Stancke
Legacy Member
Plut0r zei:Jep same problem maar kheb al een maat kunnen overtuigen om eerst iets te gaan drinken op tzand en dan pas naar daar te trekken kwestie van geen 12 euro te moeten betalen
Same hier
Ga ook eerst naar het Zand en ofwel:
-net voor 0u naar Boudewijnpark
-net na 0u naar Boudewijnpark
-Oudejaar op de bus vieren
-lang op 't Zand blijven en dan pas naar Boudewijnpark
(maar blijkbaar was het op het Zand geen vetten vorig jaar?)
Allez,kom dan maar es goeiedag zeggen éh als je me ziet


)
.
)