Parnakra
Legacy Member
Jawel.RaDa zei:zit gij in INWE Informatica ofzo ?
Dan moet jij diegene zijn die naar Toegepaste Informatica gegaan is? (en die in groep 2b zat, waardoor er nu telkens er aanwezigheden opgenomen worden, iemand mag uitleggen dat je veranderd bent =p)
En ik raad u toch aan om tickets op voorhand te kopen, is ook nog eens 5eur gespaard.
En dit jaar wordt het nóg beter, woohoo!
ad: