Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mozesvsjezus zei:Ik ga waarschijnlijk met een paar vrienden naar brussel , iemand een idee wat daar allemaal te doen is ? ( we zijn 17 jaar en we wouden eens iets specialers doen als de lokale boerefuifkes)
wa is daar allemaal te beleve mss?
ma brussel is redelijk dicht bij huis dus da zou handiger zijn
Irtimid2001 zei:Euhm, rond 21u vertrekken met den trein naar Antwerpen, wat ik persoonlijk naar de late kant naartoe vind. In Antwerpen den tram nemen ofzo naar een zaal. Ik ken de juiste details niet, kameraden hebben dat allemaal geregeld. Waar we effectief naartoe gaan is een zaal die onderverdeelt is in allemaal kleinere zalen met in elke zaal een bepaalde stijl zoals oa drum&bass, trance, ...

exploder zei:Bij mij ook
Ik beklaag het me wel, maar kan er niet aan onder uit
Tegen 4u30 ofzo zalk nog proberen in entrepot binnen te geraken

idd, dat is hetOsi` zei:Happy 6 dus![]()

Stancke zei:Ik ga met een telesletter en de rest van die bende ken ik niet
Nja,Entrepot was ook een optie maar heb besloten om er toch niet naartoe te gaan (reden: Boudewijnpark is mss op 300m van men huis)
Ohja,het is eigenlijk schandalig dat er zo weinig te doen is in Brugge (once again....)

Vlees zei:entrepot in brugge. heb wel nog geen kaart, maar da zal hopelijk wel nie uitverkocht zijn
