wat ik voor haar voel...

Ubermelig he:)
Wat melig? Tss daarom ga ik ook naar mijn locatie hoor. Ik vind daar totaal niets mis mee imho. Als da moet dan moet da :D

Darkness

Legacy Member
maja ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze het weet om wat er met kerstavond gebeurd is, maar ik weet dan weer dat kussen enzo tegenwoordig niet meer betekent wat ik dacht dat het betekende.

^MystiQ

Legacy Member
robust² zei:
idem, Ik wou geschift graag naar Rendez-Fou, maar niemand van m'n vrienden wil/kan mee, dus zal het ook thuisblijven worden :sad:

Ahja, tis ook den eersten keer in mijn jongerenleven dak op oudejaarsavond thuis zit :D

Kowlier

Legacy Member
Darkness zei:
maja ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze het weet om wat er met kerstavond gebeurd is, maar ik weet dan weer dat kussen enzo tegenwoordig niet meer betekent wat ik dacht dat het betekende.

de meeste meisje weten wel nog wat da wil zegge :niceone: niet alle dames zijn breezahs ze :)

ontopic : polytrinieuwjaar in harelbeke. 15€ gratis drank rest vd avond, opelijk is het de moeite.

Godlessarto

Legacy Member
Darkness zei:
maja ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze het weet om wat er met kerstavond gebeurd is, maar ik weet dan weer dat kussen enzo tegenwoordig niet meer betekent wat ik dacht dat het betekende.
Zoveel te beter. Gl ermee ;)

Atrox

Legacy Member
Hellrabbit zei:
bluh, geen zin meer in oudjaar

kdenk da ek ga thuisblijven om naar Gorki te kijken op Canvas ^_^;;

Same, nieveel goesting.
Meeste kameraden gaan ook nie, of wonen tever.

Darkness

Legacy Member
Kowlier zei:
de meeste meisje weten wel nog wat da wil zegge niet alle dames zijn breezahs ze
ze zei toen al dat ze wel de hele avond met mij kon liggen kussen (toen er nog niks gebeurd was) maar dat ze eerst haar leven op orde wilde krijgen vooraleer een relatie te beginnen. 5 minuten later echter schoot ze naar mijn lippen :|
en ze is alles behalve breezer, op elk mogelijk vlak anders...

grootste probleem: zij woont in de buurt van oostende, ik woon tegen de maas in limburg, 260km aka 3u30 min trein afstand.

Kowlier

Legacy Member
das idd een tegenvaller. mja, tijd geven, doe alles opt gemak, dring nie aan ofzo, dan loopt alles wel los ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan