Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mozesvsjezus

Legacy Member
Ik ga waarschijnlijk met een paar vrienden naar brussel , iemand een idee wat daar allemaal te doen is ? ( we zijn 17 jaar en we wouden eens iets specialers doen als de lokale boerefuifkes :p)

noreeeee

Legacy Member
mozesvsjezus zei:
Ik ga waarschijnlijk met een paar vrienden naar brussel , iemand een idee wat daar allemaal te doen is ? ( we zijn 17 jaar en we wouden eens iets specialers doen als de lokale boerefuifkes :p)

Met den trein na antwerpen en happy6 :d

.:KrusT:.

Legacy Member
Zaalke gehuurd en daar met ne man of 40 (dichte familie, vrienden) een feestje bouwen. Den drank zal rijkelijk vloeien!

mozesvsjezus

Legacy Member
hmm da ken ik ni eens :p wa is daar allemaal te beleve mss? :p ma brussel is redelijk dicht bij huis dus da zou handiger zijn

weet er iemand trouwes iets over de louise gallery in brussel? Het lijkt me daar wel nog sjik maar waarschijnlijk ook wel duur en ik zie ni direct een prijs op hun site :s

ShadesOfJae

Legacy Member
Eerst naar ne vriend wat voordrinken, dan gaan eten, dan Happy 6 :woohoo:

Irtimid2001

Legacy Member
Euhm, rond 21u vertrekken met den trein naar Antwerpen, wat ik persoonlijk naar de late kant naartoe vind. In Antwerpen den tram nemen ofzo naar een zaal. Ik ken de juiste details niet, kameraden hebben dat allemaal geregeld. Waar we effectief naartoe gaan is een zaal die onderverdeelt is in allemaal kleinere zalen met in elke zaal een bepaalde stijl zoals oa drum&bass, trance, ...

Hmgrwngd

Legacy Member
Irtimid2001 zei:
Euhm, rond 21u vertrekken met den trein naar Antwerpen, wat ik persoonlijk naar de late kant naartoe vind. In Antwerpen den tram nemen ofzo naar een zaal. Ik ken de juiste details niet, kameraden hebben dat allemaal geregeld. Waar we effectief naartoe gaan is een zaal die onderverdeelt is in allemaal kleinere zalen met in elke zaal een bepaalde stijl zoals oa drum&bass, trance, ...

It's called happy fuckin' 6 ... :p

OT: Hier wordt het stevig doorgaan in Gent. Desnoods zwerven van de ene plek naar de andere. Hoogst waarschijnlijk afterparty'en ergens in de Overpoort. (altijd beetje zoeken naar de meest aangename muziek)

Stancke

Legacy Member
Waarschijnlijk word het weer Boudewijnpark in Sint-Michiels wegens gebrek aan iets anders

exploder

Legacy Member
Bij mij ook

Ik beklaag het me wel, maar kan er niet aan onder uit

Tegen 4u30 ofzo zalk nog proberen in entrepot binnen te geraken

Stancke

Legacy Member
exploder zei:
Bij mij ook

Ik beklaag het me wel, maar kan er niet aan onder uit

Tegen 4u30 ofzo zalk nog proberen in entrepot binnen te geraken

Ik ga met een telesletter en de rest van die bende ken ik niet:lol:

Nja,Entrepot was ook een optie maar heb besloten om er toch niet naartoe te gaan (reden: Boudewijnpark is mss op 300m van men huis)

Ohja,het is eigenlijk schandalig dat er zo weinig te doen is in Brugge (once again....)

Vlees

Legacy Member
entrepot in brugge. heb wel nog geen kaart, maar da zal hopelijk wel nie uitverkocht zijn

Re@V0r

Legacy Member
Stancke zei:
Ik ga met een telesletter en de rest van die bende ken ik niet:lol:

Nja,Entrepot was ook een optie maar heb besloten om er toch niet naartoe te gaan (reden: Boudewijnpark is mss op 300m van men huis)

Ohja,het is eigenlijk schandalig dat er zo weinig te doen is in Brugge (once again....)

nja... da spul aant station ga blijkbaar ni door uiteindelijk omda ze geen vergunning hadden van de nmbs om die locatie te gebruiken :lol:

dresse

Legacy Member
ik woon tussen leuven en brussel, en ik ga naar genk... stel u voor... :)

exploder

Legacy Member
Vlees zei:
entrepot in brugge. heb wel nog geen kaart, maar da zal hopelijk wel nie uitverkocht zijn

Vroeg gaan is de boodschap
of vanmiddag nog om vvk ticket gaan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan