Oomph, ben juist wakker. Het was me het nachtje wel... Eerst thuis gegeten. Ik heb gekookt^^. (pittig detail: mijn pa is ziek geworden en beginnen overgeven. En dat is nog eens zo pijnlijk omdat het ook z'n verjaardag was.) Iedereen veel ruzie gemaakt met elkaar (traditie op oudejaar bij ons). Om 12 u vuurwerk afgestoken, 't waren mooie pijlen.
Dan naar plaatselijke boerefuif vertrokken. Tot 6u trok de muziek op niks. Dus maar wat zitten praten met iedereen en veel gedronken,...
Wat gevoelens van paar meisjes die weer bovenkwamen, maar daar had ik even geen zin in.
Maat van mij lastiggevallen door een bendeke, die hem een bloedende wenkbrauw hebben geklopt. Dat hebben ze zich zeker beklaagd, want de vechter ervan is afgevoerd met gebroken neus en opgepakt door de politie. Dat snap ik toch niet, wie zoekt er nu ruzie op oudejaar... bende frusto's.
Om 6u was't dnb, dan begon het feestje pas echt. Jammer dat de muziek fini was om 7u. Dan nog wat bij maat thuisgezeten. Om 8u30 koekskes gaan halen bij de bakker en nog 40 minuten naar huis gewandeld. Ik zou gebusd of gelift hebben maar ik had meer zin om nog wat na te mijmeren en te wandelen. Dan gaan slapen en vanmorgen om 6u wakker geworden.
Conclusie: al bij al goed feestje.