Archief - Oudejaar 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PapaGanz

Legacy Member
Thales zei:
ik had wel keiveel last van getuut in men oren.
toen ik in men bed lag was da echt keiluid TUUUUUUUUUUUUUUUUT. terwijl men maat da ni had. Muziek stond nu ook ni echt luid in entrepot.
maar heb da echt altijd. massas irritant, zeker als jeje daar op begint te focussen dan is da echt van aaaaaaaaah

Oordopjes hé :).
Als het bij jou tuut en bij je maat niet betekent het gewoon dat jouw oren al meer naar de zak zijn :p

Bontus

Legacy Member
Een heel geslaagd oudejaar voor mij.
Zoveel zatte wijven die ge anders alleen als serieuze mensen kent, kan grappig zijn.

sneax

Legacy Member
eerst bij vrienden gegeten, rond twaalf uur waren we nog aant eten dus we hebben dan maar GMT - nieuwjaar gepakt :D om 2h zaten we nog maar aant hoofdgerecht lol

tegen 4h int stad van aalst, gefeest, om 10h30 ontbijt gaan nemen int keizershof (hotel) dan taxi gepakt nr huis

Laurens100

Legacy Member
Als ge oordopjes draagt, kunt ge dan nog klappen met uw vrienden? Da gaat toch nie? Want anders zouk da ook wel willen hebben men oren tuutten ook gisteren.

Thales

Legacy Member
heb wel al gedacht aan oordopjes. en uiteindleijk zijn je oren belangrijker dan het grappige zicht. Al zie je dei alleen maar als iemand in je oor praat en dat gebeurt nu eenmaal op fuiven.
maar dan hoor je idd je vrienden niet meer, ze moeten al roepen door de muziek in je oren en dan hoor je het nog amper.

kan je da in iedere winkel krijgen?

PapaGanz

Legacy Member
Tuurlijk gaat dat, als je goede koopt (op maat gemaakt).
Die broldopjes van €5 gaan dat niet doen natuurlijk ;).

Anvilke

Legacy Member
Club Xtreme was geslaagd, echt.Aloewel d'r 2 setjes waren die iets minder waren ( 1dervan was gwnweg slecht, mr da wast laatste setje van d'n nacht dus we dachten dat vo ons buiten te wippe was :D ).

Heb me goe geamuseerd, geen miserie gehad met andere mensen ( gotta love it, gabbers onder elkaar :p ) en ben tegen 09:30 in me bed geraakt.

enigste minpunt van heel d'n historie: half uur tevoet naar tstation van Sint Niklaas vanaf Club Xtreme.Is irritant, mrja, tis twaard :p.

Kenz0r

Legacy Member
Eerst met maten gegeten en gedronken, tegen 1u dan naar de Kant geweest. Der zat meer ouder volk, tussen 19-24 jaar. :D
Kvond het daar zeeeeer goed meevallen, daar dan uiteindelijk gebleven tot 6u, eens buiten was er dan boel tussen een paar mensen door misverstanden...
Dan nog even naar 'T zand geweest en daar was er ook miserie aan de hand :sop:
Nu ja al bij al heb ik me zeeer goed geamusseerd :D

Flipkikker

Legacy Member
Vannacht ook op de 1e rij gezeten bij een gevecht (als toeschouwer, ik was er niet bij betrokken)

Gewoon weer een paar dronken margi's...

Men maat heeft zo ook problemen gehad met ne zatlap, maar door hem te negeren en gewoon door te lopen een gevecht vermeden.

Ikzelf heb met niemand problemen gehad, en ik ben net zo'n "mager ventje" :p (ik liep er dan ook nuchter rond weliswaar)

Hmgrwngd

Legacy Member
Osi` zei:
Kheb altijd last van blijvende muziek. Elke keer als ik weggaat hoor ik soms nog altijd de muziek. Zo had ik dat ook na Happy 6 in antwerpen centraal, khoorde dus serieus nog muziek en kon de treinen enzo niet tegoei horen. Als we in de trein zaten, hoorde ik ook de muziekgeluiden in de trein ... Moja, da's nie erg :p Da klink nog best goe :lol:

DAM DAM DAM DAM RADADADA DA DA DAM DAM DAM DAM DARADA DA DA DA DAM DAM DAM DAM DAM DAM DAM DAM ... :p

Heb het ook 3uur mogen aanhoren op het openbaar vervoer: echo's overal, in alles een ritme vinden.

Wel beetje proberen te verbergen da ik halfdood was... :p
Low profile, jack. :p

Re@V0r

Legacy Member
Anvilke zei:
Club Xtreme was geslaagd, echt.Aloewel d'r 2 setjes waren die iets minder waren ( 1dervan was gwnweg slecht, mr da wast laatste setje van d'n nacht dus we dachten dat vo ons buiten te wippe was :D ).

was dat die van acetech de laatste? :D


ot: projekt vs footworxx was zalig
keihard geamuseerd, vette muziek en zalige sfeer (overijverige security buiten beschouwing gelaten dan...)
9u30 in mijn nest kunnen kruipen vanmorgen en om 1u er al terug uit voor familiebezoeken :woohoo:

spray-bunny

Legacy Member
Oomph, ben juist wakker. Het was me het nachtje wel... Eerst thuis gegeten. Ik heb gekookt^^. (pittig detail: mijn pa is ziek geworden en beginnen overgeven. En dat is nog eens zo pijnlijk omdat het ook z'n verjaardag was.) Iedereen veel ruzie gemaakt met elkaar (traditie op oudejaar bij ons). Om 12 u vuurwerk afgestoken, 't waren mooie pijlen.

Dan naar plaatselijke boerefuif vertrokken. Tot 6u trok de muziek op niks. Dus maar wat zitten praten met iedereen en veel gedronken,...
Wat gevoelens van paar meisjes die weer bovenkwamen, maar daar had ik even geen zin in.

Maat van mij lastiggevallen door een bendeke, die hem een bloedende wenkbrauw hebben geklopt. Dat hebben ze zich zeker beklaagd, want de vechter ervan is afgevoerd met gebroken neus en opgepakt door de politie. Dat snap ik toch niet, wie zoekt er nu ruzie op oudejaar... bende frusto's.

Om 6u was't dnb, dan begon het feestje pas echt. Jammer dat de muziek fini was om 7u. Dan nog wat bij maat thuisgezeten. Om 8u30 koekskes gaan halen bij de bakker en nog 40 minuten naar huis gewandeld. Ik zou gebusd of gelift hebben maar ik had meer zin om nog wat na te mijmeren en te wandelen. Dan gaan slapen en vanmorgen om 6u wakker geworden.

Conclusie: al bij al goed feestje.

Vlees

Legacy Member
Plut0r zei:
Rising sun is pas kiddie boel

Inderdaad, was mijn eerste 'fuif' toen ik in't 3de middelbaar zat :)

Kheb mij wel goe geamuseerd in de entrepot, jammer dat er amper volk was in de house room, waar de muziek stukken beter was imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan