Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Plut0r zei:
Jep same problem maar kheb al een maat kunnen overtuigen om eerst iets te gaan drinken op tzand en dan pas naar daar te trekken kwestie van geen 12 euro te moeten betalen

:lol: Same hier :D

Ga ook eerst naar het Zand en ofwel:

-net voor 0u naar Boudewijnpark
-net na 0u naar Boudewijnpark
-Oudejaar op de bus vieren
-lang op 't Zand blijven en dan pas naar Boudewijnpark

(maar blijkbaar was het op het Zand geen vetten vorig jaar?)

Allez,kom dan maar es goeiedag zeggen éh als je me ziet:lol:

Plut0r

Legacy Member
Stancke zei:
:lol: Same hier :D

Ga ook eerst naar het Zand en ofwel:

-net voor 0u naar Boudewijnpark
-net na 0u naar Boudewijnpark
-Oudejaar op de bus vieren
-lang op 't Zand blijven en dan pas naar Boudewijnpark

(maar blijkbaar was het op het Zand geen vetten vorig jaar?)

Allez,kom dan maar es goeiedag zeggen éh als je me ziet:lol:

Tuurlijk :cool:

Zand mag vet zijn of niet tis teminste geen entree da ge moet betalen :applause:

S.conceiçao7

Legacy Member
hoe zit da nu met die fameuze tent aan het stationsplein? is da nu al zeker dat het nie open ga zijn?

in dit geval zal veel volk over waaien naar de entrepot, en zal het daar binnen de korste uurtjes uitverkochct zitten :sop:

Stancke

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
hoe zit da nu met die fameuze tent aan het stationsplein? is da nu al zeker dat het nie open ga zijn?

in dit geval zal veel volk over waaien naar de entrepot, en zal het daar binnen de korste uurtjes uitverkochct zitten :sop:

Die tent is definitief afgelast

(Entrepot of 't Zand gok ik :))

GroovyBeatsss

Legacy Member
Ik denk dat veel organisatoren met een probleem zitten die een tent hebben gezet. niet?
Is imo toch niet veilig om bij zo een rukwinden in een tent te zitten...


Of is da gewoon toeval dat zo een tent neerkomt?

SilentSpring

Legacy Member
Stancke zei:
er zullen er ook wel veel het nog niet weten :lol:

(btw,bussen gratis naar en van Brugge?)

Gratis? nog niets van gehoord.
Soit, 'k heb toch m'n buzzypazz dusja:p.

'k zal wss toch niet gaan, d'er heeft nog ne paar man afgezegd, dus we zouden ma met 2 zijn (niet dat ik daarom niet ga.)
Maar kad azo al geen goesting, en 't is ier familiefeest. (=free alcohol).
Waarom zou'k dan nog weggaan en drank betalen alst hier voor niks is.
M'n maat die wel meeging heeft zelf ook niet echt veel goesting, dus dan kunnen we lekker warm binnen blijven^^.

Bijkomend voordeel is dat ik morgen dan geen tijd verspil met slapen en direct kan beginnen blokken.

btw, den entrepot, is dat geen drugskot?
Dat staat bij ons toch min of meer zo gekend...
(en den enigste keer dat m'n nicht naar daar ging rippen ze dan nog haar velo, het ganse jaar ervoor ging ze met de velo naar studiohall en daar was er nooit iets)

SweetEmmaRose

Legacy Member
vuurwerk in antwerpen gaat ni door hé aan de kaai :)
teveel wind/regen

Lon$daLe

Legacy Member
weet je wat ook altijd handig is bij deze dagen? een vriendenkring hebben van +18 en nog hebben ze allemaal een breezah*beep* als vriendinnetje die volle aandacht opeist

boeiend :) ( en nee ik klink nie verbitterd :unsure: )

Re@V0r

Legacy Member
Den Freddie zei:
btw, den entrepot, is dat geen drugskot?
Dat staat bij ons toch min of meer zo gekend...

lol
das ook et 1e dak er van hoor dan :p

@ stancke: al mijn maten da k anders mee naar brugge gaan zitten ook int boudewijnpark vanavond... maar kweiger om daar naartoe te gaan op oudejaar... dus ga kik gewoon naar oostende met wa ander volk da k regelmatig mee naar zo'n soort feestje ga (ken die mensen zelfs alleen maar van zo'n feestjes.. echt goe ken k die zelfs ni)
ma kweet alleszins da k me meer ga amuseren in oostende dan int boudewijnpark :D

SilentSpring

Legacy Member
allez, den deze gaat toch weg:).
Ne maat kon nog net aan 2 tickets vo den entrepot geraken, we kunnen wel ma vanaf 23u30 binnen^^.
Have fun all.
Kzal direct zien ofdat de geruchten kloppen of nie:p

edit: lol, alle bruggelingen komen precies boven water

Stancke

Legacy Member
OMG

wat een bende lamers dat dat zijn aan de vestiare in Boudewijnpark

Om 7u mag ik om mijn pull gaan. Dat is nog 1u wakker blijven

Sivve

Legacy Member
Ok ik ben net thuis, twas wa zot, zalig feestje

Twee meisjes da bij mij probeerden, maar heb ze afgewezen

Dan nog de gsm nummer gekregen van een abnormaal mooi meisje:o

En heb iets supervreemd meegemaakt, we waren zo ff aan het schuilen voor de enorme regen, op een bankje onder een afdak, plots komt er zo ne peet bij ons, rechts van ee nvriendin van mij, en die begint zijn broek open te ritsen en naar zijne piet te graaien, we waren snel weg:p

sink

Legacy Member
hm, net een gezellig feestje gehad, eerst met een paar maten thuis gegeten, en dan rond 2u naar een plaatselijke fuif geweest.. met shameboy en zo, maar kheb nog nooit geweten dat er op zo'n simpel fuifke in zo'n boeregat 5000 man rondloopt..

Firestyler

Legacy Member
sink zei:
hm, net een gezellig feestje gehad, eerst met een paar maten thuis gegeten, en dan rond 2u naar een plaatselijke fuif geweest.. met shameboy en zo, maar kheb nog nooit geweten dat er op zo'n simpel fuifke in zo'n boeregat 5000 man rondloopt..

KLJ waarschoot, in zomergem?
ook geweest, en net voor shameboy vertrokken naar de kokorico, nooit geweten op 2plekken tegelijk zo dicht in de buurt zoveel volk kon zijn :cool:

Lege Doos

Legacy Member
plaatselijk oudejaarsfuifke

viel nog mee

marx is de man, dat wel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan